Söin juuri mannapuuroa mansikkahillon kera. Voiko parempaa iltapalaa olla?
>Simiti<
Saako leuhkia?
19
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Minä leuhkin takaisin: Jääkaappikylmää ite tehtyä kalakukkoa ja kuumaa teetä.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Aina pitää laittaa paremmaksi. Voi pahus sentään.
>Simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää laittaa paremmaksi. Voi pahus sentään.
>Simiti<Eihän leuhkimisessa muuten mitään ideaa ole. Pikkuahventa ja kunnolla valkoisella raidalla olevaa siankylkeä, vähän ruistaikinaa. 8 - 10 tuntia uunissa haudutusta, niin maailma on parempi paikka :)
-keinovaginamies-
Hah. Minä söin mannapuuroa voisilmällä.
Hillot on lapsukaisille.- Anonyymi
Höpsis. Kyllä minä kehtaan laittaa hilloa puuroon. Joskus tosin laitan voisilmän. Riippuu fiiliksestä.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Kyllä minä kehtaan laittaa hilloa puuroon. Joskus tosin laitan voisilmän. Riippuu fiiliksestä.
>Simiti<Hmm. No en mä puuroihin. Joskus kun iskee yletön makeanhimo, maissihiutaleisiin hilloa.
Mites ne sun sokeriarvot?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Hmm. No en mä puuroihin. Joskus kun iskee yletön makeanhimo, maissihiutaleisiin hilloa.
Mites ne sun sokeriarvot?Ei tarvitse enään syödä diapetes lääkkeitä. Johtuu kyllä suurimmaksi osaksi kuntoilusta ja laihtumisesta.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse enään syödä diapetes lääkkeitä. Johtuu kyllä suurimmaksi osaksi kuntoilusta ja laihtumisesta.
>Simiti<Wau! Hattua sulle Timppa. Elä nyt ihan kuivan kesän oravaksi ala :-D
Mä yritän aloittaa sen porraskävelyn tänä keväänä. Kunto mennyt tolkuttoman huonoksi monen kuukauden makoilun jälkeen. Ei tarvii edes prismoissa saapastella hengästymättä.
- Anonyymi
Olette kyllä herkuttelijoita paitsi tuo keinovagina on kamalaa.
Nyt lähden jäljittelemään teidän mannapuuro herkkuja kun tuli nälkä.- Anonyymi
Makuasioista ei voi kiis... Eikun juuri niistä voikin kiistellä. Mistä muka voisi kiistellä? Faktoista? Eiffel torni on Pariisissa.
-Ei ole, se on Prahassa...
>Simiti< - Anonyymi
Ootko maistanut? Käsittääkseni ne on enimmäkseen silikonia, että huonosti sulavaa ja köyhät ravintoarvot.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Ootko maistanut? Käsittääkseni ne on enimmäkseen silikonia, että huonosti sulavaa ja köyhät ravintoarvot.
-keinovaginamies-:-D
(kyllä se puuro miehen tiellä pittää)
- Anonyymi
Paasto on parasta leuhkimista!
- Anonyymi
Söin juuri tulista siskonmakkara keittoa. Oli kyllä hyvää.
Kyllä maittaisi mannapuuro ja hillokin. Varsinkin jos mannapuuro olisi vielä suklaapuuroa, eli tummalla kaakaojauheellaja sokerilla (viskataan kuumaan nesteeseen ennen mannaryynejä) maustettu. Se oli lapsuuteni herkku. - Anonyymi
anteeksi.. mutta .. *nauraa*. :) Seuraavaksi tulee tuttelia ;)
- Anonyymi
Voi tehdä vähäkalorista vaniljakiisseliä esim jostain hyvänmakuisesta kauramaidosta kun sakeuttaa perunajauholla ja maustaa vaniljasokerilla. Alprolla taitaa olla makuisimmat kauramaidot. Siihen sitten vielä silmä vähäsokerista hilloa. Toki myös maidosta voi tehdä vaniljakiisselin näin, mutta siihen sitten täytyy lisäksi laittaa tavallista sokeriakin.
Hyvä rasvaton ja sokeriton herkku on piimähyytelö, jossa rasvattomaan piimään lisätään maun mukaan sitruunamehua ja täysin tilkkaan vettä liuotettua liivatetta. Annetaan hyytyä jääkaapissa yön yli ja sitten on raikas herkku ja jälkiruoka joka ei lihota. Tämä oli painonvartijoiden resepti 80-luvulta:) - Anonyymi
Tarviiko ihminen tuttelia kummempaa? Ei siitä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.
>Simiti<
- Anonyymi
Uunissa vedessä haudutettuja ohraryynejä ja hiven suolaa. Siitä lautaselle ja Oboy-kinuskituubista ristiin rastiin päälle. Tulee terveellistä kaikkine b-vitamiineineen, proteiineineen ja kivennäisaineineen ja epäterveellistä sekaisin mutta hyvää se oli. Nyt nukuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115087Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853079Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382328- 811807
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211484Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301079