Saavumme täältä etelästä pääsiäiseksi sinne INARIIN. Onko kivoja miehiä. Kolme blondia kyselee.
Onko Inarissa hyviä miehiä
25
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sitä aina haaveilla🤣🤣🤣
- Anonyymi
Juu ja nussuakin saa tussua.
- Anonyymi
On täällä fiksuja poromiehiä tarjolla.
- Anonyymi
Jo vain ja iso mulukkuisia , jos suhaan seihsoo🤫
- Anonyymi
Miehistä en tiiä mutta on tässä yksi tumma nainen jos kelpais
- Anonyymi
Kelpaisi kyllä, jos vain osuisi kohdalle
- Anonyymi
Käy kyllä sekin. Olemme kaikkiruokaisia.
- Anonyymi
Nam!
- Anonyymi
Kyllä inarista gay kota löytyy, jonne kolme blondia homoa mahtuu paikallisten poropaimenien seuraksi.
- Anonyymi
Aanus miehiä paljon Ivalossa. Jipii.
- Anonyymi
Minulla olisi antava perä
- Anonyymi
Tairatte olla ilmaisen viinan perässä?
- Anonyymi
Ette kelpaa inarilaisille.
Inarissa kengitetään vaan serkkutyttöä.
Uusi veri voi olla uhkaksi sisäsiittoisuudelle. - Anonyymi
Jo vain net panemma kaikki mitkä liikkuu.
- Anonyymi
Porot ja lampaatki net panemma.
- Anonyymi
Tullakko tännäk vuonna? Olipa kiv-vaa kevään sulan kohdan mättäällä makoilla herkkujen vierellä, kuin etelän tuoksun tulvahdus herkullisineen hajuvesineen.
- Anonyymi
On, kun turistit saapuvat. Ensin panevat paikalliset nysäkullien naiset ja sitten vasta teidät blondit. Malttia vaan.
- Anonyymi
Inarissa ei ole hyviä miehiä.
- Anonyymi
Velttokorva ja vääräkoipi ilmoittautua het! Met olemma parhaat panosa. Kysyä velttokorvaa ja vääräkoipea kyl löytyy.
- Anonyymi
Jortikkaa vipuvarteen
- Anonyymi
Tsiuttajoen hevosmiehet on panokoneita
- Anonyymi
Ja varmaan kovat panohalutä kun ovat olleet pidätettyinä. Nyt vapaana
- Anonyymi
Poro miehiä
- Anonyymi
Vempele poroukkoja joilla ei moppe seiso!!
- Anonyymi
Ei kukaan enää osaa käyttää vempelettä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512