Hietasaaren Ponipiha!

Anonyymi

Hietasaaren Ponipiha on todella hyvä paikka ratsastaa, jos asut Oulun lähellä! Ponit ovat niin söpöjä ja hevoset tasaisia. Yksi hevonen on vähän laiskampi mutta mitäs siinä! Todella hyvä paikka ja mahtavan näköisiä hevosia.

15

1316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidan tietää,että laiskalla hevosella tarkoitat Lilliä.. Sillä ei oo kyllä kiire minnekkään😂

      Ja Calle on nyt vähän... Öh... Sanotaanko vaikka epäkiltti. Mut ei tarvii pelätä,se on vaan kokeneitten/aikuisten tunneilla🥲

      Missi on hyvä heppa aloittelijoille,ekaa kertaa kävin hoitamassa kesti noin 20 minuuttia. Sillä oli suojat jalassa mutta vasta kun olin hoitanut sen se alkoi näyttämään merkkiä. Se on myös lempeä mutta aika energinen. ❤️

    • Anonyymi

      Mut on se hyvä ratsastuskoulu,oppii kaikkea ja kilpailuja järjestellään myös. Ja leirit on best!

    • Anonyymi

      mitä ponipihalle kävi?? Kaikki hevoset myytiin ja vaihto omistajaa. rakas herkkoki vissiin lopetettu mutta miksi?? oliko niin kipee

      • Anonyymi

        Siellä oli kai rahat lopussa ja sieltä lähti työntekijöitä mut sit Eijan ponikoulu tai joku tuli sinne. Missi Lilli Hani on ainaki lähteny... Missi kuoli, Lilli myydään, Hani myytiin :( En tiiä mitä kävi kyl en oo käyny siel lokakuusta asti mut mun kaverilla oli just maanantaina viimenen kerta siel ennen tallin vaihtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä oli kai rahat lopussa ja sieltä lähti työntekijöitä mut sit Eijan ponikoulu tai joku tuli sinne. Missi Lilli Hani on ainaki lähteny... Missi kuoli, Lilli myydään, Hani myytiin :( En tiiä mitä kävi kyl en oo käyny siel lokakuusta asti mut mun kaverilla oli just maanantaina viimenen kerta siel ennen tallin vaihtoo.

        Missi lopetettiin, hani ja Likka lähti OMILLE OMISTAJILLEEN eli eivät ole koskaan muutenkaan olleen ppn omia! Lilli, Zorro teddyn yms on myynnissä eli ei ole vielä M Y Y T Y :) Herkko myös lopetettiin… jos oikein olen kuulenut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä oli kai rahat lopussa ja sieltä lähti työntekijöitä mut sit Eijan ponikoulu tai joku tuli sinne. Missi Lilli Hani on ainaki lähteny... Missi kuoli, Lilli myydään, Hani myytiin :( En tiiä mitä kävi kyl en oo käyny siel lokakuusta asti mut mun kaverilla oli just maanantaina viimenen kerta siel ennen tallin vaihtoo.

        Jos ei tiedä kaikkea asioita oikein, ei silloin myöskään kannata kertoa väärää tietoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä oli kai rahat lopussa ja sieltä lähti työntekijöitä mut sit Eijan ponikoulu tai joku tuli sinne. Missi Lilli Hani on ainaki lähteny... Missi kuoli, Lilli myydään, Hani myytiin :( En tiiä mitä kävi kyl en oo käyny siel lokakuusta asti mut mun kaverilla oli just maanantaina viimenen kerta siel ennen tallin vaihtoo.

        Mä olin se kaveri (älä kysy oon nyt ton tyypin luona LOL) ja siellä ei ollu melkein ketään verrattuna eri kertoihin esim viime syksyllä oli ihan kauheesti porukkaa, nyt siellä käy vaan poni tyyppejä ja vaihoin tallia koska mun lempparit lähti ja ponit ei oo mun juttu (älkää vihatko) mutta käy sääliksi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tiedä kaikkea asioita oikein, ei silloin myöskään kannata kertoa väärää tietoa :)

        Mä olin toi joka laitto ton nii ei oo mun syytä et mulle levitettiin väärää tietoa joten pls älä sano et oisin ite levittäny näitä tietoja.


    • Anonyymi

      Siis pelkään koiria ja siellä on nykyään sellanen aika iso koira nii se ei oo kiinni missää ja kun pyysin et voisko sen laittaa kiinni nii ne ei ees laittanu sitä kiinni vaa otti siitä vaa hetken tukee ja päästi sen heti jälkee. Muute iha 10/10

    • Anonyymi

      Huono talli.

    • Anonyymi

      Ei pelkkien hevosten kannalta voi sanoa onko se hyvä talli vai ei! 🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Siis mitä?!! Herkko ei ole kuollut ja siellä pidetään edelleen tunteja. Tiedän, koska käyn siellä 3 krt/vko vuokraamassa erästä yksäriä

      • Anonyymi

        Herkko on lopetettu. Voit vaikka kysyä tallin omistajalta. Eijan ponitouhut pitävät tunteja eikä itse ”Hietasaaren Ponipiha”


    • Anonyymi

      Aika huono talli, oli parempi 2020-2021 aikoihin, en oikein edistynyt ja tunnit ei melkeen ikinä menny putkeen (tipuin joka toinen tunti) ja kaikki levittää väärää tietoa nii en tiiä ketäuskoa

    • Anonyymi

      Ja ny kun siellä on vaan poneja ja yllän olla vaan ehkä 3 nii ei oo enää tekwmistäkää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe