Että kun naisesi lihoo niin alat katsoa paremman näköisiä naisia?
Voiko käydä niin
24
<50
Vastaukset
Voisiko olla käynyt niin, että kyselet vähän väärältä palstalta?
- Anonyymi
En, rupean syöttäjäksi. Haluan hänen lihoavan muodottomaksi ja lopulta possahtavan kuin ilmapallo..
- Anonyymi
Päinvastoin toivon että vaimo lihois, kun kaikki kuolaa sen perään kokoajan.
Pikkusen pyöreempi on pehmeekin. Ihanan pehmee rutistella. Jos kuka nyt pehmoisuudesta muut tykkää ko minä niin. :)
No ei vois käydä. Kuten miestä koskien vastaava kysymys aiemmin, en jättäis ketään lihomisen vuoksi. Enkä vaihtas toiseen.
Ei ihmistä jota rakastaa pysty heivaamaan mistään pinnallisista syistä. Ei pysty.
Sitä rakastaa silti, vaikka kuosi muuttuu.Vain mielikuvitusmaailmassa miehet eivät katsele myös muita naisia ja naiset miehiä jo heti alkuunsa. Toiminta on niin alitajuista, että monet eivät edes tiedosta katsovansa. 🌹👀
Tai naiset naisia, miehet miehiä. :)
Katselen itse naisia, mutten miehiä. Taino nään kyllä kivannäköiset miehetkin, mutten koe mitään tarvetta katsella miehiä. Toisin kun naisia.
Eri vaikutus.HALiMONSTERi kirjoitti:
Tai naiset naisia, miehet miehiä. :)
Katselen itse naisia, mutten miehiä. Taino nään kyllä kivannäköiset miehetkin, mutten koe mitään tarvetta katsella miehiä. Toisin kun naisia.
Eri vaikutus.Nautin naiskauneudesta, miehet ei oikein taas vaikuta mitenkään mihinkään esteettisesti. Neutraalia. Joku iloisuus, hymyily, ystävällisyys voi miehissäkin pistää silmään ja piristää. Ja tehdä vaikutuksen miellyttävästä ihmisestä.
Selvennys eri vaikutukseen.
- Anonyymi
Lihoin kun halusin katsella paremman näköisiä miehiä :)
- Anonyymi
Lihavat löllykät, hölskyvät läskit. Tehkää nyt ihmeessä itsellenne palvelus ja menkää vaikka kuntosalille yöllä jos päivällä ette kehtaa.
- Anonyymi
Meillä työpaikalla ex-luottari alkoi kattella uutta nuorikkoa, kun ex- nuorikko otti ja lähti asumuseroon.
Oikeastaan katsoi jo SILLÄ SILMÄLLÄ ennen kuin oli ex:stään asumuseroon päässytkään ja raukka yritti vielä salata haaksirikkoon joutumisensa. Toki katselisin paremman näköisiä naisia, mutta kun niitä ei oo.
Tai on, mutta ne ovat liian nuoria, ei ne kiinnosta.
Muru ja minä olemme olleet niin pitkään yhdessä, että uskalsin jo ehdottaa yhteistä tuhkauurnaa, sitten joskus, kun aika meistä jättää.
Joo, tiedän, liimautuminen on tosi ällöttävää...Yhteen kasvaminen ei oo kuules yhtään ällöttävää. Päinvastoin arvostan. Siihen kun ei kaikki pysty, voi sen jo nostaa arvoonsa. ❤️
HALiMONSTERi kirjoitti:
Yhteen kasvaminen ei oo kuules yhtään ällöttävää. Päinvastoin arvostan. Siihen kun ei kaikki pysty, voi sen jo nostaa arvoonsa. ❤️
Niin se varmaan on.
Mutta tämä minun teinipoikamainen hehkutus on tosi ällöö...
Tuntuu, että murulle ja mulle ei ole kertynyt tuota henkistä ikää lainkaan.
Ollaan samalla tasolla kuin pihalla juoksevat oravat ja puput. :DCarl-Gustaf kirjoitti:
Niin se varmaan on.
Ollaan samalla tasolla kuin pihalla juoksevat oravat ja puput. :DHeh, päinvastoin se nimenomaan ei ole ällöä sekään. Ihanaapas. Älkää koskaan ikinä muuttuko. Rakkaus saa näkyä, se saa tuntua ja kuulua. Rakkaastaan saa seota ja mennä hulluksi, olla höpsön löpsö. 🤗❤️
Carl-Gustaf kirjoitti:
Niin se varmaan on.
Ollaan samalla tasolla kuin pihalla juoksevat oravat ja puput. :DSoot silloin löytänyt sydämmes oikean, kun se saa sut innostumaan aina uudestaan ittestään. Ja ihan vaan olemalla olemassa.
☺️👍HALiMONSTERi kirjoitti:
Soot silloin löytänyt sydämmes oikean, kun se saa sut innostumaan aina uudestaan ittestään. Ja ihan vaan olemalla olemassa.
☺️👍Joo, tuo "innostuminen aina uudestaan" on oivaltavasti sanottu.
Enkä usko että puolison dramaattinen painonnousu muuttaa tilannetta, rakkaus kestää vaikka sänky hajoaa. :)- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Joo, tuo "innostuminen aina uudestaan" on oivaltavasti sanottu.
Enkä usko että puolison dramaattinen painonnousu muuttaa tilannetta, rakkaus kestää vaikka sänky hajoaa. :)Joo
Se uurna on tärkee
Ihan ekaks Anonyymi kirjoitti:
Joo
Se uurna on tärkee
Ihan ekaksPuoliso on varmaan jo katsellut jotain kivaa Pentikin kippoa tai kulhoa. Eiköhän se asia hoidu.
- Anonyymi
jossain tapauksessa ulkomuoto suojelee itseään,
- Anonyymi
Ei silloin jos mies rakastaa naista, koska pelkkä ulkonäkö ei ole syy miksi mies on valinnut naisen. Omakohtainen kokemus aikoinaan parisuhteessa ollessa,
- Anonyymi
Jos lihoo 15-20 kg niin sanon että nyt salille ja äkkiä. Jos ei suostu niin alan katsomaan paremman näköistä naista.
- Anonyymi
Ennemmin niin, että kun häntä ei koskaan haluta, alkaa tekemään mieli jotain, joka haluaisi!
Mun fantasiani on haluava nainen. - Anonyymi
Ei voi käydä niin. koska naisystävääni paremman näköistä naista ei ole pohjoisella pallonpuoliskolla (eikä kyllä eteläiselläkään). Kiloja on tullut, mutta ne haittaavat enemmän häntä kuin minua. Hänen vakaa aikomuksensa on poistaa puolentoista vuoden aikana tulleet lisäkilot, mutta ei ne minua haittaa. Itse olen onnistunut tähän asti pysymään - 1 kg painon rajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916