Ja taas hinnat kassalla erit mitä hyllyissä, usein tarjoushinta hyllyssä ja kassalla sitä ei kummasti tule.
Myös viimeinen käyttöpv tuotteet myydään lähes viimeiseen päivään asti täydellä hinnalla.
Ja miksi citymarket kokkolassa ja oulussa kyllä myy esim.hartwallin isot 1,5l limsapullot 2kpl yhteishinnalla (joka on tietysti asiakkaalle edukkaampi), mutta Ylivieska myy vain yksittäin, jolloin yhden limsapullon hinta on huomattavasti kalliimpi, onko tämäkin ahneutta, siltä se vaikuttaa.
Sen harvan kerran kun tätä kauppaa ylivieskassa käytän, petyn aina.
Citymarket hinnat!!!?
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut tarjoukset ovat valtakunnallisia ja jotkut kauppiaiden omia. Siksi hinnat vaihtelee eri paikkakunnilla.
- Anonyymi
Plussakorttialennus, oliko korttia?
Citymarketti kitkuttelee vielä hengissä, asiakkaita ei yleensä liiaksi ole ollut- Anonyymi
Kyllä minä ainakin käyn Cittarissa. Saisi olla vähän isompi. Mutta hyvä näinkin. Olen vannoutunut Keskon asiakas vaikka käyn kyllä toisinaan myös Prismassa. Cittari on vain mun kauppa. Ja näyttää olevan monen muunkin kauppa, sillä en minä ainut asiakas siellä ole.
- Anonyymi
Samaa mieltä noista viimeinen pvm-tuotteista eli tappiin myydään!! Mitä mieltä että kun liha/kalatiskin myynti perjantaina loppuu niin mihin laittavat vai onko maanantaina taas myynnissä perjantailta jääneet?? Totta sekin että asiakaskato syystä että...... Prisma huom parempi 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä noista viimeinen pvm-tuotteista eli tappiin myydään!! Mitä mieltä että kun liha/kalatiskin myynti perjantaina loppuu niin mihin laittavat vai onko maanantaina taas myynnissä perjantailta jääneet?? Totta sekin että asiakaskato syystä että...... Prisma huom parempi 👌
Käyn ihan periaatteesta liidelissä,että tulis vähän rotia tuohon duopolin ryöstö hinnoitteluun.
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä A-Markettiin, hinnat on takuulla samat mitä hyllyn kyljessä? Ei kysytä A-Plussakorttia, mutta ei myöskään ole "punalaputettuja" tuotteita / paljousalennuksia... Kaupan päälle saa vielä yleensä kassalla todella huonoa palvelua.
- Anonyymi
olevain sossun asiakas,sieltä saat vain ostolapun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642