Mulla on kulmakarvat muuttumassa kovaa vauhtia valkoisiksi, mutta hiukset on edelleen ihan tummanruskeat. Eikö yleensä mene toisinpäin?
https://i0.wp.com/www.heyuguys.com/images/2011/10/the-girl-with-the-dragon-tattoo-pics-4.jpg
Mitähän tämä nyt on?
9
<50
Vastaukset
Jaa-a? Mulla taas hiukset on muuttuneet punertaviksi, kuparin sävyyn itsekseen. Kulmakarvat taas on ihan värittömät, maantienharmaat.
Tai eihän mulla ole hiuksia, kun 15 cm letti keskellä päätä. Muuten ihan puliksi ajettu, mutta se pitkä osuus on punertava.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Tai eihän mulla ole hiuksia, kun 15 cm letti keskellä päätä. Muuten ihan puliksi ajettu, mutta se pitkä osuus on punertava.
Hormoonit? Tai karvat kuolee kun väri lähtee?
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Hormoonit? Tai karvat kuolee kun väri lähtee?
Kulmakarvahormoonit?
Muuttuukohan muutkin karvat valkoisiksi? On taas asiat hyvin kun voi tämmöisiä kummastella. Anonyymi kirjoitti:
Kulmakarvahormoonit?
Muuttuukohan muutkin karvat valkoisiksi? On taas asiat hyvin kun voi tämmöisiä kummastella.No joku kampaaja joskus väitti, että hormonit vaikuttaa paitsi karvojen määrään niin myös väriin. Hormonivaihtelutkin siis. Vaihdevuodet lisää miestyypillistä karvaantumista, niin ehkäpä ne vaikuttaa harmaantumiseenkin?
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
No joku kampaaja joskus väitti, että hormonit vaikuttaa paitsi karvojen määrään niin myös väriin. Hormonivaihtelutkin siis. Vaihdevuodet lisää miestyypillistä karvaantumista, niin ehkäpä ne vaikuttaa harmaantumiseenkin?
Outoa silti ettei hiukset harmaannu, vaan pelkät kulmakarvat. Ihan vitivalkoisia karvoja alkanut kasvaa.
Anonyymi kirjoitti:
Outoa silti ettei hiukset harmaannu, vaan pelkät kulmakarvat. Ihan vitivalkoisia karvoja alkanut kasvaa.
On kyllä. Susta tulee ukkosen Jumala(tar). :D
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
On kyllä. Susta tulee ukkosen Jumala(tar). :D
Oletan kyllä, että eiköhän ne hiukset kohta harmaannu perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan kyllä, että eiköhän ne hiukset kohta harmaannu perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897315
- 393495
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24980
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642