Jos avoeron alussa olisi ajatus että äiti jäisi lasten kanssa vanhaan kotiin, joka puoliksi expuolison kanssa nimissä/lainat. Ja mies muuttaisi lähelle, edulliseen pieneen vuokra kotiin. Ja ajatuksena olisi hakea asumistukea tuohon omakotitaloon, niin onnistuuko siinä jotenkin pistää kuluiksi koko lainasumma, vaikka tavallaan se puolikas lainoista miehen nimissä? Mutta kuitenkin tarkoitus olisi olla tavallaan "vuokralla" siinä miehenkin puolikkaassa lainan lyhennyksessä.. Heh, ymmärtääkö kukaan mitä haen tässä. Eli tämä olisi järjestely näin alkuun ettei liian isoja muita muutoksia tulisi heti eron lisäksi.. Liittyy myös lasten koulun käyntiin ym.
Onko kukaan toiminut näin :)
Asumisjärjestelyt?
5
1638
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
joku yrittää taas saada kaikki rusinat pullasta.
tässä toden näköisempi tulevaisuuden kuva laulun sanoin.
Maantielle vaan
Tahdon tuntemattomaan,
Sieltä kultaa löytää saan,
Näin kerrottiin
Tielle vaan
Joukkoon ensimmäisien
Alle tuulten jäisien
Taas painuttiin
Polttamaan
Jäätä vaikka kylmä on,
Käsky tullut kohtalon
Käy eteenpäin,
Vuorten taa
Tie vie usvaan siniseen,
Tie tulevaisuuteen,
On edessäin - Anonyymi
No asuntolainan osuudesta riippuen tukea saisin joka tapauksessa, omasta osuudestsni. Tai jos vuokralle menisin vastaavaan hintaiseen asuntoon. Miksen myös voisi hoitaa miehenkin lainaosuuden ja saada sitä vasten tukea?
Niin, rusinoita pullasta on kyllä eron kohdatessa vaikea nähdä. Tässä itsellä tarkoitus hetken turvata tietynlainen muuttumattomuus kolmen lapsen arjessa, tarkoitus on myydä yhteinen vanha koti kun saadaan ensin muuten yleistilanne ehkä tasoittumaan ja mietittyä järjestelyitä. Lapsen etua tässä haetaan, jos se on rusinat pullasta niin ehkä sitten niin... - Anonyymi
Eikö asuntolainasta huomioida asumistuessa ainoastaan korko?
- Anonyymi
Juu itseasiassa näin kyllä, korko-osuus huomioidaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673