kiva että luet tätä.. halusin vain sanoa sinulle joka luet tätä ja mahdollisesti haluat irtisanoutua työstäsi, mutta et uskalla tehdä sitä. Niin sanon sinulle nyt.
irtisanouduin itse juuri äsken tunti sitten, työstä koeajalla kun työ ei ollut minulle hyväksi. joten kannustan sinua tekemään samoin, jos et viihdy työssäsi. Sinulla riittää kyllä rohkeutta siihen! pomo ymmrättä tai ei. itselläni se ymmärrsi hyvin.. mutta kaikki tulee loppumaan, joten tee mistä nautit ja älä tee jotain mistä et nauti, vaiha työpaikkaa vaikka 100 kertaa kunnes löydät oman mukavuutesi. älä. tee työtä jos se ei ole sinulle hyväksi. TEE SE IRTISANOMIN. TIEDÄN KUINKA PALJON HALUAT SITÄ. SE TEKEE ELÄSMÄSTI HYVÄÄ. ELÄM VIE JA MENE SEN VIRRAN MUKANA. MINULLE ON OPETETTU ETTÄ KANNAATTAA OLLA KUIN VESI. JATKAA VAIN VIRTAAMISTA PIENISTÄ JA ISOISTA PADOISTA HUOLIMATTA PUSKEE VAIN LÄPI JA JATKAA VIRTAAMISTA SEKÄ ANTAA VANHAN MENNÄ VIRRAN MUKANA VAIKKA ERI SUUNTAAN KUIN SIÄ. KIITOS TOIVOTTAVASTI TEET SEN ITSESI PARHAAKSI!
en uskalla irtisanoutua
6
1966
Vastaukset
- Anonyymi
Työ ei ole koko elämä. Työpaikkoja on. Elämää on vain yksi kerta itselläsi.
Elämää ei parane menettää työn vuoksi, mutta työpaikan voi menettää elämän vuoksi. - Anonyymi
Juurikin näin. Tietysti elämäntilanteita on monenlaisia, mutta tuskin kukaan katuu lähtemistään epämiellyttävästä työpaikasta.
- Anonyymi
En ikinä kadu lähtemistä valtiolta. Ei tulisi ikinä mieleen hakea valtiolta töitä, hakeutua politiikkaan saati äänestää demareita. Hyi helvetti.
- Anonyymi
Se ongelma tässä onkin, kun koeaika on jo ohi.
Jos koeaika olisi voimassa, niin minun olisi erittäin helppo irtisanoutua.
Edelleen pyydän kommentteja siihen mitä työnantaja voi vaatia korvaukseksi määräaikaisen työsopimuksen päättämisestä? - Anonyymi
Niin se kannattaa, mutta olisi hyvä olla kyllä uusi työpaikka tai muuten varma taloudellinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208109Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3341544- 3751293
- 61245
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2481134- 631132
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331010- 36958
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48948