Onko niin, että muutama tehdas maailmalla valmistaa useamman merkin rungot? Tällainen kuvio on esim. usean kitaramerkin edullisempien kitaramallien osalta.
Cor-Tek (Cort) valmistaa omien kitaroiden lisäksi monen muun merkin halvempia malleja omassa "tehdaskylässä".
PT. CORT INDONESIA - lyhyt video Cort:in tehdasalueesta.
https://youtu.be/QT7pL5wDGEM
Onko siis vastaava kuvio pyörän runkojen tai kenties muiden osien osalta?
Onko pyörän rukojen valmistuksen osalta vain muutama tehdas vai jokaisella merkillä oma tehdas?
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenties ole vaan niin kuin plimplom kitaroissakin sointu on tärkein. Paras sointi löytyy plamplom täysin kotimaisessa fitnord sähkölaatupolkuoyörässä, jonka kaikki osat valmistetaan ja sorvataan erikseen jokaiseen täysin kotimaiseen fitnord sähkölaatupolkupyörään. Tosiaankin paras sointu löytyy vain täysin kotimaisessa fitnord sähkölaatupolkupyörässä jonka jokainen pieninkin nippeli ja nappeli, jokaista rattaanmurustakin myöten valmistetaan jokaiseen polkupyörään, fitnord sähkölaatupolkupyörään aina asiakkaan vaativammatkin toiveet täyttäen.
- Anonyymi
Näillä sähkönhinnoilla fillaroin ihan lihasvoimin liikkuvalla luomufillarilla.
- Anonyymi
Insera.
- Anonyymi
Mulla on alumiinirunkoinen Insera maastopyörä. Ostin sen vuonna 1993, edelleen käytössä. Ajettu todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on alumiinirunkoinen Insera maastopyörä. Ostin sen vuonna 1993, edelleen käytössä. Ajettu todella paljon.
Ovat kestäviä, meinaan on kokemusta, tai ainakin olivat. Rungot valmistettiin Indoneessiassa.
- Anonyymi
En tiedä montako valmistajaa hallitsee markkinoita, viruksen jyllätessä varmaan joukko harventunut entisestään.
Hieman asian vierestä tässä mielenkiintoinen video oman polkupyörämerkin valmistuksen aloittamisen "helppoudesta".
https://youtu.be/vfgTXFx4Ins
Videon otsikko youtubessa: "We Went To Taiwan & Started A Bike Company"- Anonyymi
Taivanin hävittäjät tippuu Taivaalta,
ihan itsekseen. F18 ja Miragea on tullut viime päivänä, romuläjänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivanin hävittäjät tippuu Taivaalta,
ihan itsekseen. F18 ja Miragea on tullut viime päivänä, romuläjänä.Täh, sano Haloska, jokos ne kiinalaiset siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh, sano Haloska, jokos ne kiinalaiset siellä?
Hornetit saa alas ihan jokapoika omalta koneelta, ei vaadi Putte-Possun passia tai Lenininkaupungin DMZ-aluetta. Sama saattaa koskea myös sähköpyörää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hornetit saa alas ihan jokapoika omalta koneelta, ei vaadi Putte-Possun passia tai Lenininkaupungin DMZ-aluetta. Sama saattaa koskea myös sähköpyörää.
Videopelit on semmoisia
- Anonyymi
Ilmeisesti näin ei ole tai sitten porukalla ei löydy tietoa tästä aiheesta.
- Anonyymi
Kyllä noiden runkojen kohdalla varmaan sama juttu kuin muissakin väreissä että hyvin pitkälti rungot tulee samoista tehtaista. En usko että joka pyörämerkillä on omat tehtaansa jossa rungot valmistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029