kierot symbioosit- onko tuttua? Tarkoitan tällä esimerkiksi sitä, että toinen kehittelee toiseen sellaista sidettä, että ”me ollaan niin samanlaisia” ja tämä ns mehenkisyys tarkoittaa käytännössä sitä, että jos toisen elämäntarina poikkeaa omasta, niin se täytyy lähes eliminoida ja/tai olla sairaalloisen mustasukkainen kaikesta erillisyydestä ja mikä ei ole johdettavissa suoraan itseen. Jos pojat oppii toisinaan hyvin epätervettä joukkohenkeä, niin ei nämä tyttöjen bestis-kuviot sen terveempiä ole ja saattaa heijastua myös aikuisiän ihmissuhteisiin ja tämä epäterveys on varmasti yleisempää mitä tunnustetaan . Olisin erittäin kiitollinen, jos mahdollisissa vastauksissa olisi jotain muuta sisältöä kun ”minulla on niin terveitä ihmissuhteita ja kannattaa valita seuransa paremmin”. Mistäpä sitä tietää millainen toinen pohjimmiltaan on ennen kun tutustuu.
Naisten väliset
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Täydennä minua, puhu minun asioista, tue kaikessa minua, on vain minä minä minä
- Anonyymi
Helppoa sikäli, kun ei ole mitään tarvetta saada uusia ystävyyssuhteita aikuisiällä naisten kanssa. Erityispiirteeni vaikuttaa niin että viihdyn yksin ja tykkään kulkea yksin ja tehdä asioita yksin. Nyt olen alkanut kiinnostua uuden kumppanin saamisesta ja kumppani olisi myös ystäväni.
- Anonyymi
Ei provoilua ja roolieläytymistä kiitos, harkitse sukupuolen korjausta jos siltä tuntuu ja ilmeisesti tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei provoilua ja roolieläytymistä kiitos, harkitse sukupuolen korjausta jos siltä tuntuu ja ilmeisesti tuntuu
En ymmärrä mitä tarkoitat.
- Anonyymi
Tunnistan tuon mutta en tiedä onko se vain naisten ongelma. On vaikea olla oma itsensä, tutustua itseensä, hyväksyä itsensä jos väärällä tavalla on tarve kuulua joukkoon. Siinä kadottaa oman persoonansa. Ideaalihan olisi se että ihmiset pystyisivät olemaan yhteisöllisiä kaikenlaisten persoonien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758