Palkansaajia ja eläkeläisiä kirkon jäseninä luulisi ketuttavan. Miksi? No kun pääomatuloilla elelevät eivät maksa kirkollisveroa ollenkaan.
Luulisi ketuttava
36
392
Vastaukset
- Anonyymi
Vois luulla joo, mutta enemmän vaikuttaa vapaa-ajattelijoita "ketuttavan".
- Anonyymi
Valtion ei pitäisi antaa vwrottaja kirkon palvelukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtion ei pitäisi antaa vwrottaja kirkon palvelukseen.
Ja se se vasta ketuttaa.
- Anonyymi
Etkö koe ongelmana, että pääomatuloilla elävät eivät maksa kirkollisveroa, vaan vain palkansaajat ja eläkeläiset?
- Anonyymi
En koe. Aloitus on vapari trollailua. Vapareita tuntuu ketuttavan kaikki mikä liittyy kirkkoon. Suotakoon se heille, vaikka eivät kirkolliveroa maksakaan.
- Anonyymi
Mikä siinä harmittaisi jos naapuri on järkevämpi sinua ????
- Anonyymi
On aika erikoinen kerho. Yhdet maksaa, toiset ei.
- Anonyymi
Liitypä veronmaksajien keskusliittoon, niin huomaat muutakin erikoista.
- Anonyymi
Kohtuus kerjätessäkin? 900 miljoonaa euroa varmaa tuloa riittää.
- Anonyymi
Kotkan vaparien muutamat vanhat vapaajäsenetcovat täysin eri asia.
- Anonyymi
Miksi minun palkansaajana pitää maksaa, jos ei kuponginleikkkaajatlin maksa. Tai ei niiden enää edesxtarvi saksilla leikata.
- Anonyymi
Ketuttaisi jos tietäisivät. Hys hys.
- Anonyymi
Ketuttaa vai kututtaa? Kumpi vai kampi. Kenpä tietäis sen.
- Anonyymi
Ketuttaako, ketuttaako, kuuntelen.
- Anonyymi
Luulisi ketuttavan! Miksei noiden tartte? Miks vaan meidän palkansaajien tarttee?
- Anonyymi
Kyllä ketuttais. Erosin 31.12. Ja liityin 2.1.
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärti.
Johan se alakoulun ET:n tunnilla opetetaan. - Anonyymi
Niin ketuttaaki. Eikö tälle voi tehdä mitään?
- Anonyymi
Niin, kyllä se tarkoittaa, että palkansaajien ja eläkeläisten kirkollisveroprosentti on korkeampi koska osa jäsenistä vapaamatkustajia.
- Anonyymi
Kyllä ketuttaa, t. Palkansaaja eläkeläinen. Erosi n eilen.
- Anonyymi
Tämä on taas vapaa-ajattelijain harjoittamaa kirkon mustamaalausta.
- Anonyymi
Onko täällä muita kirkon jäseniä kuin nuo pari tilliä?
- Anonyymi
Eläkeläiset eivät taida tietää.
- Anonyymi
Kiitos tästä infosta. Taidan vetää omat johtopäätökseni nyt heti enkä joulukuun viimeien päivä.
- Anonyymi
Samalla kannattaa erottaa myös lapset.
- Anonyymi
Keskustelussa loistavat vapaa-ajattelijain tieteellinen maailmankuva, uskonnoton etiikka, rehellisyys ja muut uskonnottomat hyveet parhaimmillaan. Kiitos tästä!
- Anonyymi
Tänään keskiviikkona Sammon yhtiökokous, siellä päätetään hiukan vajaan 10% pääomatulosta osinkona
De Marin myytyä 2021 Sampoa 500 miljoonalla voidakseen antaa rahat Italiaan
menetitte valtion 50 miljoonan pääomatulot
Minä en omiani
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/solidium-myi-sampoa-500-miljoonan-euron-edesta-rahat-valtiolle/ - Anonyymi
Kiva kustantaa kuponginleikkaajien kulut.
- Anonyymi
Onko tämä arka tavara?
- Anonyymi
Pääomatulojen osuus palkkatuloihin verrattuna on tosi suuri.
- Anonyymi
No niin letuttaakin.
- Anonyymi
Kysy, ketuttaako, ketuttaako, kuuntelen.
- Anonyymi
Selitys! Miksi näin epistä?
- Anonyymi
Pääomaverotusta ei voi verrata sosdemiassa palkkaveron
koska palkkaveroon sisältyy eläkeoikeus
ja koska
demari on veronimijä varas joka ottaa ihmisten rajat ja jakaa itselleen ja muille
Marx kutsuu sellaista varasta riistäjäksi työnarvon riistäjäksi hyi - Anonyymi
Et olis kertonut.
- Anonyymi
Vapaa-ajattelijat vellovat alhaisissa tunteissa. Kauna, katkeruus, kateus... jne, ja pyrkivät niitä levittämään, ei kannattaisi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.1907985Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla
https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude763490Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.
Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks571652Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen
Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi2831461Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa831397Pysyt hyvännäköisenä pitkään
Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p531383Martinan uusin hirvitys
Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus1141341En mä jaksa enää uskoo
Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.1001192Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa
2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste2071066Body count
Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva241964