Kaverin mielipide

Anonyymi

Moi,

Oon tutustunu pari vuotta sitten tähän yhteen ihmiseen jolla on vähän eri oletukset ystävyys-suhteista entäkö mulla. Hän on tosi mustasukkainen ja vihainen jos vietän aikaa muiden kanssa ja saattaa mököttää ja kitisee että oon kunnon selkään puukottaja ja paskapuhuja vaikken ole hänestä puhunut yhtään pahaa enkä muutakaan inhottavaa hälle ikinä tehny. Hän käyttää mua myös ns. Terapeuttina ja saattaa avautua keskellä yötä ja jos oon jo nukkumassa ja asiallisesti sanon että juteltaisiinko mielummin huomenna niin hän suuttuu ja paukuttaa satoja viestejä joissa kertoo kuinka huono ystävä oon. Hän on muille ihmisille todella mukava ja kiltti ihminen ja oli minullekkin ennen kuin tutustuttiin mutta kun alettiin olemaan läheisimpiä hänen ns. Oikea persoona tuli esiin. ”Riitojen” jälkeen hän vannoo ettei enään hauku ja lupaa että ”muuttuu” mutta muutosta ei ikinä tapahdu. Yritän aina miellyttää häntä ja viettää aika hänen kanssaan jottei hänellä olisin ulkopuolinen olo mutta aina tulee sanomista kuinka varmasti viettäisin muiden kanssa aikaa ja mielestäni hänen seura on paskaa silmissäni vaikken koskaan noin ole sanonut! Hän on huutanut minulle julkisella paikalla kavereiden edessä kurkku suorana väärinkäsityksen takia ja sen jälkeen viesteillä tulee itkemään kuinka nyt kukaan niistä jotka kuulivat sen eivät varmasti enään viettää aikaa hänen kanssaan. Lähi aikoina on ollut paljon noita samankaltaisia riitoja ja olen alkanut syvästi harkitsemaan ystävyyden päättämistä. Tämä ei enään toimi näin enkä jaksa olla hänen terapeuttinaan 24/7. Kannattaako ystävyyttä lopettaa? Vai annako vielä mahdollisuuksia?

0

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
        Maailman menoa
        705
        2450
      2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
        Tuusula
        458
        1417
      3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        82
        1199
      4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
        Kiuruvesi
        252
        1088
      5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
        Ikävä
        57
        812
      6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
        Ikävä
        65
        716
      7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
        Ikävä
        46
        664
      8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
        Ikävä
        33
        657
      9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
        Ikävä
        45
        639
      10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
        Ikävä
        88