Mutta tieto ei oo kovin luotettavaa.
Voihan sitä kysyä sinkut palstoilla neuvoja parisuhteen löytymiseen
10
84
Vastaukset
Kyllä ne parisuhteet on ihan ilman neuvojakin löytyneet. Keltään en ole neuvoja kyselly, mutta jotenkin oon itseni saanut aina kiipeliin.
- Anonyymi
Sen huomaa itse, kun on löytynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa itse, kun on löytynyt.
Joo. Joku roikkuu käsivarresta kävellessä vieressä. :D
- Anonyymi
Mikseivät olisi. Valtaosa sinkuista on parisuhteitakin löytänyt. Ja siis rehellisesti, ei siihen mitään neuvoja tarvita. Sen kun painut ihmisten ilmoille enemmän ja opettelet avaamaan suus.
- Anonyymi
Tämä ilta kävellään käsi kädessä
Ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
Sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
Joka harvoille luetaan
https://youtu.be/PKidLh1Ryq4 - Anonyymi
Naiset sen päättää eli jos nainen sanoo tuo on minun mies ja pussaa miestä ja sanoo tuu tuohon viereen ja mennään kotiin niin parisuhde on alkanut
- Anonyymi
Ei palstalla kukaan tiedä miten kumppani löydetään. Paitsi viinamies tietää mutta kukaan ei juo viinaa joten sen neuvot on turhia. Joten kaikki ovat yhtä avuttomia eikä ne voi antaa neuvoja toisilleen koska eivät itsekkään tiedä mistään mitään. Tuskin täällä kukaan on tehnyt koskaan alotteita naisille tai miehille.
Nykyään korostetaan sitä, että virheistä oppii ja todelliset taiturit mokaa koko ajan.
Kannattaa kysyä cv sellaiselta, joka neuvoa antaa. Meriitit on ne mitkä ratkaisee. 😁
- Anonyymi
Neuvoja on kyllä vuosien varrella annettu, mutta kukaan ei ole toistaiseksi ilmoittautunut testanneensa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786