voiko ilman lounaan syönillä laihtua? vaan lounaas syönti pois? nopea vstauksia
voiko laihduttaja jättä vaan lounaan?
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi.
- Anonyymi
Aamupala on turha.
Sama nälkä on päivällä jos ei syö aamulla.
Jätä aamupala syömättä niin laihdut. Näin toimien ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamupala on turha.
Sama nälkä on päivällä jos ei syö aamulla.
Jätä aamupala syömättä niin laihdut. Näin toimien ok.aamupala on kaikista aterioista tärkeä!
- Anonyymi
mutta laihtuuko silti joj, lounas pois?
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä itsestään, pitää testata itse. Omalla kohdallani jos syön aamupalan, olen sen verran nälkäinen, että joudun syömään lounaankin. Jos en syö aamiaista, olen vähemmän nälkäinen aamupäivällä kuin aamupalan syötyäni. Joka tapauksessa itse voin olla illat syömättä, joten mieluummin jätän syömättä iltaisin. Muu olisi vasten biorytmejäni.
Mitä jos kokeilisit, löytyisikö jostain pätkäpaastomenetelmästä itsellesi sopiva vaihtoehto? - Anonyymi
Teen paljon töitä koulussa, en ehdi syödä lounaan :(
- Anonyymi
Eikö koulussa enää ole ruokatuntia.Mihin se on kadonnut nyky kouluista?
- Anonyymi
Tutustu mielummin blogiini:
hakusana: terveenä ja kylläisenä
Jos kysyttävää niin vastaan emailissäni.- Anonyymi
Ihanaa kun veijo puustisen nimeä ei saa mainita täällä mutta mainostaa blogiaan.Eikö ole ristiriitaista että noin huijaa palstaa koska ei saa enää mainostaa omaa sähköpostiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun veijo puustisen nimeä ei saa mainita täällä mutta mainostaa blogiaan.Eikö ole ristiriitaista että noin huijaa palstaa koska ei saa enää mainostaa omaa sähköpostiaan.
"Eikö ole ristiriitaista että noin huijaa palstaa koska ei saa enää mainostaa omaa sähköpostiaan."
En mainosta mitään kuten sinä tyhmyyttäsi
- Anonyymi
Totta kai laihtuu.
Itse teen ruumiillisesti raskasta työtä ekä syö aamupalaa enkä lounasta ja paino pysyy hallinnassa.
Kyseessä on silloin pätkäpaasto, ja vinkkinä en ole haksahtanut mihinkään trendijuttuun.
Tämä minun tapa syödä on jo 30v vanha, eli olen aina syönyt kun kerkeän eli myöhään iltapäivällä, tosin aikoinaan kaikki taivastelivat että sehän on epäterveellistä kun pitäisi puputtaa koko ajan jotakin. - Anonyymi
No mä kokeilin jättää aterioita pois. Paino kyllä laski, mutta maha ei kutistunut yhtään, mikä oli tavoite. Joten jätin tuon tekemisen pois.
Kiusausta kyllä on.
Nyt yritän syödä enemmän aterioita, mutta se on vaikeaa, kun olen kokoajan netissä.- Anonyymi
Jos kysyttävää niin vastaan emailissäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kysyttävää niin vastaan emailissäni.Miksi et voi enää kertoa nimeäsi ja sähköpostiosoitetta täällä.Ennen kerroit mutta enää et.Miksi olet niin salaperäinen?haetko jännitystä elämääsi kun et enää kerro enää asioiita suoraan täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi enää kertoa nimeäsi ja sähköpostiosoitetta täällä.Ennen kerroit mutta enää et.Miksi olet niin salaperäinen?haetko jännitystä elämääsi kun et enää kerro enää asioiita suoraan täällä?
"Miksi et voi enää kertoa nimeäsi ja sähköpostiosoitetta täällä."
Taidat olla alokas SUONI24 kaatopaikalla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546129Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461816
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341702Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181660Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281460- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163