Elä tingi hiilihydraateista,jos olet terve ja harrastat pyöräilyä.

Anonyymi

Jos liikuntamuotona on pitkän matkan pyöräily hiilihydraatin tarve on suuri vähintään 400g päivässä
Jos on lihaksen kasvattaja proteenin tarve on suuri 1,5-2 grammaa painokilo

Mikä ero näissä on
1Jos on pitkän matkan pyöräilijä ei jaksa liikkua jos syö liian vähän hiilihydraattia Tällöin syömiseen sortuu jo viikon kuluttua aloituksesta JA lihoo takaisin.(tämä johtuu liian suuresta hiilihydraattivajeesta)
2Jos on lihasta kasvattava bodari lihakset ei kasva liian pienellä proteenimäärällä.

Miten pyöräilijä laihtuu
Jotta pyöräilijä voi laihtua paljolla liikunnalla pitää syödä paljon hiilihydraattia ja vähentää proteenia ja rasvaa.Pyöräilijälle riittää 0,8 grammaa painokilo oikein hyvin pitämään yllä lihasmassaa.
Sen ei tarvi olla 1,5-2 grammaa niinkuin lihasta kasvattavalla bodarilla,koska jos sinä ET tee mitään voimaharjoituksia et sinä silloin tarvitse proteenia niin paljon.
Totuus on tämä että ylimääräinen proteeni muuttuu vain kehossa rasvaksi aivan niinkuin ylimääräinen rasva.
Tämä 0,8 gramman proteenintarve löytyy netistäkin.Tämä EI OLE omaa oletusta.
Toisaalta suuri hiilihydraattimäärä korvaa osittain liian pientä proteenimäärää,eli proteenia ei tarvitse olla niin paljon jos syö paljon hiilihydraattia.

2400 kalorin dietillä laihtuu ainakin 4 kiloa oikeaa läskiä jos pyöräilee 3 tuntia päivässä nopeudella 20 km tunnissa ja pitää sykken noin 110-120 minutissa.
Hiilihydraatit 400g proteenit 70g rasva 60g päivässä.

Miten tähän pääsee
Pitää LOPETTAA kokonaan lihan syönti ja syödä kasvisperäisiä ja sokeria sisältäviä tuotteita.Liha on vain painon nostamiseen ei laihtumiseen.

Tässä yksi tunnettu kasvisyöjä joka on laihtunut syömällä kasviksia hyvin vähäisellä liikunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005806789.html

Kopioitu harkimon tekstistä
Kasvissyönnillä on ollut selkeitä vaikutuksia Harkimon elämään. Hän kertoo tuntevansa olonsa energisemmäksi ja terveemmäksi. Erityisesti yksi vaikutus on ollut mieleinen: kasvisruokavalio auttaa painonhallinnassa.

– EI liho ja on hyvä olo. SAA syödä, mitä haluaa ja niin paljon kuin haluaa. Ei paino siitä tipukaan, mutta ei se myöskään nouse, Hjallis kertoo.

-lihattoman ja leivättömän yksi etu on sekin että se laskee huomattavasti verenpainetta koska leipä ja liha sisältää paljon suolaa.Niihin maku tulee pekästään suolasta.
Korkea verenpaine on vaarallista.Päästä saattaa katketa verisuoni.Sekin on typerää että syödään verenpainelääkkeitä että saa syödä paljon suolaa kun sen asian voisi hoitaa ruokavaliolla kuntoon.

Hiilihydraateilla laihdutus sopii ainakin terveille ihmisille joilla ei ole diadetestä
Joilla ON diadetes niiden pitää päinvastoin vähentää hiilihydraattien käyttämistä.

42

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyöräily ON ainoa turvallinen laji.Juoksijat joutuu vaihtamaan yleensä polviin tekonivelet ja jalat vammautuu monin tavoin niin että ei pysty edes kunnolla kävelemään,ja nämä vammat ei yleensä parannu koskaan.
      Myös selkä vammautuu juoksemisesta.

      • Anonyymi

        "Pyöräily ON ainoa turvallinen laji.Juoksijat joutuu vaihtamaan yleensä polviin tekonivelet ja jalat vammautuu monin tavoin niin että ei pysty edes kunnolla kävelemään,ja nämä vammat ei yleensä parannu koskaan.
        Myös selkä vammautuu juoksemisesta."

        Minä kaaduin pyörällä ja katkaisin käteni. Onko se ainoa turvallinen laji? Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      "Jos liikuntamuotona on pitkän matkan pyöräily hiilihydraatin tarve on suuri vähintään 400g päivässä"

      Täysin linjassa THL:n satukirjan mukaan yhä terveille ihmisille.

      • Anonyymi

        Laillistetun ravitsemusterapeutin annette palsan mukaan hiilihydraatin tarve on kevyttä työtä' tekevällä naisella 300g päivässä

        https://keventajat.fi/ruoka/paljonko-hiilihydraatteja/

        Itse aloitin aikaisemmin 230 grammalla mutta se riiti vain kävelyyn ja sitten lisäsin sen 320 grammaan.Se riitti noin viikon ja sitten tulikin jo se hiilihydraattivaje joka aiheutti takaisinlihomisen.
        Sen jälkeen olen muuttanut ohjelmaa noin 10 kertaa.Nyt tämä 400g riittää erittäin hyvin kun pyöräilen 3,5 tuntia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillistetun ravitsemusterapeutin annette palsan mukaan hiilihydraatin tarve on kevyttä työtä' tekevällä naisella 300g päivässä

        https://keventajat.fi/ruoka/paljonko-hiilihydraatteja/

        Itse aloitin aikaisemmin 230 grammalla mutta se riiti vain kävelyyn ja sitten lisäsin sen 320 grammaan.Se riitti noin viikon ja sitten tulikin jo se hiilihydraattivaje joka aiheutti takaisinlihomisen.
        Sen jälkeen olen muuttanut ohjelmaa noin 10 kertaa.Nyt tämä 400g riittää erittäin hyvin kun pyöräilen 3,5 tuntia päivässä.

        Olen ehdottomasti sitä mieltä ettei kannata laihduttaa olemalla nälässä jos kerran pystyy liikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehdottomasti sitä mieltä ettei kannata laihduttaa olemalla nälässä jos kerran pystyy liikkumaan.

        Minulle riittää 3 - 4 tuntia hiihtoa tai pyöräilyä päivässä.

        Koska minulla oli aivoinfrakti,pitempi suoritus ei olisi terveellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laillistetun ravitsemusterapeutin annette palsan mukaan hiilihydraatin tarve on kevyttä työtä' tekevällä naisella 300g päivässä

        https://keventajat.fi/ruoka/paljonko-hiilihydraatteja/

        Itse aloitin aikaisemmin 230 grammalla mutta se riiti vain kävelyyn ja sitten lisäsin sen 320 grammaan.Se riitti noin viikon ja sitten tulikin jo se hiilihydraattivaje joka aiheutti takaisinlihomisen.
        Sen jälkeen olen muuttanut ohjelmaa noin 10 kertaa.Nyt tämä 400g riittää erittäin hyvin kun pyöräilen 3,5 tuntia päivässä.

        Tuo 300 g on suositus, ei hiilihydraatin tarve. Aivot tarvitsevat noin 150 g hiilihydraattia päivässä ja päälle raskaassa liikunnassa kuluva määrä. Aika hankala on syödä 50E% hyviä hiilihydraatteja eli esimerkiksi 700 g täysjyväleipää tai 2 keitettyä täysjyväpastaa päivässä. Juureksina tuo olisi jotain 5 kg päivässä.

        Optimaalinen elinikä on sitten eri asia. Asiaa on vieläpä erittäin vaikea tutkia. Elinikä on pisin maissa joissa käytetään suhteellisesti paljon hiilihydraattia.

        Englannin pyöräilymaajoukkueen tulokset olivat oiken hyviä vähän hiilihydraattia sisältävällä dieetillä. Vähän oli tosin 50E% hiilihydraatista ja 1 kg hiilihydraattia päivässä. Kilpapyöräilijät kun yleensä syövät noin 80E% hiilihydraattia. Riisi on kovin suosittua kun siinä on suhteessa paljon hiilihydraattia ja sitä on helppo syödä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillistetun ravitsemusterapeutin annette palsan mukaan hiilihydraatin tarve on kevyttä työtä' tekevällä naisella 300g päivässä

        https://keventajat.fi/ruoka/paljonko-hiilihydraatteja/

        Itse aloitin aikaisemmin 230 grammalla mutta se riiti vain kävelyyn ja sitten lisäsin sen 320 grammaan.Se riitti noin viikon ja sitten tulikin jo se hiilihydraattivaje joka aiheutti takaisinlihomisen.
        Sen jälkeen olen muuttanut ohjelmaa noin 10 kertaa.Nyt tämä 400g riittää erittäin hyvin kun pyöräilen 3,5 tuntia päivässä.

        Minulla riitti 3 men kilon hedelmätoffeepussi viikon.Ja vain siksi niin pitkään kun tajusin täällä kirjoittavan laihtuvan laihduttajan neuvon mukaan jakaa karkit pienempiin pusseihin ja kirjoittaa päälle laihduttavat sanat ELÄ OTA.Lisäksi vain täytekakkukahvit kuudesti päivässä,madarou-suklaata salmiakkia vaniliajäätelyä ja kaakauta glukoosisiirpilla.Ei muuta ruokaa ja helposti laihtuu.Ja sain paineen tunteen päähän josta tietää että laihtuu.Tuttu pullea lääkäri sanoi että aivot kärsivät ja kutistuvat ja anemia vaivaa ravinnon puutteessa mutta mistä lääkärit nyt mitään tietää.Salaliitto.Minua ärsytti ja näytinnsille pihtimittani ja sanoin että mittari on veitsenterävä.Vain sokerilla laihtuu kunhan ei syö YHTÄÄN hiilihydraatteja.Ne LIHOTTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää 3 - 4 tuntia hiihtoa tai pyöräilyä päivässä.

        Koska minulla oli aivoinfrakti,pitempi suoritus ei olisi terveellinen.

        "Koska minulla oli aivoinfrakti,"

        Oliko se LAIHTUVAN laihduttajan paineen tunne päässä ennen vai jälkeen infarktin?


    • Diabeetikoille suositellaan samanlaista dieettiä kuin muillekin ja tuo pyöräilysi kuluttaa ehkä 350 kcal per tunti eli yhteensä 1000 kcal ja tuosta ehkä puolet glukoosia eli 500 kcal eli 125 g. Lisäksi päälle aivojen kuluttama noin 150 g eli alle 300 g päivässä riittää. Mitä parempi kunto niin sitä enemmän polttaa rasvaa.

      • Anonyymi

        Kuka ihmeen hoopovee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen hoopovee?

        Minä tietysti.

        Veku an vaan sellainen däpläri että häneltä on poistettu Suomi24:sta ehkä 100 000 viestiä ja muualle annettu banni.


      • Anonyymi

        Kyllä pitkänmatkan pyöräily toimii.Nyt on siihen sopivan viileät ilmat.Ei sitä tietysti jaksa tehdä jatkuvasti.Kuurina se laihduttaa erittäin hyvin vaikka syö 2400 kal ja välillä 2600
        Ruokani on nyt aivan kuin nämä nutriletin pussiruuat,mutta olen tehnyt ne tavallisista kasviksista.Lisäksi syön hedelmiä.Hiilihydraatit on 400g päivässä ja kunto erittäin hyvä ja energinen ja rasva palaa.
        Kiinteää ruokaa en syö nyt yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitkänmatkan pyöräily toimii.Nyt on siihen sopivan viileät ilmat.Ei sitä tietysti jaksa tehdä jatkuvasti.Kuurina se laihduttaa erittäin hyvin vaikka syö 2400 kal ja välillä 2600
        Ruokani on nyt aivan kuin nämä nutriletin pussiruuat,mutta olen tehnyt ne tavallisista kasviksista.Lisäksi syön hedelmiä.Hiilihydraatit on 400g päivässä ja kunto erittäin hyvä ja energinen ja rasva palaa.
        Kiinteää ruokaa en syö nyt yhtään.

        Kun kasviksissa on noin 5 g hiilihydraattia per 100 g niin niitä pitää syödä 8 kg saadakseen 400 g hiilihydraattia. Hedelmillä selviää 4 kg:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitkänmatkan pyöräily toimii.Nyt on siihen sopivan viileät ilmat.Ei sitä tietysti jaksa tehdä jatkuvasti.Kuurina se laihduttaa erittäin hyvin vaikka syö 2400 kal ja välillä 2600
        Ruokani on nyt aivan kuin nämä nutriletin pussiruuat,mutta olen tehnyt ne tavallisista kasviksista.Lisäksi syön hedelmiä.Hiilihydraatit on 400g päivässä ja kunto erittäin hyvä ja energinen ja rasva palaa.
        Kiinteää ruokaa en syö nyt yhtään.

        Nyt on 3 men päivän jälkeen .Näytän laihtuvan hiilihydraatit 400g päivässä.
        Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.Alavatsan pihtimitta pienentynyt 3 mm
        Liikuntaa TULEN vielä lisäämään.Peilikuvastakin näkee jo selvästi laihtumisen.Otin nyt myös valokuvat edestä ja sivusta.

        Syön kakkua ja pullaa kahvin kanssa ja karkkia 120grammaa päivässä.Hiilihydraatit olleet nyt yhtenä päivänä 450g ja kalorit 3000

        Olo on erittäin hyvä ja energinen.Huomattavasti parempi kuin silloin kun hiilihydraatit oli 320 grammaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 3 men päivän jälkeen .Näytän laihtuvan hiilihydraatit 400g päivässä.
        Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.Alavatsan pihtimitta pienentynyt 3 mm
        Liikuntaa TULEN vielä lisäämään.Peilikuvastakin näkee jo selvästi laihtumisen.Otin nyt myös valokuvat edestä ja sivusta.

        Syön kakkua ja pullaa kahvin kanssa ja karkkia 120grammaa päivässä.Hiilihydraatit olleet nyt yhtenä päivänä 450g ja kalorit 3000

        Olo on erittäin hyvä ja energinen.Huomattavasti parempi kuin silloin kun hiilihydraatit oli 320 grammaa päivässä.

        Laillistettu ravitemusterapeutti annette palsa. Kevyttä työtä tekevä nainen joka syö n. 2000 kcal vuorokaudessa, syö hiilihydraatteja 250-300 g.

        https://keventajat.fi/ruoka/paljonko-hiilihydraatteja/

        300grammaa hiilihydraattia ei riitä mihinkään jos lajina on hiihto tai pitkänmatkan pyöräily.
        Hiilihydraatin kulutus on silloin noin 500 grammaa tai sen ylikin eli 400 grammaa on se mitä vähintään pitää syödä.

        Suurella liikuntamäärällä laihtuu sen 4 kiloa kuukaudessa vaikka syö hiilihydraattia 400g päivässä ja kaloreita 2500
        Nämä 200gramman hiilihydraattimäärä sopii vain sohvaperunoille ja kuntosalissa kävijöille jotka tekevät vain 20 minutin kardion jossakin laitteessa.

        Jotta hiilihydraattia voi syödä enemmän pitää vähentää energiaa rasvasta ja proteenista muuten kalorit nousee liian suureksi eikä laihdu ollenkaan.(jos syö liian vähän hiilihydraattia ei jaksa tehdä niitä 80-100 kilometrin pyörälenkkejä)

        Tavallinen halpa ruoka riittää ravinnoksi .Mitään protenivalmisteita ei tarvitse käyttää,eikä kuntosalissa tarvitse käydä.

        Pyöräilen nyt joka päivä 4 tuntia.Tänään satoi räntää koko matkan ajan.Oli kuitenkin hyvä pyöräillä.Kylmä ei tullut missään vaiheessa kun oli hyvät vaatteet ja kuminen vettäpitävä sadeviitta.Paidat ja takki piti käydä vaihtamassa matkan puolessa välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 3 men päivän jälkeen .Näytän laihtuvan hiilihydraatit 400g päivässä.
        Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.Alavatsan pihtimitta pienentynyt 3 mm
        Liikuntaa TULEN vielä lisäämään.Peilikuvastakin näkee jo selvästi laihtumisen.Otin nyt myös valokuvat edestä ja sivusta.

        Syön kakkua ja pullaa kahvin kanssa ja karkkia 120grammaa päivässä.Hiilihydraatit olleet nyt yhtenä päivänä 450g ja kalorit 3000

        Olo on erittäin hyvä ja energinen.Huomattavasti parempi kuin silloin kun hiilihydraatit oli 320 grammaa päivässä.

        Nyt täytyy jo laskea hiilihydraatit väliaikaisesti 200g päivä.Niitä on tullut syötyä liikaakin koska olo on nyt ähky ja nesteinen.Eilen söin 500g hiilihydraattia.Painoni ei ole nyt pienentynyt eikä noussut.

        Alan nyt merkkaamaan tarkasti kaloreiden lisäksi myös hiilihydraatit joka päivä.Hiilihydraattien laskeminen on yhtä tärkeää kuin kaloreiden laskeminen.
        Nestepaino tulee laskemaan heti 2 kiloa kun pienentää hiilihydraatit.Rasvan osuus siitä voi olla 500g


    • Anonyymi

      Miten tämä avaus liittyy laihduttamiseen?

      Pane jo valot päälle.

      • No on yksi laihduttaq massiivisella liikunnalla. Ei erityisen hyvä tapa mutta toimii joillakin. Raskas liikunta taas kuluttaa hiilihydraattia. Ei tosin niin paljon kuin MKH eli ap uskoo. Hän "keksii" uuden dieetin parin päivän välein. Välillä mennään kasviksilla ja välillä pyörällä.


      • Anonyymi

        Kyllä se liittyy laihduttamiseen.Ei hiilihydraattia saa syödä liian vähän eikä liian paljon.Ihmiset ei ymmärrä yleensä mitään hiilihydraatista.Mikä on sopiva hiilihydraatin tarve ja mikä on hiilihydraatin tehtävä.
        Se minkälainen on olo riippuu aivan siitä miten sopivasti on syönyt hiilihydraattia liikuntamäärään nähden.

        Liikunta on vaihtoehto.
        Kumman valitset syöt vähän hiilihydraattia ja et liiku ollenkaan vai syöt paljon hiilihydraattia ja liikut paljon.
        Hiilihydraatit
        https://www.youtube.com/watch?v=A6kcWWcXnXA&t=801s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy laihduttamiseen.Ei hiilihydraattia saa syödä liian vähän eikä liian paljon.Ihmiset ei ymmärrä yleensä mitään hiilihydraatista.Mikä on sopiva hiilihydraatin tarve ja mikä on hiilihydraatin tehtävä.
        Se minkälainen on olo riippuu aivan siitä miten sopivasti on syönyt hiilihydraattia liikuntamäärään nähden.

        Liikunta on vaihtoehto.
        Kumman valitset syöt vähän hiilihydraattia ja et liiku ollenkaan vai syöt paljon hiilihydraattia ja liikut paljon.
        Hiilihydraatit
        https://www.youtube.com/watch?v=A6kcWWcXnXA&t=801s

        Syön kerran päivässä yhdesti kunnolla heti 3,5 tunnin pyöräilyn jälkeen johon kuuluu alkuruoka,pääruoka jälkiruoka yht noin 1500 kal ja kaikki muut ateriat päivän aikana hyvin vain pieniä välipaloja ja kahvit 2 kertaa pullalla,kakulla tai kekseillä.n 1000 kal.

        Ei ole mitään järkiä syödä niitä jaettuna 4-5 teen pieneen ateriaan jossa joutuisi aina lopettamaan syömisen kesken vaikka on kova nälkä.Kannattaa ennemmin syödä kerralla maha täyteen kerran päivässä
        Hiilihydraatteja saa tosiaan olla yleensä se 400g päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön kerran päivässä yhdesti kunnolla heti 3,5 tunnin pyöräilyn jälkeen johon kuuluu alkuruoka,pääruoka jälkiruoka yht noin 1500 kal ja kaikki muut ateriat päivän aikana hyvin vain pieniä välipaloja ja kahvit 2 kertaa pullalla,kakulla tai kekseillä.n 1000 kal.

        Ei ole mitään järkiä syödä niitä jaettuna 4-5 teen pieneen ateriaan jossa joutuisi aina lopettamaan syömisen kesken vaikka on kova nälkä.Kannattaa ennemmin syödä kerralla maha täyteen kerran päivässä
        Hiilihydraatteja saa tosiaan olla yleensä se 400g päivässä.

        Nyt uusi aloitus.Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.En ole lihonut enkä laihtunut.Väliaikaisesti joutuu luopumaan muutamaksi päiväksi karkeista,muuten lihon.Kalorit olleet nyt 3000-4300 kolmena päivänä peräkkäin.Terveellistä ruokaa syön edelleen.

        Ateriani sisältää siis 1500 kaloria mikä on pitkänmatkan pyöräilijälle pieni kalorimäärä.
        Jos syön vain 2500-2600 kaloria päivässä laihdun 4 kiloa kuukaudessa oikeaa läskiä.
        Hiilihydraatit pitää olla päivässä VÄHINTÄÄN 400grammaa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole pyörää, enkä aio lainata pyörää.

      Voinko nyt tinkiä hiilihydraateista?

    • Anonyymi

      Minä saan laihtuman laihduttajan paineen tunteen päähän joka ON AINUT oikea merkki lauhtumisesra. Se tulee kun syö 400 dan gramman hedelmätoffeepussin. Karkin pitää olla halpaa ja päälle teksti ELÄ OTA. Päälle illalla mansikkakakku kahvit 5desti.Pyöriä minulla on kierrätyskeskuksesta 56 kpl ja niistä tulee täysin toimivia kunhan vain uusin pyörät vaihteet jarrut renkaat.Pihtimitta ylhäältä ja alhaalta on välttämätön että saa tarkan lukeman millilleen.muuten ei laihdu.Olen keksinyt pyläöröilyn ja muut vain matkii minua.

      • Anonyymi

        "Pyöriä minulla on kierrätyskeskuksesta 56 kpl ja niistä tulee täysin toimivia kunhan vain uusin pyörät vaihteet jarrut renkaat.Pihtimitta ylhäältä ja alhaalta on välttämätön että saa tarkan lukeman millilleen.muuten ei laihdu."

        Mittatko pihdillä renkaista??

        ?Olen keksinyt pyläöröilyn ja muut vain matkii minua."

        Kejujen rasvaamiseen??

        Mistä teitä valvonnan mieleisiä höpisiöitä riittää??


      • Anonyymi

        Vatsalihakseni ja pääni ovat veitsenterävät.

        Pihtimitta ohimosta mitattuna 50mm alhaalta ja 55mm ylhäältä.

        Vesihiihdän talvella 4än tunnin ajan mutta polttonesteen kallis hinta on ajanut minut myös pyöräilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsalihakseni ja pääni ovat veitsenterävät.

        Pihtimitta ohimosta mitattuna 50mm alhaalta ja 55mm ylhäältä.

        Vesihiihdän talvella 4än tunnin ajan mutta polttonesteen kallis hinta on ajanut minut myös pyöräilemään.

        "Vesihiihdän talvella 4än tunnin ajan mutta polttonesteen kallis hinta on ajanut minut myös pyöräilemään."

        Mistä teitä valvonnan mieleisiä höpisiöitä riittää??


      • Anonyymi

        Armeliasta. Olisi kauheaa jos toteuttaisit toiveesi toisessa järjestyksessä.

        Ps. Terä- vai hamarapuolella.


      • Anonyymi

        Lisää tällaista, tykkäsin tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsalihakseni ja pääni ovat veitsenterävät.

        Pihtimitta ohimosta mitattuna 50mm alhaalta ja 55mm ylhäältä.

        Vesihiihdän talvella 4än tunnin ajan mutta polttonesteen kallis hinta on ajanut minut myös pyöräilemään.

        Tänään oli kahvi k-kaupassa 8€ 2 ksi pakettia ja ostin heti kun on niin halpaa.En tosin juo enää kahvia koska se lihottaa ja laihtuva paineen tunne katoaa.Piilotan kahvin itseltäni kellariinKahvin tilalla juon kuumaa vettä ja täytekakkua ja muutama pussi hedelmätoffeeta ja madarousuklaata kolme levyä.Pihtimitta TÄNÄÄN genitaaleista mitattuna 1,25 iisi milli metriä.Tänä iltana katson telkkarista laihdutus ohjelmia ja nauran pulleille naisille.HE ÄRSYTTÄÄ minua.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe