Mitenhän Wahlroos ja Pesonen nukkuvat edeltävän yön?
UPM:n yhtiökokous ensi viikon tiistaina
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin nukkuvat. Heillä ei ole mitään tekemistä lakon kanssa, jos sitä hait. Paperiliiton ymmärtämättömyys ja kiusaaminen ovat asioita, jotka ehkä tulevat esiin keskusteluissa, joissa verrataan eri toimintaympäristöjen houkuttelevuutta investoinneille.
Ammattiyhdistysliike ei helpota Suomen asemaa, vaan tälläkin kertaa vuonna 2022, ovat ajamassa tehtaita ulkomaille. Toiminnan kehittäminen ei kuulu liittojen keinovalikoimaan, vain jarruttaminen ja lakoilla kiristäminen.- Anonyymi
Itse luulen että porvari nukkuu hyvin huonosti, yleensä niin käy kun ihminen odottaa käristymistä vartaassa. Tosin voihan olla että Wahlroos ja Pesonen ovat psykopaatteja jotka eivät siitä välitä, itse asiassa todennäköistäkin. Pääasia että nyt jouvat tulemaan koloistaan kertomaan että mistä heidän vihansa omia työntekijöitään kohtaan johtuu ja miksi omistajat joutuvat heidän antipatiansa ja egoilunsa seuraukset maksamaan.
- Anonyymi
hyvin nukkuvat, taitavat miettiä tehtaiden alasajoa, koska tässä lakkomaassa ei kannata mitään tuottaa. sitä saa mitä tilaaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604886Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1991961
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651164