S24 Treffit - pelkkää törkyä nykyään?

Anonyymi

Onko tämä tosiaan sivuston ihan oma linja että mikä tahansa käy nykyään? Miehillä on kuvissaan elimenkuvia. Pääsivulla kysellään suoraan seksiä, nytkin joku 60 mies huuteli että missä tytöt luuraa kun p...llua tekee mieli. Tämähän on viittaus Lapinlahden lintujen yhteen kappaleeseen, mutta ei se silti välttämättä ole mitään kivaa luettavaa treffipalstan pääsivulla.

Jos nyt joku tyyppi välillä vaikuttaa kiinnostavalta edes sen verran että muutaman sanasen vaihtaa, niin hetken päästä alkaa tivaaminen että tykkäätkö seksistä ja minkä sorttisesta. Tapasin olla omasta mielestäni ihan seksuaalinen ihminen, mutta sen jälkeen kun aloin etsimään kumppania deittisaiteilta, on koko seksuaalisuus alkanut yököttää kertakaikkiaan. Haluan tehdä muutakin miehen kanssa, mutta miehiä ei kiinnosta kuin vain se yksi ainoa asia. Onkohan heillä lainkaan mitään normaalia tunne-elämää?

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En itse ainakaan tiedä kun en ole koko S24 treffit saittia käyttänyt 13 vuoteen.
      Totesin jo silloin että sieltä ei löydy mitään joten nyt kun on muitakin (tosin maksulliset paikat ihan samaa roskaa) niin edes mennä sinne?

      Koko tänä nettideittailu on mennyt vaan huonompaan suuntaan oli kyseessä e-kontakti, be2, happypancake tai tinder.

      Noita miehiä löytyy ja vastaavia naisia läjäpäin.

      Kukaan ei ota nettideittailua en tosissaan.

    • Anonyymi

      Itseäni ihmetyttää, että siellä samat miehet ettii deittiä edelleen niin kuin 10 vuotta sitten, eikä ne ollut silloinkaan uusia treffipalstalla. Miten voi olla mahdollista, että samat miehet on treffipalstalla vaikka 15,-20 vuotta? Eihän ne tietenkään ole siellä muuten kuin irtosuhteita hakemassa. Vaikkei menisit treffeille ja sänkyyn miehen kanssa niin ei siitä parisuhdetta tule, seksiä vaan ja takaisin treffipalstalle hakemaan seuraavaa panoa.

      • Anonyymi

        Turha heittää tuota asiaa miesten niskaan.
        Sama koskee naisia. Nykyään ja jo vuosia sitten samat naiset ovat olleet nettideittailussa mukana. Ja useammassa paikassa samanaikaisesti.
        Sukupuolella ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.

        Tämä on tietyn ihmistyypin tapa toimia eli
        käytetään toista hyväksi ja vaihdetaan taas toiseen.
        Kyseiset ihmiset eivät kykene normaalin ihmisen tavoin sitoutumaan kehenkään tai on halu manipuloida muita. Lisäksi heillä on usein jo oma ihmissuhdekuviot eli kaverireviirinsä hallussa joten muiden ihmisten hyväksikäyttö käy helpoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2491
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      1992
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      113
      1295
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe