Ensimmäinen selitys tuohon Jeesukse paluu "2028" -ennusteluun !

Anonyymi

Lainaus toisaalta suomi24:

"saman sukupolven näkevän hänen saapumisensa Messiaana, joka näki Israelin valtion uudestaan syntymisen, viikunapuun lehtiin puhkeamisen. Se tapahtui 1948. Psalmin 90 mukaan sukupolvi on 70-80 vuotta. Tuo siis tapahtuisi viimeistään 2028. Sitä ennen on seitsemän vuoden ahdistuksen aika."

Ketju:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17179581/jeesuksen-ennustus-ei-toteutunut

Siellä kommentti: "Anonyymi" / 04.11.2021 08:24

ENSIMMÄINEN kerta, kun kukaan viitsii vaivautua selittämään, mistä tuo 2028 on revitty !

Aiemmin tuota 2028 on toisteltu kuin mantraa, mutta vailla mitään järjellistä selitystä!

Siispä kiitokset tälle 4.11.2021 klo 08:24 kirjoittaneelle anonyymille selityksestä !

Tosin: onko tuokaan mikään ehdoton takaraja?
Toisaalta:

1) Jeesus voi tulla takaisin ennenkin tuota takarajaa

ja

2) Jeesus voi tulla tuon "takarajan" jälkeenkin!

Toisaalla Raamatussa sanotaan ihmisestä:
1. Moos 6:3: "Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."

Tuon perusteella ihmisiäksi voidaan katsoa 120 vuotta 70-80 vuoden sijasta.

Ehkäpä Raamattu määrittää keskimääräiseksi eliniäksi 70-80 vuotta, mutta myöntää, että joissain tapauksissa se voi olla 120 vuotta.

Tämä tietysti herättää kysymään: "entä ne harvat, jotka ovat eläneet 121-126 vuotta" ?

Kertokaa joku, mistä uskovat saavat ruokaa sitten, kun uusi maailmanjärjestys lakkauttaa käteisen ja pankkikortit ja korvaa ne pedon merkki -pohjaisella maksujärjestelmällä ?

Vai onko Jumalan tahto se, että uskovat kuolevat nälkään, joten ainakaan elävien joukossa ei enää ole niitä, jotka Jeesus ottaisi mukaansa Taivaaseen ?

4

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh.16:16-19 Vähän aikaa, niin te ette enää minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut. Silloin muutamat hänen opetuslapsistansa sanoivat toisilleen: Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo meille: Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut, ja: Minä menen Isän tykö? Niin he sanoivat: Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo: Vähän aikaa? Emme ymmärrä, mitä hän puhuu. Jeesus huomasi heidän tahtovan kysyä häneltä ja sanoi heille: Sitäkö te kyselette keskenänne, että minä sanoin: Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut?

• Anonyymi

"Tuo siis tapahtuisi viimeistään 2028."

Älkäähän asetelko tuollaisia vuosilukuja.
        Siitä hetkestä ei tiedä kukaan muu kuin Isä yksin, sanoi Jeesus.

Mutta Jeesuksen tulo on lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuo siis tapahtuisi viimeistään 2028."

Älkäähän asetelko tuollaisia vuosilukuja.
        Siitä hetkestä ei tiedä kukaan muu kuin Isä yksin, sanoi Jeesus.

Mutta Jeesuksen tulo on lähellä.

Onpa vaikea tilanne, kun ensi kesänä olisi tarkoitus aloittaa talon rakennus.
        Epäilyttää, että ehtiikö sitä saada edes valmiiksi, ennen ylkänne saapumista?

• Anonyymi

Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe