en uskalla irtisanoutua

Anonyymi

kiva että luet tätä.. halusin vain sanoa sinulle joka luet tätä ja mahdollisesti haluat irtisanoutua työstäsi, mutta et uskalla tehdä sitä. Niin sanon sinulle nyt.

irtisanouduin itse juuri äsken tunti sitten, työstä koeajalla kun työ ei ollut minulle hyväksi. joten kannustan sinua tekemään samoin, jos et viihdy työssäsi. Sinulla riittää kyllä rohkeutta siihen! pomo ymmrättä tai ei. itselläni se ymmärrsi hyvin.. mutta kaikki tulee loppumaan, joten tee mistä nautit ja älä tee jotain mistä et nauti, vaiha työpaikkaa vaikka 100 kertaa kunnes löydät oman mukavuutesi. älä. tee työtä jos se ei ole sinulle hyväksi. TEE SE IRTISANOMIN. TIEDÄN KUINKA PALJON HALUAT SITÄ. SE TEKEE ELÄSMÄSTI HYVÄÄ. ELÄM VIE JA MENE SEN VIRRAN MUKANA. MINULLE ON OPETETTU ETTÄ KANNAATTAA OLLA KUIN VESI. JATKAA VAIN VIRTAAMISTA PIENISTÄ JA ISOISTA PADOISTA HUOLIMATTA PUSKEE VAIN LÄPI JA JATKAA VIRTAAMISTA SEKÄ ANTAA VANHAN MENNÄ VIRRAN MUKANA VAIKKA ERI SUUNTAAN KUIN SIÄ. KIITOS TOIVOTTAVASTI TEET SEN ITSESI PARHAAKSI!

6

2164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työ ei ole koko elämä. Työpaikkoja on. Elämää on vain yksi kerta itselläsi.

Elämää ei parane menettää työn vuoksi, mutta työpaikan voi menettää elämän vuoksi.

• Anonyymi

Juurikin näin. Tietysti elämäntilanteita on monenlaisia, mutta tuskin kukaan katuu lähtemistään epämiellyttävästä työpaikasta.

• Anonyymi

En ikinä kadu lähtemistä valtiolta. Ei tulisi ikinä mieleen hakea valtiolta töitä, hakeutua politiikkaan saati äänestää demareita. Hyi helvetti.

• Anonyymi

Se ongelma tässä onkin, kun koeaika on jo ohi.
      Jos koeaika olisi voimassa, niin minun olisi erittäin helppo irtisanoutua.

Edelleen pyydän kommentteja siihen mitä työnantaja voi vaatia korvaukseksi määräaikaisen työsopimuksen päättämisestä?

• Anonyymi

Niin se kannattaa, mutta olisi hyvä olla kyllä uusi työpaikka tai muuten varma taloudellinen tilanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5506
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4228
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3288
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2871
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe