Missä Kemissä sijaitsee Meri-Lapin seta ry:n toimisto? Ajattelin vaan kun heillä on kuuleman mukaan perjantaisin kokoontumisia. Ja heidän sivuilla ei ole osoitetta missä kokoontuvat.
Meri-Lapin seta ry/Kemi?
11
605
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä länsirajalla rauhallista?/Antte
- Anonyymi
Suurin vitsi oli mediassa että miesoli synnyttänyt,mahto olla oudonhajuinen ja näköinen ”lapsi”😂.
- Anonyymi
Normaali lapsi tuli. Rääkäisi kuin toisetkin tulleessaan ulos.
Anonyymi kirjoitti:
Normaali lapsi tuli. Rääkäisi kuin toisetkin tulleessaan ulos.
Tais loiskahdus vai kuulua kun pönttöön tipahti?
- Anonyymi
Hilajoen_Antti kirjoitti:
Tais loiskahdus vai kuulua kun pönttöön tipahti?
Lapsi oli kuulemma muuten terve mut vähän jäykkä, keskivertoa tummempi
- Anonyymi
Haiskahtiko?
- Anonyymi
Onse kumma täällä Suomi24 keskusteluissa, että toinen kysyy asiallisen kysymyksen,niin vitsailaan ja aiheettomia vastauksia. Sen on kun voi kirjoitta anonyyminä. Pitäiskö tänne tehä niin, että profiililla voisi kirjoittaa?
- Anonyymi
Valtakatu 28. Iso plussa jos pidät univormuista ja rapasesta rööristä
- Anonyymi
Minun peppani on antava ja kiimainen
- Anonyymi
Peppaa ois tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255673Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1901974Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724