Pellon pikkukulliset

Anonyymi

Morjens pellolaiset!
Joko se kylän pienikullisin on löytynyt vai meneekö äänestykseen?

116

3835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylän akat tietää mutta ei sano.

    • Anonyymi

      pitkää kullia voi käyttää tilapäisesti vaikka metrimittana

      • Anonyymi

        Tai sillä voi harrastaa seiväshyppyä.


    • Anonyymi

      Ei se pieni kulli mutta jos sen omistajakin on täysi aisa niin se on ikävä homma

    • Anonyymi

      Oos siellä pikkukullksiakin?

    • Anonyymi

      kuas se mittaa osallistujien kullit ja millä

      • Anonyymi

        Varmasti sen olla joku maanmittausinsinööri ja ehottomasti toiselta paikkakunnalta ettei tulis jääviysongelmia.


    • Anonyymi

      Kaikki pellolaiset miehet on pieni kullisia ja vähä älyisiä. Etelän miehellä se on kulleista komein ja isoin. Oikea herkkutatti nam. Sanoo etelän likka kokemuksen syvällä rintaäänellä.

      • Anonyymi

        Eihän ne junantuomat muutenkaan mistään ymmärrä


    • Anonyymi

      Eronneet ja katkeroituneet kirjoittelee hankkikaa elämä itsellenne tyhjäpäät.

      • Anonyymi

        Kyllä kulli on elämässä tärkeä, iso tai pieni. Suorastaan välttämätön.


    • Anonyymi

      Hyvin ollaan taas homostelulinjoilla täällä, eipä kukaan naikkonen ellei horo, tälläisiä lukisi, saatikka kiinnostuisi.

      • Anonyymi

        Akkojen kirjoittamia juttuja nämä on. Kuka muu tietäis että pellolaiset on pikkukullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akkojen kirjoittamia juttuja nämä on. Kuka muu tietäis että pellolaiset on pikkukullisia.

        Mä oon ainakin harrastanut seksiä täällä pello laisten miesten kanssa . Ja hyvin ovat olleet pienen vehkeen omistavia. Miehet on kyllä sopivan kiimaisia ja vieraan naisen seura kiinnostaa ja etelän nainen on lapin miesten mieleen. Jatkan silti hyvä on muna vaikkei iso olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ainakin harrastanut seksiä täällä pello laisten miesten kanssa . Ja hyvin ovat olleet pienen vehkeen omistavia. Miehet on kyllä sopivan kiimaisia ja vieraan naisen seura kiinnostaa ja etelän nainen on lapin miesten mieleen. Jatkan silti hyvä on muna vaikkei iso olekaan.

        Kouluja käymättömät tyhmät lapsoset täällä näppäilee. Pellon tulevat eläkkeen maksajat???!!!


    • Anonyymi

      Iso olekko tielä ko alkaa homhin.

      • Anonyymi

        Riippuu siittä kenen jalkojen välissä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siittä kenen jalkojen välissä se on.

        Kyllä Pellosta löytyy sen kokoisia läpiä että kaikki on pikkukullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pellosta löytyy sen kokoisia läpiä että kaikki on pikkukullisia.

        Etelä-Suomen nainen on parasta seksiseuraa. Ei valita eikä pihtaa.


    • Anonyymi

      pieni kulli ja vuosikymmenet uittaa samassa värkissä niin ei voi huonommin mennä

      • Anonyymi

        Kyllä se aika paljon riippuu siitä värkistäkin.


    • Anonyymi

      Mitataan vielä parlamentin aamukokoukseissa kun ehdokkaita on neljä ehdokasta.Pienimmistä leikataan kynttä pois jotta saadaan oikea mitta.Kansa saa päättää pienimmän valtikasta ,Kuvat nähtävänä parlamentin salin ikkunalla,koko kuvan kera.Käykäähän antamassa oma suosikille piste,jos tunnistatte kenen.Aika siniseltä vaikuttavat kuvat,ei suinkaan politiikka ole iskenyt tähänkin kisaan kyntensä!!

      • Anonyymi

        Eikö nukuta runkun jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nukuta runkun jälkeen?

        Kellä se sitten on se Pellon suurin tavara ja kuinka iso se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä se sitten on se Pellon suurin tavara ja kuinka iso se on?

        Silloin kun se alkaa pieremään on aika väljä,kehui pieni pippelinen kaveri illan suussa meän ilta parlamentin kokouksessa,kun mitattiin koko.Ennakko suosikki on voitteajaksi,onneksi on oman kylän poika,tai ikinuori nulikka.!!Ei antanut kuvaa ottaa kun puoli kylää tunnistaa siitä hänet!!!Huomiseen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä se sitten on se Pellon suurin tavara ja kuinka iso se on?

        Eikös se siinä yhessä laulussa sanota että isohan se Iitalla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se siinä yhessä laulussa sanota että isohan se Iitalla on.

        Kyllä Pellossa on useampi tosi iso, kirkkovene luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pellossa on useampi tosi iso, kirkkovene luokkaa.

        Hah haa.Olen niin kylän kikkelit nähny livenä ja varsinkin parlamentin poikien,jos kolmen tuuman kokoisia,se on jo iso siinä porukassa!!.Eihän muuten noita kisoja olisi järjestetty.Pienin todella voitti,piti pinseteillä ottaa mahan roikkuessa päällä esiin mitattavaksi.Oli tosiaan pirteän näköinen sinisenmusta pää.Olin tuomaristossa,ainut nainen joka tietää ja kokenut kaiken kokoisista,siksi valittiin tuomaristoon tai pyydettiin,kun olen ainut asiantuntia koko kylässä.Katotaan millaisia kisoja vielä ne järjestää.Kuluuhan niillä aika,ennen akan vaihto viikkoa ja palju iltoja kun ilmat lämpenee!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah haa.Olen niin kylän kikkelit nähny livenä ja varsinkin parlamentin poikien,jos kolmen tuuman kokoisia,se on jo iso siinä porukassa!!.Eihän muuten noita kisoja olisi järjestetty.Pienin todella voitti,piti pinseteillä ottaa mahan roikkuessa päällä esiin mitattavaksi.Oli tosiaan pirteän näköinen sinisenmusta pää.Olin tuomaristossa,ainut nainen joka tietää ja kokenut kaiken kokoisista,siksi valittiin tuomaristoon tai pyydettiin,kun olen ainut asiantuntia koko kylässä.Katotaan millaisia kisoja vielä ne järjestää.Kuluuhan niillä aika,ennen akan vaihto viikkoa ja palju iltoja kun ilmat lämpenee!!

        Kuulutkos itte siihen kirkkovene luokkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulutkos itte siihen kirkkovene luokkaan?

        Käyppä rufi.fi sivuilla, näet siellä pikkukullisen "suurmiehen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se siinä yhessä laulussa sanota että isohan se Iitalla on.

        Emmin tavarasta kerrottiin yhessä laulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah haa.Olen niin kylän kikkelit nähny livenä ja varsinkin parlamentin poikien,jos kolmen tuuman kokoisia,se on jo iso siinä porukassa!!.Eihän muuten noita kisoja olisi järjestetty.Pienin todella voitti,piti pinseteillä ottaa mahan roikkuessa päällä esiin mitattavaksi.Oli tosiaan pirteän näköinen sinisenmusta pää.Olin tuomaristossa,ainut nainen joka tietää ja kokenut kaiken kokoisista,siksi valittiin tuomaristoon tai pyydettiin,kun olen ainut asiantuntia koko kylässä.Katotaan millaisia kisoja vielä ne järjestää.Kuluuhan niillä aika,ennen akan vaihto viikkoa ja palju iltoja kun ilmat lämpenee!!

        "..jos kolmen tuuman kokoisia,se on jo iso siinä porukassa!!" Ei se kolme tuumaa ole mitenkään huono mitta vahvuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah haa.Olen niin kylän kikkelit nähny livenä ja varsinkin parlamentin poikien,jos kolmen tuuman kokoisia,se on jo iso siinä porukassa!!.Eihän muuten noita kisoja olisi järjestetty.Pienin todella voitti,piti pinseteillä ottaa mahan roikkuessa päällä esiin mitattavaksi.Oli tosiaan pirteän näköinen sinisenmusta pää.Olin tuomaristossa,ainut nainen joka tietää ja kokenut kaiken kokoisista,siksi valittiin tuomaristoon tai pyydettiin,kun olen ainut asiantuntia koko kylässä.Katotaan millaisia kisoja vielä ne järjestää.Kuluuhan niillä aika,ennen akan vaihto viikkoa ja palju iltoja kun ilmat lämpenee!!

        Kyllä kolmituumainen on jo miesten sarjaa. Meinaan läpimitälthaan!


    • Anonyymi

      nuppineulakullila ko vetelee niin ei sole kaksista varhmaan

      • Anonyymi

        Jokos se on selvinny kellä on Pellon pienin kulli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos se on selvinny kellä on Pellon pienin kulli?

        Eiköhön sovita että kaikki pellolaiset on pikkukullisia ko asia ei näytä ratkeavan muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos se on selvinny kellä on Pellon pienin kulli?

        Minua kiinnostaa enemmän vagina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa enemmän vagina.

        Sie taiatki sitte olla uros ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhön sovita että kaikki pellolaiset on pikkukullisia ko asia ei näytä ratkeavan muuten.

        Se on sopimattaki selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sopimattaki selvä.

        Pikkuaivoisia tuntuvat olevan.


      • Anonyymi

        Kaksista kenelle? Hyvältä kai se kullissa tuntuu oli iso tai pieni, ja mälli lentää.


    • Anonyymi

      Kyllä on valittu pieni killisin mies. .On kuulema haittaa kun alus housut kastuu aina kun kusettaa.Ei halua julkisuutta siitä kun on miesvoittoinen ala missä on töissä.Sai palkinnoksi killin jatkeen varmaan on käyttöä.Onnittelut voittajalle kylävaaraan ja nivanpäähän kellarikankaan osallistujille upeasta sijoituksesta vaikka kolme oli osallistuja

      • Anonyymi

        Pitäikö tälle palstalle laittaa ikärajaksi 20v, etteivät kaikki kakarat kirjoittele mitä sattuu?


      • Anonyymi

        Ja lyhkäsellä miehellä on pussit silmien alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäikö tälle palstalle laittaa ikärajaksi 20v, etteivät kaikki kakarat kirjoittele mitä sattuu?

        Parempi olis pitää kolarin isokulliset poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olis pitää kolarin isokulliset poissa.

        Lapset tai lapsen asteella olevat taas hereillä!


    • Anonyymi

      Pitäs ostaa metrimitta niin vois seku mitata.

      • Anonyymi

        Ei tartte metrimittaa. 12 tuumaa on jalka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte metrimittaa. 12 tuumaa on jalka.

        Pitäiskö Pelloon perustaa pikkukullisten puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö Pelloon perustaa pikkukullisten puolue.

        Saattas olla hyvä homma. Enemmistö joka paikassa olis varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattas olla hyvä homma. Enemmistö joka paikassa olis varma.

        Muutama kuukaus alotuksesta on vierähtännä. Joko Pellon pikkukullisin on valittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kuukaus alotuksesta on vierähtännä. Joko Pellon pikkukullisin on valittu?

        Lapsoset ketterät kotihaasta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö Pelloon perustaa pikkukullisten puolue.

        Ei pitäs. Sehän menis kaikki äänet sille. Venäjällä on ykspuoluejärjestelmä, eikä se ole kaksista.


    • Anonyymi

      lapissa kaikki on kitu kasvusta kullia myöten

    • Anonyymi

      No kerranki kilpailu johon minun ei kannata osallistua🤣

      • Anonyymi

        Nyt lapset höyhensaarille- huomenna on tiukka koulupäivä.


    • Anonyymi

      Ei ole kenenkään ihmisen vallassa minkä kokoisen elimen on saanut roppaansa sekä miehet että naiset

      • Anonyymi

        Aikuista puhetta tässä lasten höpinäpiirissä - kiitos.


    • Anonyymi

      pienet munat mutta suuret puheet niin se tahtoo olla

      • Anonyymi

        Varhainpa se koulu päättyi.


      • Anonyymi

        Johan täällä olhaan katheellisia toisten kusivehkeistä kun suu vaahossa selitethän -Vili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan täällä olhaan katheellisia toisten kusivehkeistä kun suu vaahossa selitethän -Vili

        Koulupoikien kirjoittelua, harjoittelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan täällä olhaan katheellisia toisten kusivehkeistä kun suu vaahossa selitethän -Vili

        Kyllä pikkukullinenkin pellolainenkin voi käyttää vehjettään muuhunkin kuin kusemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pikkukullinenkin pellolainenkin voi käyttää vehjettään muuhunkin kuin kusemiseen.

        Mie en tiä onko mulla iso vai pieni, mutta kyllä mie sillä kannan täysinäistä vesiämpäriä 100 metriä sillon ko se on juhlakunnossa ja se on melkein aina. Tehkääpä perässä joka kykenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en tiä onko mulla iso vai pieni, mutta kyllä mie sillä kannan täysinäistä vesiämpäriä 100 metriä sillon ko se on juhlakunnossa ja se on melkein aina. Tehkääpä perässä joka kykenee.

        Ja että olet päässy jo koulusta iltapäiväkerhon kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en tiä onko mulla iso vai pieni, mutta kyllä mie sillä kannan täysinäistä vesiämpäriä 100 metriä sillon ko se on juhlakunnossa ja se on melkein aina. Tehkääpä perässä joka kykenee.

        Aika hyvin kannettu. Mulla pysyi vain 70 metriä ja putosi ojaa yli hypätessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin kannettu. Mulla pysyi vain 70 metriä ja putosi ojaa yli hypätessä.

        Pitäisköhän järjestää ämpärinkantokilpailut? Yleisömäärä olis varmasti valtava. Siinä jäis kyllä poikkinaintiajot toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän järjestää ämpärinkantokilpailut? Yleisömäärä olis varmasti valtava. Siinä jäis kyllä poikkinaintiajot toiseksi.

        Myöhästyikkö ympäristöopin tunnilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän järjestää ämpärinkantokilpailut? Yleisömäärä olis varmasti valtava. Siinä jäis kyllä poikkinaintiajot toiseksi.

        Siellä olis kirkkoveneet pitkällänsä katsomossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä olis kirkkoveneet pitkällänsä katsomossa.

        Oletko välitunnilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä olis kirkkoveneet pitkällänsä katsomossa.

        Varmasti kaikki kilpailuun osallistujat sais soutaa kirkkovenettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kaikki kilpailuun osallistujat sais soutaa kirkkovenettä.

        1 3 = 5.
        Tein sulle kotitehtävän, ehdit paremmin haaveilemaan aikuisten touhuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en tiä onko mulla iso vai pieni, mutta kyllä mie sillä kannan täysinäistä vesiämpäriä 100 metriä sillon ko se on juhlakunnossa ja se on melkein aina. Tehkääpä perässä joka kykenee.

        Toiseksi jäät. Mie kannoin 150 metriä ja hyppäsin ojan yli eikä edes loiskahtanut yhtään.
        Aivan varmasti tuli Pellon ennätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseksi jäät. Mie kannoin 150 metriä ja hyppäsin ojan yli eikä edes loiskahtanut yhtään.
        Aivan varmasti tuli Pellon ennätys.

        No mutta koulupojat! Joku raja se pitää kehuskelussakin olla. Kysykääpä fysiikan opelta, mikä joulemäärä tähän vaaditaan. Murkkuikäsellä ei vielä energiatasot taida tähän riittää.

        Desilitran ämpäriäkö tarkoititte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta koulupojat! Joku raja se pitää kehuskelussakin olla. Kysykääpä fysiikan opelta, mikä joulemäärä tähän vaaditaan. Murkkuikäsellä ei vielä energiatasot taida tähän riittää.

        Desilitran ämpäriäkö tarkoititte?

        Kymppilitraista tietenkin. Se on kuule niin että nykynuoriso on kaikella lailla kyvykkäämpää kuin ennen. Urheilussakin ennätykset paranee koko ajan. 150 metriä kymppilitraisella on uskottava suoritus vaikka onkin siinä rajoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppilitraista tietenkin. Se on kuule niin että nykynuoriso on kaikella lailla kyvykkäämpää kuin ennen. Urheilussakin ennätykset paranee koko ajan. 150 metriä kymppilitraisella on uskottava suoritus vaikka onkin siinä rajoilla.

        Miehen se arvasin, hulvattomia koulupoikia! Olkaa silti varovaisia, sillä lerppakullisten joukkoon päätyy hyvinkin helposti. Ubung mach das Meister.


    • Anonyymi

      pieni muna iso auto

      • Anonyymi

        Toinen yläastelainenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen yläastelainenko?

        Eikö opettajien pitäisi jo puuttua poikien kirjoitteluun- häiritsee muuta opiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö opettajien pitäisi jo puuttua poikien kirjoitteluun- häiritsee muuta opiskelua.

        Yksi opettaja väittää kantaneensa nuorena 200 metriä. Sitä ei kyllä usko kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi opettaja väittää kantaneensa nuorena 200 metriä. Sitä ei kyllä usko kukaan.

        Varhainpa se koulu tänään alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi opettaja väittää kantaneensa nuorena 200 metriä. Sitä ei kyllä usko kukaan.

        Jos sillä on ollut joku kramppi siinä kantovehkeessä. Kyllä se silloin on saattanut onnistua.


    • Anonyymi

      Eikai kukhan lestojen takia kilpaile missään ainakaan terveellä järjellä sen jälkhen on sukunimet seksitaudit tulot ennakkoluulot ja työkalut yhteisiä

      • Anonyymi

        Lestoilla ei ole mitään tekemistä tämän urheilulajin kans. Niitä ei huolita edes kisoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoilla ei ole mitään tekemistä tämän urheilulajin kans. Niitä ei huolita edes kisoihin.

        Lapsoset, ottakaa toki rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoilla ei ole mitään tekemistä tämän urheilulajin kans. Niitä ei huolita edes kisoihin.

        Ämpärin kannossa pitää olla lyhyt ja jämäkkä kantoväline. Siinä lajissa pellolaiset on parhaimmillaan. Pitkällä letkulla ei kantamisesta tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämpärin kannossa pitää olla lyhyt ja jämäkkä kantoväline. Siinä lajissa pellolaiset on parhaimmillaan. Pitkällä letkulla ei kantamisesta tule mitään.

        Jokkisautoilun tilalle ämpärinkantokisat. Lestoille ja tervolalaisille porttikielto kisoihin. Tervolalaisille siksi että ne väärinkäyttää ämpäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokkisautoilun tilalle ämpärinkantokisat. Lestoille ja tervolalaisille porttikielto kisoihin. Tervolalaisille siksi että ne väärinkäyttää ämpäreitä.

        Voi aikoja, voi tapoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi aikoja, voi tapoja!

        No enemmin Tervolaisia kuin ranualaisia. Nehän on jo melkein aidattu oman poronhoitoalueensa sisälle onneksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enemmin Tervolaisia kuin ranualaisia. Nehän on jo melkein aidattu oman poronhoitoalueensa sisälle onneksi

        Tervolalaisten ämpärin on kevennettyjä. Ne on käyttäny niitä lakkina. Tervolalaisten osallistuminen ämpärinkantokisoihin voidaan hyväksyä jos ne käyttää täkäläisiä sinkkiämpäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervolalaisten ämpärin on kevennettyjä. Ne on käyttäny niitä lakkina. Tervolalaisten osallistuminen ämpärinkantokisoihin voidaan hyväksyä jos ne käyttää täkäläisiä sinkkiämpäreitä.

        Varhainpa koulupäivä alkaa näin syyskuussa?
        Koetapa oppia jotain hyödyllistäkin eikä pelkkää välituntihöpinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervolalaisten ämpärin on kevennettyjä. Ne on käyttäny niitä lakkina. Tervolalaisten osallistuminen ämpärinkantokisoihin voidaan hyväksyä jos ne käyttää täkäläisiä sinkkiämpäreitä.

        Joo mutta tervolaiset hyväksythän heti ko ne aitaavat ranualaiset niinkö on yksissä tuumin jo Rovaniemen markkinoilla kauan aikaa sitten sovittu


    • Anonyymi

      pikkukullisilla on monasti valtava auto tai mersu

      • Anonyymi

        Häätyyhän se vähäinenkin mitä toisilla ole niin tyylillä kuljettaa -Vili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häätyyhän se vähäinenkin mitä toisilla ole niin tyylillä kuljettaa -Vili

        Mitä pienempi kulli sitä kevyempi kuljettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pienempi kulli sitä kevyempi kuljettaa.

        Lapset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pienempi kulli sitä kevyempi kuljettaa.

        Niin son ja jos pitää bordelissa säkit tyhjinä niin vielä kevyempi halvempi maksaa satanen vuodessa ko ostella taloja hevosia velkavolvoja juotattaa puolta kylää hälläväliäseurapiirissä. -Vili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin son ja jos pitää bordelissa säkit tyhjinä niin vielä kevyempi halvempi maksaa satanen vuodessa ko ostella taloja hevosia velkavolvoja juotattaa puolta kylää hälläväliäseurapiirissä. -Vili

        Sekavaa paasausta.


    • Anonyymi

      pieni kulli pienet kivekset mutta voi ajaa silti rekalla

      • Anonyymi

        Nyt jätkät treenaamaan. Äsken näytti telkkarissa kun yksi kinuski roikotti kantovehkeessään kolmea kaljakoppaa ja toinen veti sillä linja-autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jätkät treenaamaan. Äsken näytti telkkarissa kun yksi kinuski roikotti kantovehkeessään kolmea kaljakoppaa ja toinen veti sillä linja-autoa.

        Vetikö tasamaalla vai mäessä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jätkät treenaamaan. Äsken näytti telkkarissa kun yksi kinuski roikotti kantovehkeessään kolmea kaljakoppaa ja toinen veti sillä linja-autoa.

        siinä on kulli väärissä tarkotuksessa ja kaljat kannetaan käsillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä on kulli väärissä tarkotuksessa ja kaljat kannetaan käsillä

        Olis varmasti komeaa ko kantas kirkkovenettä kepin nokassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmasti komeaa ko kantas kirkkovenettä kepin nokassa.

        Piä vain se pirrisi housuissa, ei palellu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmasti komeaa ko kantas kirkkovenettä kepin nokassa.

        Voitais pitää veneenkantokisat. Yleisömenestys olis taattu. KIrkkoveneitä tulis kannettavaksi sankoin joukoin ympäri Eurooppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais pitää veneenkantokisat. Yleisömenestys olis taattu. KIrkkoveneitä tulis kannettavaksi sankoin joukoin ympäri Eurooppaa.

        Voitaisko samalla pitää kunnon kirkkovenenäyttely?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jätkät treenaamaan. Äsken näytti telkkarissa kun yksi kinuski roikotti kantovehkeessään kolmea kaljakoppaa ja toinen veti sillä linja-autoa.

        Oliko auto tyhjä vai oliko matkustajia?


    • Anonyymi

      Veneenpolttajaisia? Pitäs neki vain saada kolaria päin lipumaan eikä ylitorniota

      • Anonyymi

        Pellon pikkukullisille kaikki on kirkkoveneitä.


    • Anonyymi

      Empty heads?

      • Anonyymi

        Toisessa päässä on kirkkovene.


    • Anonyymi

      Pienimmästä päästä pistetty kaupunkeihin kulkumasta

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe