Jos teitä jutut ärsyttää niin miksi täällä luette niihin ja vastaatte niihin?
Miksi olette sinkut palstalla?
10
<50
Vastaukset
Jolloinkin käyn ja enemmän vastailen suht mukaviin tuumauksiin ja joskus tuotan itse sisältöä.
Nyt on ollut rauhallinen jakso, ei mitään erikoisempaa kiinnostusta mihinkään, ei annettavaa tänne...
Enää ei ärsyttämällä ärsytä mikään täällä, vaikka onhan täällä outoja tyyppejä ja juttuja..Emmää tiiä.
- Anonyymi
Mä ehkä teen tulevaisuudessa gradua narsisteista jotka ottavat uusia uhreja ja tää paikka on oivallinen tutkiessa narssuja.
- Anonyymi
Koska mies ei saa naista niin se kuluttaa aikaa sinkut palstalla.
- Anonyymi
Muija kattoo kuitenkin jotain sarjaa, että panemaan ei pääse, eikä tämä minua ärsytä. Kunhan heitän jotain älyttömyyttä johonkin älyttömyyteen.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Koittakaa ryhdistäytyä. Palsta ei voi olla elämänne tärkein asia.
- Anonyymi
Palsta on tärkeä, mutta tärkeintä on ehtiä vessaan ajoissa.
- Anonyymi
Yksinäisiä ovat joten täällä ollaan sen takia.
- Anonyymi
ei tiedä mihin ryhmään kuuluu lopulta, oleskelu vuosia ilman motivaatiota vei ryhmään väliinputooja aloite kyvyttömänä huomiseen,
- Anonyymi
Täällä käy pilkkiväkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752863- 592811
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172653- 412082
- 532051
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2782024Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31104Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009