Moi,
Oon tuntenu tämän kyseisen kaverin n. 2 vuotta ja ollaan/oltu tosi läheisiä, mutta nyt meiän välit on alkanu kärjistymään ja tunnen myös muita ihmisä joilla on välit menossa tän saman ihmisen kanssa. Eli, hän oli tosi mukava ja ystävällinen ennen kuin tunnettiin paremmin, mutta mitä enemmän läheisemmiksi tultiin, sen ”oikea” persoonallisuus tuli esiin. Hän on mukava, mutta manipuloi ja yrittää kääntää omat virheensä muiden virheiksi, hän nauttii ilmeisesti draamasta kun sitä joka asiasta haluaa vääntää, puhuu paskaa ja valehtelee seläntakana, tulee helposti mustasukkaiseksi, esimerkiksi suuttuu jos vietän aikaa muiden kuin hänen kanssaa yms. Tuntuu, että hän haluaa tahallaan aloittaa riidan, sillä joka kerta kun ristiriitaa tulee se alkaa joko sillä, että hän suuttuu jostain mitä olen tehnyt (esim. Olen ollut muiden kanssa) tai sitten sillä, että hän tulee päin naamaa vaan haukkumaan ilman syytä. Olen muilta kavereiltani kuullut, että hän on heille aivan samanlainen. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Joka päivä tulee sanomista joka ikisestä asiasta. Yritän aina olla hänelle mahdollisimman mukava ja miellyttää, mutta aina saa vaan paskaa niskaan.
Jos olen kuullut, että hän on puhunut minusta paskaa ja kysyn häneltä asiasta, loppujen lopuksi myöntää, mutta syy on aina minun. ”Sanoin silleen koska ärsytti vaan noi sun juttus.” Tossa viimeisin syy paskan puhumiseen. Tämäkin johtui siitä, että olin kipeä ja jouduin perumaan ostos-reissun. Mitä minun pitäisi tehdä? Olen miettinyt ystävyyden lopettamista, mutta onko sekään paras vaihto-ehto. Ties mitä valheita hän minusta keksii! Laittakaa neuvoja tulemaan, otan vastaan.
Ilkeä ystävä
Anonyymi
2
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulosta kivalta ystävältä.
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka ns ystävyys perustuu kiristämiseen tai pelinappulana pitämiseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483