Voiko käydä niin

Anonyymi

Että kun naisesi lihoo niin alat katsoa paremman näköisiä naisia?

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko olla käynyt niin, että kyselet vähän väärältä palstalta?

• Anonyymi

En, rupean syöttäjäksi. Haluan hänen lihoavan muodottomaksi ja lopulta possahtavan kuin ilmapallo..

• Anonyymi

Päinvastoin toivon että vaimo lihois, kun kaikki kuolaa sen perään kokoajan.

• Pikkusen pyöreempi on pehmeekin. Ihanan pehmee rutistella. Jos kuka nyt pehmoisuudesta muut tykkää ko minä niin. :)

• No ei vois käydä. Kuten miestä koskien vastaava kysymys aiemmin, en jättäis ketään lihomisen vuoksi. Enkä vaihtas toiseen.

Ei ihmistä jota rakastaa pysty heivaamaan mistään pinnallisista syistä. Ei pysty.

Sitä rakastaa silti, vaikka kuosi muuttuu.

• Vain mielikuvitusmaailmassa miehet eivät katsele myös muita naisia ja naiset miehiä jo heti alkuunsa. Toiminta on niin alitajuista, että monet eivät edes tiedosta katsovansa. 🌹👀

• Tai naiset naisia, miehet miehiä. :)

Katselen itse naisia, mutten miehiä. Taino nään kyllä kivannäköiset miehetkin, mutten koe mitään tarvetta katsella miehiä. Toisin kun naisia.

Eri vaikutus.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Tai naiset naisia, miehet miehiä. :)

Katselen itse naisia, mutten miehiä. Taino nään kyllä kivannäköiset miehetkin, mutten koe mitään tarvetta katsella miehiä. Toisin kun naisia.

Eri vaikutus.

Nautin naiskauneudesta, miehet ei oikein taas vaikuta mitenkään mihinkään esteettisesti. Neutraalia. Joku iloisuus, hymyily, ystävällisyys voi miehissäkin pistää silmään ja piristää. Ja tehdä vaikutuksen miellyttävästä ihmisestä.

Selvennys eri vaikutukseen.

• Anonyymi

Lihoin kun halusin katsella paremman näköisiä miehiä :)

• Anonyymi

Lihavat löllykät, hölskyvät läskit. Tehkää nyt ihmeessä itsellenne palvelus ja menkää vaikka kuntosalille yöllä jos päivällä ette kehtaa.

• Anonyymi

Meillä työpaikalla ex-luottari alkoi kattella uutta nuorikkoa, kun ex- nuorikko otti ja lähti asumuseroon.

Oikeastaan katsoi jo SILLÄ SILMÄLLÄ ennen kuin oli ex:stään asumuseroon päässytkään ja raukka yritti vielä salata haaksirikkoon joutumisensa.

• Toki katselisin paremman näköisiä naisia, mutta kun niitä ei oo.
      Tai on, mutta ne ovat liian nuoria, ei ne kiinnosta.

Muru ja minä olemme olleet niin pitkään yhdessä, että uskalsin jo ehdottaa yhteistä tuhkauurnaa, sitten joskus, kun aika meistä jättää.

Joo, tiedän, liimautuminen on tosi ällöttävää...

• Yhteen kasvaminen ei oo kuules yhtään ällöttävää. Päinvastoin arvostan. Siihen kun ei kaikki pysty, voi sen jo nostaa arvoonsa. ❤️

Yhteen kasvaminen ei oo kuules yhtään ällöttävää. Päinvastoin arvostan. Siihen kun ei kaikki pysty, voi sen jo nostaa arvoonsa. ❤️

Niin se varmaan on.

Mutta tämä minun teinipoikamainen hehkutus on tosi ällöö...
        Tuntuu, että murulle ja mulle ei ole kertynyt tuota henkistä ikää lainkaan.

Ollaan samalla tasolla kuin pihalla juoksevat oravat ja puput. :D

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Niin se varmaan on.

Heh, päinvastoin se nimenomaan ei ole ällöä sekään. Ihanaapas. Älkää koskaan ikinä muuttuko. Rakkaus saa näkyä, se saa tuntua ja kuulua. Rakkaastaan saa seota ja mennä hulluksi, olla höpsön löpsö. 🤗❤️

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Niin se varmaan on.

Soot silloin löytänyt sydämmes oikean, kun se saa sut innostumaan aina uudestaan ittestään. Ja ihan vaan olemalla olemassa.
        ☺️👍

Soot silloin löytänyt sydämmes oikean, kun se saa sut innostumaan aina uudestaan ittestään. Ja ihan vaan olemalla olemassa.
        ☺️👍

Joo, tuo "innostuminen aina uudestaan" on oivaltavasti sanottu.
        Enkä usko että puolison dramaattinen painonnousu muuttaa tilannetta, rakkaus kestää vaikka sänky hajoaa. :)

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Joo, tuo "innostuminen aina uudestaan" on oivaltavasti sanottu.
        Enkä usko että puolison dramaattinen painonnousu muuttaa tilannetta, rakkaus kestää vaikka sänky hajoaa. :)

Joo

Se uurna on tärkee

Ihan ekaks

• Anonyymi kirjoitti:

Joo

Se uurna on tärkee

Ihan ekaks

Puoliso on varmaan jo katsellut jotain kivaa Pentikin kippoa tai kulhoa. Eiköhän se asia hoidu.

• Anonyymi

jossain tapauksessa ulkomuoto suojelee itseään,

• Anonyymi

Ei silloin jos mies rakastaa naista, koska pelkkä ulkonäkö ei ole syy miksi mies on valinnut naisen. Omakohtainen kokemus aikoinaan parisuhteessa ollessa,

• Anonyymi

Jos lihoo 15-20 kg niin sanon että nyt salille ja äkkiä. Jos ei suostu niin alan katsomaan paremman näköistä naista.

• Anonyymi

Ennemmin niin, että kun häntä ei koskaan haluta, alkaa tekemään mieli jotain, joka haluaisi!

Mun fantasiani on haluava nainen.

• Anonyymi

Ei voi käydä niin. koska naisystävääni paremman näköistä naista ei ole pohjoisella pallonpuoliskolla (eikä kyllä eteläiselläkään). Kiloja on tullut, mutta ne haittaavat enemmän häntä kuin minua. Hänen vakaa aikomuksensa on poistaa puolentoista vuoden aikana tulleet lisäkilot, mutta ei ne minua haittaa. Itse olen onnistunut tähän asti pysymään - 1 kg painon rajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      73
      4665
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      107
      4151
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3730
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2911
    5. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2670
    6. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2663
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2637
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1977
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1948
    10. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      1916
    Aihe