Ikääntyessä

... seksuaalihalu vähenee, mutta naisten tuottama kauneuselämys pysyy, jopa lisääntyy. Naiset, sen lisäksi, että ovat miehiä pystyvämpiä arjen ja teorian suorituksissa, ovat äärettömän kauniita. 🌹👀

17

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, oikea halu ei vähene vaan lisääntyy. Kohdentuu ja tarkentuu. Ainakin vielä tässä iässä ja itselläni.

      Mutta seksuaalimiellyttämisen halu vähenee, ettei enää ryhdy seksiin ilman oikeaa halua. Osaa kieltäytyä, kun ei huvita.

      Nuorena saattoi kumppanin mieliksi suostua, vaikkei halua ollutkaan. Se varmaan jopa söi oikeita haluja pois tuollainen mielistelyseksi.

      Naissukupuoli ja naisvartalo on kyllä kaunis, ketkä ja kellä on. Mutta sukupuolena silmää miellyttävempi sukupuoli kuitenkin.

      • Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀

        Okei. No mä lähestyn 50:ä ja olen tietoisempi kun koskaan mm. haluistani.. Luulen, että haluun vaikuttaa merkittävästi halun kohdekin.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀

        Naisena sanoisin että noin se juuri on oman kokemukseni mukaan. Vaihdevuosilla oma merkityksensä halujen loppumiseen. Halujen loppuminen vahvisti sitä tunnetta, että on onnellinen omassa itsessään ja omana itsenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisena sanoisin että noin se juuri on oman kokemukseni mukaan. Vaihdevuosilla oma merkityksensä halujen loppumiseen. Halujen loppuminen vahvisti sitä tunnetta, että on onnellinen omassa itsessään ja omana itsenään.

        Entäs kun halut loppuu vaan miehiä kohtaan, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee? :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Entäs kun halut loppuu vaan miehiä kohtaan, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee? :)

        Mikäs hormooni sitä sitten säätelee?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Entäs kun halut loppuu vaan miehiä kohtaan, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee? :)

        Biseksuaaliset miehetkin muuttuvat puhtaasti homoseksuaalisiksi. Näyttää kuin naisilla olisi samoin. Olen lukenut ilmiöstä, mutta en ole nähnyt selitystä. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Biseksuaaliset miehetkin muuttuvat puhtaasti homoseksuaalisiksi. Näyttää kuin naisilla olisi samoin. Olen lukenut ilmiöstä, mutta en ole nähnyt selitystä. 🌹👀

        Yym, jotain sellaista. Tuntuu ettei ikinä ole ollut haluja jollaisia nyt on, kun ne kohdistuu naiseen. Ikään kuin vasta olisi ne halunsa löytänyt, mitkä toiset löytää jo teininä.

        Että ei tosiaan näy hiipumisen merkkejä, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee ovella. Päinvastoin, tuntuu että halut vaan kasvaa ja on päivittäin läsnä.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Yym, jotain sellaista. Tuntuu ettei ikinä ole ollut haluja jollaisia nyt on, kun ne kohdistuu naiseen. Ikään kuin vasta olisi ne halunsa löytänyt, mitkä toiset löytää jo teininä.

        Että ei tosiaan näy hiipumisen merkkejä, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee ovella. Päinvastoin, tuntuu että halut vaan kasvaa ja on päivittäin läsnä.

        Mulla menee kaikki väärinpäin. 😆

        Toisilla on nuorena kaikkee sitä hinkua ja vimmaa, mitä mulla on vanhana. Ja nuorena en tuntenut lain. Olin nuorena vanha ja vanhana nuori. 🙃


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mulla menee kaikki väärinpäin. 😆

        Toisilla on nuorena kaikkee sitä hinkua ja vimmaa, mitä mulla on vanhana. Ja nuorena en tuntenut lain. Olin nuorena vanha ja vanhana nuori. 🙃

        Mikäs siinä, ollaan ilolla sellaisia kuin olemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä, ollaan ilolla sellaisia kuin olemme.

        Juu. ☺️


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Yym, jotain sellaista. Tuntuu ettei ikinä ole ollut haluja jollaisia nyt on, kun ne kohdistuu naiseen. Ikään kuin vasta olisi ne halunsa löytänyt, mitkä toiset löytää jo teininä.

        Että ei tosiaan näy hiipumisen merkkejä, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee ovella. Päinvastoin, tuntuu että halut vaan kasvaa ja on päivittäin läsnä.

        On ilo nähdä, että toinen on tyytyväinen. 🌹👀


    • Naisen mieli ainakin kaunistuu iän myötä. Naisesta tulee enemmän äidillinen, muita ihmisiä ymmärtävä, hyväksyvä ja jopa huolehtiva.

      Viisikymppinen mies vaan jatkaa egosentristä pätemistä.
      Miehen maskuliinisuus ja etumus keulivat rajusti, ainakin mielikuvien tasolla.

      • Anonyymi

        Tuo keski-ikä on se viimeinen vaihe, kun jyvät karsitaan akanoista. Hyvät kelpaa edelleen mutta huonoja ei huoli enää kukaan.


    • Tjaa? Erosin 2014 lasten äitistä. Hänen kanssaan ei tosiaankaan tehnyt seksiä mieli, olin silloin 35 vuotias. Sen jälkeen rakastuin naiseen, jonka kanssa olisin voinut milloin vaan harrastaa seksiä ja aika pitkälti kun nähtiin, harrastettiinkin. Siinä tuli vielä yksi nainen välissä ja sama kanimaisuus jatkui hänenkin kanssa.

      Nyt tässä oli pieni suhteenpoikanen ja aina kun oli mahku, vieläkin vaan onnistui seksi useammasti päivään... ja nyt oon 43.

      Millois se seksuaalihalu sitten vähenee?

      Ja kyllä mulla arki kulkee ihan moitteetta miehenäkin. Pyykit, siivoukset, ruuanlaitto, pihahommat jne. Pärjään siinä missä joku nainenkin.

    • Anonyymi

      keski ikä vapauttaa nuoduuden haaveista uudesta autosta talosta ja naisesta ,nyt kun haje mitään on kiinostava ilman testosteroni höyryjä haluttomana suhteisiin,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe