Olisi taas myynnissä iso erä mätöä poronlihaa, reilusti rehulla ruokittua villiporoa.
Hinnoista voidaan neuvotella.
Mätöä poronlihaa
22
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ämpärissä on marinoitu?
- Anonyymi
Laskiämpärissä tietenkin!
- Anonyymi
Onko omaa vai varastettua. Mä maksan varastetus vain puolet normista.
- Anonyymi
Laitetaan sitten sulle puoleen hintaan, paljonko laitetaan?
- Anonyymi
En osta koiraleukaisilta
- Anonyymi
orh vielä ois noin 6000 kilo mätöä muutä'vänä, räyh!
- Anonyymi
Yritäpä sinäkin suitsia räyhäämistä, on taas kaikki hevot karussa.
- Anonyymi
poroisännät myö mieluusti pimeänä suoraan kotosalta ei väli käsiä ja on tuoretta. Niin on ollu aina ja tulee olemaan.
- Anonyymi
Eikö silla kauppatavalla ole ihan virallinen nimikin. Lähikauppa tai maatilakauppa tai jotakin. Verottajan valppaus pysyy vireillä. Missä kuitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö silla kauppatavalla ole ihan virallinen nimikin. Lähikauppa tai maatilakauppa tai jotakin. Verottajan valppaus pysyy vireillä. Missä kuitit?
Verotarkastaja kolkuttelee pian ovella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verotarkastaja kolkuttelee pian ovella...
Etsihan sitten kuitit valmiiksi.
- Anonyymi
Mätö poronliha sehän on jo vallan kypsää!
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Tämä on poliisiasia.
- Anonyymi
Ostiko lapin posliinit kaiken mädön lihan?
- Anonyymi
nyt ois myös huskyn lihhaa...
mennee ihan porosta - Anonyymi
Inarilaisia saa uulalta 2 euroa kappale!
- Anonyymi
Ettei vain olisi kusiämpärissä liotettua hirvenlihhaa..??
- Anonyymi
Apinarutto vaivaa jo poromiehiä sindaiva n kera.
- Anonyymi
Lahosieni nakertaa aivoja, sääret taipuu kieroiksi.
- Anonyymi
Heinillä ne ruokittu kaikki porot, ei ne muuten hengissä pysyisi, joten turha on niitä mätöiksi haukkua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666