Nyt kelpaa elellä kun 2% napsahtaa palkkaa lisää heti kesäkuussa!
Torille juhlaa pukkaa... Voi tätä iloa ja juhlan tuntua mitä PAM aina saa aikaan!
Ne puolustaa pienituloisia todella rajusti ja onneksi vaatimuksetkin kovia joka kerralla niin jää käteenkin jotain!
PAM neuotteli kunnon korotukset lakko uhkailulla.
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Lakko pystyyn vaan ja ruuttapartiot lakkoporteille, niin korotukset olisivat olleet parempiakin.
Talkoo-Taavetti - Anonyymi
Olin joskus parikymmentä vuotta sitten töissä kassalla. Pari kuukautta ja joka päivä ehdotetaan liittoon liittymistä. En jaksanut sitä kuunnella ja otin loparit. Sen koommin en ole töitä kaipaillut. Oikeastaan huomasin että työnteko ei ole minua varten. Viihdyn mieluummin vapaana lintuna kuin työn orjana. Kotia joskus siivoan jos se työksi lasketaan mutta mihinkään talkoo hommiin en ala. Suomen sosiaalihuolto järjestelmä pitää meistä huolen. Saman tai enemmän saan Nyt kun töitä tekemällä.
- Anonyymi
Toinen paska on teknologiateollisuus. Lähtö palkat edelleen noin 10e/h, lisät paskat ja paraskin tvr aivan paska. Jäänyt ajastaan jo 15 vuotta. Ei ihmekään että alalla työvoimapula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295490
- 1691988
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601591Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561156- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701144viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41930