Väkivalta turussa

Anonyymi

Vanhempien ois nyt aika laittaa lapset kuriin. Ostaa itse lapsilleen vaatteita ettei tartte väkivallalla uhata ja varastaa niitä toisten päältä.
Ennen vanhaan lapset totteli vanhempiaan ja kunnioitti toista ihmistä. Nykyään on vaan minä minä ja minä

51

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskee myös romaniväestöä ja maahanmuuttajia.

      • Anonyymi

        ei koske jos kuuluu kulttuuriin.

        Parempi kun on monenlaisia ihmisiä, väkivaltaisia ja ei väkivaltaisia.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei koske jos kuuluu kulttuuriin.

        Parempi kun on monenlaisia ihmisiä, väkivaltaisia ja ei väkivaltaisia.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

        Perussuomalaisia ei kaikki säännöt koske. Tekevät mitä lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisia ei kaikki säännöt koske. Tekevät mitä lystää.

        Tuskinpa ne muita nuoria ryöstävät on persuja , veikkaan että matuja lähi-idästä? Ainakin krp kertoi että lähes kaikki jengit on matu taustaisia ? Niin kauan kun vaan lässytetään Niin homma jatkuu kuten ennenkin?


    • Anonyymi

      nyt siellä Hansassa on hyvä vartiointi firma ,puuttuuvat heti tilanteisiin, kun ne likaiset juopot saataisiin pois sieltä.

    • Anonyymi

      Katsomalla maikkarin poliisiohjelmasssa poliisin kommentit, niin tietää kenen kullannuput siellä pääosin ovat. Tietysti ei sitä täällä pidä kirjoittaa. Kovat otteet ja ensimmäiseksi 15 vuoden suojaikä pois. Halutessa kakarat saadaan kuriin, muttei se päänsilittelyllä poistu.

      • Anonyymi

        ei niin. kovat kurit ja se 15 vuoden suojaikä todella pois. aina kovat rangaistukset vaan oli minkä ikäinen tahansa. ennen kunnioitettiin toista ihmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei niin. kovat kurit ja se 15 vuoden suojaikä todella pois. aina kovat rangaistukset vaan oli minkä ikäinen tahansa. ennen kunnioitettiin toista ihmistä

        Rasismia ei hyväksytä missään tapauksessa tai muodossa mölyää vihervasemmisto:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismia ei hyväksytä missään tapauksessa tai muodossa mölyää vihervasemmisto:

        Nykyhallitus kriminalisoi rasismin.


    • Anonyymi

      rasismi sairastuttaa koko yhteiskuntaa

    • Anonyymi

      turku tarvitsee enemmän tehokasta ja ihmistä ylistävää demaripolitiikkaa

      • 1kk .P ,Korea johtaja kiitos


    • Anonyymi

      rakenteellista rasismia koska toppatakkeja myydään vain kerroksellisissa tavarataloissa.

    • Anonyymi

      Siksi Perussuomalaiset.

      • Anonyymi

        EI IKINÄ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI IKINÄ .

        Kiva kun muutat musumaahan :)


    • Anonyymi

      Väkivaltaiset lapset voi lähettää tappelemaan omiin maihinsa.

      • Anonyymi

        suomi meidän kaikkien kotimaa.


      • Anonyymi

        Eihän siellä ole kuin 5-6 ns. Johtajatyyppiä mitä muut nuoret pelkäävät ja ihailevat. Ja kun vartijoista yksi on tämän yhden ongelman veli ja kaksi vartiaa serkkuja niin meno saa senkun jatkua.


      • Anonyymi

        Ei kotimaahan sehän on rasismia?Kivienheittely pitää myös sallia uskontoa ja kulttuuria pitää saada harjoittaa?


    • Anonyymi

      JUURI NYT: Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet saavat nyt jäädä suomeen veronmaksajien elätettäväksi ja rikastamaan katukuvaa entisestään.

      • Anonyymi

        DemariNautinto


      • Anonyymi

        Hahaha siitäs saitte persut


      • Anonyymi

        Rahaa ei riitä kanttiksille jotka vetelehtivät kun pakko hoivata maahantulijat koska muuten rasismia ja suomen kuva mustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha siitäs saitte persut

        Mikä ilo on että Suomi elättää näitä??Viha vaan kasvaa,ku tuollaista hyväksytään,Paperittomat pois maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa ei riitä kanttiksille jotka vetelehtivät kun pakko hoivata maahantulijat koska muuten rasismia ja suomen kuva mustuu?

        No saihan ne egoapinat 200 000€ vetelehtimisrahaa.


    • Anonyymi

      jyrkästi tuomittava Turun valkoinen ylivaltaa loukkaa ja sortaa etnisiä kulttuuri ihmisiä .

    • Anonyymi

      Suo-maalaisten perseSS ajaa kansan köyhyyteen ja väkivaltaan

      • Anonyymi

        SS-joukon toimet edistävät työllisyyttä ja hyvinvointia. Muistaa sitten ensi kerralla lentokoneessa, kuka fiksafaksaduunailee


      • Anonyymi

        Voi perSSeen suti


    • Anonyymi

      Miten maitopojat pärjää tummia uroksia vastaan

    • Anonyymi

      Koskee myös aikuisia, lapset eivät ole ainoita mänttipäitä. Juurikin tämän minä minä minä ja ainoastaan minä-asenteen osalta.
      99% aikuisväestöstäkin on ja elää tällä mä ja mun perse joten vitut muista-mentaliteetilla, niin ei ole ihme että lapsista kasvaa samanlaisiä pösilöitä.
      Mistäpä muualta lapsi ne vaikutteet ottaa kuin aikuisilta..?

      • Anonyymi

        Totta.
        Ihmiset ovat nykyään muutenkin niin itseään täynnä olevia ja outoja kusipäitä ylipäätäänkin.
        Ja todella itsekeskeisiä tosiaan, niin kauan kaikki on hyvin kun maailma pyörii heidän päänsä mukaan ja ylipäätään heidän ympärillä.
        Ja yksi juttu ainakin omassa työyhteisössäni on, että aina pitäisi olla auttamassa milloin missäkin asiassa vapaallakin, mutta eivät autraisi itse sitten millään ilveellä. Ja jos auttavatkin, niin kauhea kitinä päällä että kuinka iso uhraus se on jne.
        Ja auttaa pitäisi aiina ilmaiseksi, mutta kun pyydät vastapalvelusta, niin pitäisi maksaa.
        Ja vika ei ikinä ole heissä itsessään. Vaikka oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Ihmiset ovat nykyään muutenkin niin itseään täynnä olevia ja outoja kusipäitä ylipäätäänkin.
        Ja todella itsekeskeisiä tosiaan, niin kauan kaikki on hyvin kun maailma pyörii heidän päänsä mukaan ja ylipäätään heidän ympärillä.
        Ja yksi juttu ainakin omassa työyhteisössäni on, että aina pitäisi olla auttamassa milloin missäkin asiassa vapaallakin, mutta eivät autraisi itse sitten millään ilveellä. Ja jos auttavatkin, niin kauhea kitinä päällä että kuinka iso uhraus se on jne.
        Ja auttaa pitäisi aiina ilmaiseksi, mutta kun pyydät vastapalvelusta, niin pitäisi maksaa.
        Ja vika ei ikinä ole heissä itsessään. Vaikka oikeasti on.

        Turkulaiset on itseään täynnä. Kapistalistisikoja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulaiset on itseään täynnä. Kapistalistisikoja !

        Sitähän nämä on ihan täysin. Niin itseään täynnä olevia sikoja, että on ihme, etteivät räjähdä palasiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän nämä on ihan täysin. Niin itseään täynnä olevia sikoja, että on ihme, etteivät räjähdä palasiksi.

        Dickheads


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulaiset on itseään täynnä. Kapistalistisikoja !

        Kurin puute


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      väkivalta on aina väärin

    • Anonyymi

      Me tarvitsemme matuja, me tarvitsemme katujengejä, me tarvitsemme tuontirikollisia - enemmisösuomalaisten mukaan.

      Lisää vaan, olkaa hyvä!

      Nämä teinit ovat haluttua kuumaa kamaa.
      He ovat koodareita, sdp:n kansanedustajia, vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjiä, työttömien pienipalkkaisten duunareiden puolustajia, kunnan virkamiehiä, suojelupoliisin johtoa, armeijamme upseereita, poliiseja, Ylen toimittajia, imaameita…

      Heistä tulee yhteiskunnan kermaa.

      Tarvitsemme, sosialistinen sosiaalidemokratia tarvitsee heitä!

      Vain rasistit ja natsit vastustavat tätä suomalaisuuden desinfioimista, puhdistamista uudella nerokkaalla geneettisellä inkluusiolla.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajat ovat tulleet jäädäkseen ja vieraskielisten määrää kasvaa tuhansilla jokavuosi joten jos vain nyt kitkettäisiin natsismi suomesta ja oltaisiin ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      248
      3589
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1352
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1111
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1076
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1041
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1000
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      809
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      778
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      765
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      760
    Aihe