Ostatteko use in netistä? Olen ostanut harvoin, mutta nyt puolen vuoden aikana muutaman kerran, taidan jattaa ostaminen. Ostin ns. kengat. Semmonen kauppa kuin zippo. Juu oli
Semmonen kokemus, ne oli semmoset ettei pysynyt jalassa kantapaa luisui pois kengasta siis ei voinut kavella. Maksoin klarnalla, olen yrittanyt perua kauppa a mutta tuntuu ettei onnistu. Ja tämä ostotapahtuma Lahti nain etta mulle luvattiin 15%alennus mutta alennus oli vain 5%ja sain todella in tapella etta sain luvatun Alennuksen.
Tokmannila oli lahes samanlaiset kengat 3e ja nuo zippo. Kengat oli 35e en tieda miten kay olen 2viikkoa jo tapellut mutta en Anna periksi koska en voi kayttaa.
Onko kellaan samantyyppisia kokemuksia
Huono kokemus
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kokemus kun tilasin zippolta kissan vessan eteen maton marraskuussa. Ja en ole saanut vieläkään sitä mattoa. Ilmoitin myös heille et perun kaupan niin ilmoitettiin, että en voi perua kun matto on jo tulossa. Katotaan tuleeko ja pitän heille sen menemään takaisin. En ole onneksi maksanut vielä mitään
- Anonyymi
Olen samaa mieltä sinun kanssa en tilaa koskaan tosta firmasta. Paska toimittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891