Kyllä lapset

Anonyymi

Kivoja on, mutta tekotapa ällöttää.

34

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo yöks

• Anonyymi

Kokeile muumimukia.

• Anonyymi

Ei kummatkoon oo ennee yhtään mukavia...😫😥😟

Tai sitten ei ole vain oikea päivä käsittee sitäkään...!!??

• Nykyään on paljon naisia, joiden mukana saa jo valmiiksi tehdyt lapset lisävarusteena.

• Anonyymi

Tottahan toki.

Kuten miehiä, jotka ovat niiden lasten isiä.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä sitä on vuorattuna.
        On kiva kun oot täällä.😁. Nytkun viimeksi sanoin uutisesta voin pitää tännekin.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6dcfac44-e3c8-4c6d-b00c-1d7387c7cbbb

Toivottavasti ne hallituksen edustajat joutuu telkien taas.
        Kun sanoin siitä sensuurista aletaan tekemään.

Eiköhän se pahanen hallitus ja rikostoverit kuuluisi jo kantaa sinne tyrmää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eiköhän se pahanen hallitus ja rikostoverit kuuluisi jo kantaa sinne tyrmää.

Suomella on loistava hallitus, mutta valitettavasti sinunlaisia pösilöitä kansalaisia :(

• Anonyymi kirjoitti:

Suomella on loistava hallitus, mutta valitettavasti sinunlaisia pösilöitä kansalaisia :(

Kuule minä en ole mitään pahaa mutta sanna marinin säestyksellä murhannut vuoden alusta jo 1200ihmistä johtuen deltavariantin levittämisestä kesästä lähtien.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä kannatat tämmöistä murhaamista. Kertoo aika paljon ettet ole asioista ajantasalla ja sinusta saa tappaa ihmisiä koronalla

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa miettiä minkäläisen ihmisii luottaa. Onko hyväksyttävää tappaa ihmisiä kun sen tekee julkisesti saaneen vaan kysyä rauhottamalla ihmisiä riskiryhmäläisiä on hyvin paljon ja se lieväkin korona vammautta aivoja vakavaan muistisairauteen yhteydessä.

https://www.is.fi/terveys/art-2000008616630.html

https://yle.fi/uutiset/3-12357641

Sivuiltani kerron nämä koko tämä jakson ajan olen kertonut tuosta taudin levittämisestä.

https://twitter.com/valtakunta1/status/1504507624225656836?s=20&t=UBgcL15RRve5YpFKko7gxQ

• Kysyin sinulta suposta onko luottamista
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1504502824633311239?s=20&t=UBgcL15RRve5YpFKko7gxQ

Ei se muu auta kuin pistää viestiä supolle

Tein virheen tai en tehnyt mutta olen pistänyt tämän ajan jo oikeuskasleriin, valtakunnan syyttäjälle kuin myös poliisille ja olen väsynyt tuosta hallituksen vahtaamisesta.

Kunnista valittaminen jonnekin valviiraan kestää kuukauden ja syksyllä sanna marin kun vapautti viruksen siirsi vastuun kunnille. Vika on sanna marinin hallituksessa on tiedetty että leviää rokottetujen kauttakin deltavariantti koronapassi on laiton.

Muutenkin vääräntiedon levittäminen on laitonta myös viranomaisella kun tulokset puhuu muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta olet murhaajien hallituksen kannattaja, eikö sellainen hävetä?
        "
        Päätoimittaja toteaa, että puhuttaessa sairaanhoidon ja erityisesti tehohoidon kapasiteetista on tärkeä hahmottaa, ettei kyse ole pelkästään erityshuoneista, sairaalasängyistä ja hengityskoneista vaan ennen kaikkea käytettävissä olevasta henkilökunnasta. Koronapotilaiden hoito vaatii enemmän henkilökuntaa kuin useimpien muiden potilaiden. Hoitohenkilökunnan sairastumisten, lomien ja muiden poissaolojen vuoksi käytettävissä oleva henkilökunta voi rajata tehohoidon kapasiteetin huomattavasti alhaisemmaksi kuin STM:n ja THL:n katsauksissa oleva teoreettinen sadan prosentin kapasiteetti antaa ymmärtää.

Päätoimittajan mukaan on merkityksetöntä saivartelua sanoa, ettei tehohoidon kapasiteetti ole täynnä, jos osastolla olisi sänkyjä muttei riittävästi henkilökuntaa. Jos osastolle ei voida ottaa uusia potilaita, sen kapasiteetti on käytetty, olipa pulaa sitten hoitajista tai sängyistä. Samalla tavalla on merkityksetöntä, etteivät koronapotilaat käytä koko teoreettista kapasiteettia, jos he täyttävät kaiken käytettävissä olevan kapasiteetin.

Kantelija vetoaa THL:n ja STM:n ajankohtaiskatsaukseen ja siinä ilmoitettuun täyttöasteeseen verrattuna sadan prosentin kapasiteettiin. Katsauksen mukaan TYKSin tehohoidon kapasiteetista olisi ollut vapaana 20 prosenttia. Päätoimittaja toteaa, että jos tämä pitäisi paikkaansa, kyseistä sydänleikkausta ei olisi tarvinnut peruuttaa."

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kysyin sinulta suposta onko luottamista
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1504502824633311239?s=20&t=UBgcL15RRve5YpFKko7gxQ

Ei se muu auta kuin pistää viestiä supolle

Tein virheen tai en tehnyt mutta olen pistänyt tämän ajan jo oikeuskasleriin, valtakunnan syyttäjälle kuin myös poliisille ja olen väsynyt tuosta hallituksen vahtaamisesta.

Kunnista valittaminen jonnekin valviiraan kestää kuukauden ja syksyllä sanna marin kun vapautti viruksen siirsi vastuun kunnille. Vika on sanna marinin hallituksessa on tiedetty että leviää rokottetujen kauttakin deltavariantti koronapassi on laiton.

Muutenkin vääräntiedon levittäminen on laitonta myös viranomaisella kun tulokset puhuu muuta.

Alkaiskohan sinulla turhapuro nro uno olemaan sen verran sakeita ja vahvoja väitteitä, että totuuden muokkaajat joutuu töihin tai jopa niistä ns töistä syrjään ja kohta keljuttaa. Miten muuten kahdeksan lapsen katras voi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ainiin todellisuus että todistit väitteesi toisin eli
        Perustelematon ja kaikki osaa päätellä näistä tiedoista että olet valehtelija.
        Häpeä marionetti oloasi.

Kaikki mikä tulee viraomaisen suusta kun peittelee omia jälkijää tajuttava etteivät ole rehellisiä, onko hallitus lain yläpuolella.? Kyllä kaikki merkit viittaa siihen kun kuukausi tolkulla ei puututa ja vähätellään.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17358528/kylla-lapset#comment-113393365

• Anonyymi kirjoitti:

Alkaiskohan sinulla turhapuro nro uno olemaan sen verran sakeita ja vahvoja väitteitä, että totuuden muokkaajat joutuu töihin tai jopa niistä ns töistä syrjään ja kohta keljuttaa. Miten muuten kahdeksan lapsen katras voi?

Lapseni voi hyvin, sinusta en usko.
        Lapseni käyvät koulussakin ostan itse FFP2 vaikka kaikki ei käytä koulussa omani lapseni käyttää.

Muutenkin taidat puhua itsestäsi
        "turhapuro nro uno" se on vaan todellisuutta herätä päivääsi.

Flunssa minulla on. Minua ei kiinnosta edes ukrainan sota kun ukrainan pressa vaan oikeuteen putinille sota olisi ollut ohi.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa harmittaa että seuraan koronaa.

Muutenkin minua harmittaa vietävästi yhdelta mieheltä on vuoden aikana kuollut 2naista. Ja sain niiden molempien naisten vaatteet. Kuulosti niin uskomattomalta kun sukulaiseni toi vielä toisen naisen vaatteet. Tämä järkyttää se oli minua 10vuotta nuorempi joka aiempi ja toinen taas minun ikäinen melkein vuoden nuorempi.

Olen hyvin suruissani tämän miehen puolesta. Miten on mahdollista edes tuollainen? Se ihminen on hyvin rikki. En tunne koko miestä, koen jotenkin onko tämä oikein.

Minulla on reikäsiä vaatteita onneksi, olen myös osan jaksanut ompeleen.
        Olen ihan kipeä tällä hetkellä viime yönä alkoi kuume.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi tähän taudin levittämiseen ei puututa? Lapseni meni noin 3 viikkoa sit kouluun taas. Mutta minua pelottaa voimani ja stressin määrä lapsen saada tehtyä tehtävät ja miehen opiskelukin meni sen vuoksi pilalle koska kotiopiskelu ja stressi vaati molemmat vanhemmat

Mutta eipä se mitään joutuu aloittaa opiskelun alusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin ihmettelen mitä koulussa tehdään jos lapsi saa kokeesta harjoittelematta 5 . Jos kaikki koulutyö on vain kotona kokeeseen harjoittelun tulosta että saa muutaman numeron ylemmäs, kyllä siinä opiskelussa on jotain pielessä koulussa.

• Anonyymi

Joo yöks yhen tehneenä en taatusti tee toista hyi

• Anonyymi

Onhan se synnytys aika yök ja iik.

• Anonyymi

Sisään ja ulos. Eihän siinä kestä kun 5 sekuntia.

• Ei sitä tekotapaa kannata ajatella. Aina voi sitten käydä vaikka hedelmötyshoidossa tai luovuttaa siittiöitä ja vain lääketieteellisesti. Eikä kannata tehdä mitään mikä on vastenmielistä mutta myös adoptiokin on mahdollinen.
      Eikä liian varhain.

• Anonyymi

Ovatyko kaikki poliiisien ylikomisariot lapsia?

• Anonyymi

Henkisesti vai fyysisesti?

• Anonyymi

Miksi passi on arvoton asiaqkirja?

• Anonyymi

Mutta, niin arvoisa Valtakunta: eikö olisikinin hyviä seikkkailuja jos tuon arvaustytön kanssa, kuten mikä nyt uusimpi seikkailuni kaupungissa oli: meniin sairaalaan , jne ja sa sain potkut :LD

• Eipä ole hyvä juttu tuokaan. Tulon lähteen tyrehdyttäminen on paha asia ja ihmisen hiljentäminen. Venäjän kaikkiin kansalaisiin kohdistetaan tämä koska me siviilit olemme vain hallituksen ja johtajien pelinappuloita koska eivät osaa itse ratkaista mutta kuitenkin toimivat väärin. Harmi kun minulla ei ole kielitaitoa viedä asiaa pidemmälle. Ihmisoikeuteen asti ja WHO:kin kertonut suojaukset kyllähän tämä tahalliselta vaikuttaa.

Näin ne toimii eikä pistä oikeuteen vaikka tahallisesti ovat toimineet väärin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä jos normaali 92-kokoinen asi mashdu jaslkasasn, niin no sysiltyskin voi olla siinä että jotain muuta kääreitä niin paljon..... js kipsdrjä-....

• Anonyymi

Jos miehen totuus mitataan kengän pituudella niin noin 198-senttimetriä pitkä jalka olisi hyvä jalka.

Paitsi nyt itsellä ei riitä edes kun kipsit jalassa ja... pitää olla jo vähintään 3-metristästä kengänkokoa :D

• Anonyymi

Todella itselläni on oikein avaruus-kenkä, eli MOON-boot isoillai kirjaimilla kun rikkoutuinin ja laittoivat kipsiin jalan aika isostikin sillä tavoin: on Moon-Boot jalkani :D

• Anonyymi

Kun olin pari vuorokauttta sairaalassa hoidettavana, löyn kyllä pääni myös jotenkin, muttta aika hauskaa ja tylsää oli olla ssitten, tarjoilut ok, mutta preteiinin puute vaivasi aina.... lihapoteiinin puute...

Sitten näin kaikenlaisia erilaisia sairaanhoitajia, toisiset lihavia, toiset raskaanaolevia....

• Anonyymi

Tuollainen jos olet jossain keskussairallassa nukkumasa parikin yötä niiin varmasti ottavat kaikki verikokeet samalla "sillä hotelliyöpymisellä", jotta olet kunnossa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2224
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1565
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1263
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe