Ajattelinkin mennä vokkiin vapaaehtoistöitä tekemään. Siellä kuulemma on nuoria kiimaisia komistuksia ihan jonoksi asti. ;)
Kateellinen alemman tason mies poistatti aloitukseni
9
54
Vastaukset
Onko pakko edes mennä töihin ? Senkun menet nurkille norkoilemaan, eiköhän ne "komistukset" osaa saapastella luoksesi.
Tälläinen aloitus on todella typerä ja kuvottava. Haluat vain lytätä toisten vastaanottokeskuksen työntekijöidenn maineen, jotka tekevät elantonsa eteen työtä tai haluavat muuten olla vapaaehtoistyössä. Pidä kiimaiset ajatuksesi ihan vain itselläsi ja toimi niiden mukaan. Älä liisteröi kiimallasi muita.- Anonyymi
ENKÄ HALUA LYTÄTÄ KETÄÄN, JÖRKYTTÄVÄÄ ETTÄ EDES AJATTELIT MUNUSTA MOISTA. OLEN PÖYRISTYNYT. PÖYRISTYNYT!!
Seinänaapurin ätmi vain on minulle kateudesta puhkuen kertonut kuinka vokeissa on nuoria ja komeita miehiä, eikä hän kelpaa kenellekään, kun on ruma, läski ja vanha Anonyymi kirjoitti:
ENKÄ HALUA LYTÄTÄ KETÄÄN, JÖRKYTTÄVÄÄ ETTÄ EDES AJATTELIT MUNUSTA MOISTA. OLEN PÖYRISTYNYT. PÖYRISTYNYT!!
Seinänaapurin ätmi vain on minulle kateudesta puhkuen kertonut kuinka vokeissa on nuoria ja komeita miehiä, eikä hän kelpaa kenellekään, kun on ruma, läski ja vanhaSe miten puhut ihmisestä, kertoo sangen riittävästi luonteestasi.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Se miten puhut ihmisestä, kertoo sangen riittävästi luonteestasi.
Ei kun seinänaapurin ätmi puhui näin itsestään, minkäs minä sille voin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun seinänaapurin ätmi puhui näin itsestään, minkäs minä sille voin.
"Kateellinen alemman tason ätmi..." "Seinänaapurin ätmikateudesta puhkuen..."
Voisit sinä.
- Anonyymi
Koitahan sinä ätmi ”adoptoida” itsellesi yksi ukrainalainen nainen seuraksi, pääset heti mustalle listalle
- Anonyymi
Melkoinen tautien määrä on vaarana, mutta jotkut sen aina hankkivat itselleen. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Kumit on käytössä : )
🥰En ihmettele. Onneksi on komistuksia. Olisi ollut kiva nähdä se viesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74984
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104848- 62833
- 44794
- 48741
- 49674
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526