Auttakaa! Välillä kun isälläni ja minulla on riitaa hän suuttuu niin paljon että lyö, potkii tai pitää kättään suun edessäni että en huutaisi ja jokaisen riidan jälkeen minua syytetään. Joskus Äitini puuttuu väkivaltaan, mutta yleensä hän sanoo vain ”älä jaksa itkeä” tai ”älä sinäkin siinä esitä” ja kuten sanoin minua syytetään. Näitä riitoja syntyy yleensä ihan pikku asioista esim syömisestä tai siitä että en anna kaukosäädintä hänelle. Tätä on kestänyt jo yli 10 vuotta ja olen nyt siis 13 vuotias. Silloinkin kun olin 2-3 vuotias niin minulle huudettiin ja minua syytettiin ja uskoinkin aika pitkään että minussa oli vikaa ja että jos en enää huuda tai itke niin ei minua enää lyötäisi, mutta koska isäni on välillä ihan normaali niin en uskalla tehdä asialle mitään vaikka olenkin sosuilla uhkaillut sillä en enää jaksä tätä.
Isäni lyö minua
Anonyymi
2
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoita ihmeessä sossuun, saat jonkun sijaiskodin - ei noin voi jatkua eikä saa jatkua!!!
- Anonyymi
Koulussasi on kuraattori joka varmasti kuuntelee mene sinne tai soita 112 seuraavan kerran tai joku chatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768