Minkälaista palkkaa telineasentajat saavat.
Onko jollain kokemuksia kyseisestä työstä.
Telineasentaja
11
3879
Vastaukset
- Eddy
Palkka noin 8-9€/h ja työ on melko raskasta...
- sony
kyllä ne telinemiehet tienaa enemmän...itse 12.30/H kyllä niin on että ammattimies ja palkka kohtaa toisensa...ja tietty lisät....no fense
- layher plettac
kyllä se 8-9€ on lähempänä oikeaa. Suurin osa saa sen verran. Itse saan vasta kuuden vuoden jälkeen noin 13-14€ tunti olen kylläkin nokkamies josta pitääkin maksaa enemmän. Kun aloitin nämä hommat niin palkka oli huimat 45markkaa ja suurin osa telinemiehistä saa lähes sellaista palkkaa nykyäänkin. Urakoilla näissä hommissa tienaa jos niitä vain saa. Jonkun pitäisi ajaa telineasentajien etuja liitossa mutta se ei niitä kiinnosta nämä ovat vieläkin vain aputöitä :(
- asentaja86ghjk
tyhmä oot jos oot niin pienellä palkalla tehny nokkamiehen töitä ja ei tuntipalkalla muutenkaan kannata mitään tehdä urakkaa vaan!!!!
- vaihtelee
yleensä välillä 8-10 €/h. Kokeneemmat sekä urakoita tekevät tyypillisesti 12-14 €/h. Työ on fyysistä ja usein ulkoilmahommia. Arvostus on pikkuhiljaa nousussa, vihdoinkin. Alalle mahtuu monenlaista yrittäjää ja jos tahtoo varmistaa palkan ajoissa tulemisen suosittelen jotain suuremmista telinefirmoista. Pienempiä vaihtuu tiuhaan tahtiin ja hommia ei aina tahdo riittää joka viikolle.
- 6+1=?
Ainakaan työturvallisuus ei ole noissa firmoissa päällimmäinen murhe.
Omalla työmaalla oli pari vuotta sitten jokin suomalainen firma rakentamassa telineet remontin ajaksi, ja ensimmäiselläkään rakentajalla ei ollut minkäänlaisia suojavälineitä käytössä, ei vaikka siitä erikseen vaadittiin. Ainoa joka sai turvavälineet käyttöön oli toteamus, että kyseinen firma poistetaan rakennustyömaalta jos turvavälineitä ei käytetä. Siinä ei paljoa päätä pakota, jos parin kymmenen metrin korkeudessa rakennetaan telineet, ja tämän jälkeen vedetään pressut telineille ilman minkäänlaista putoamissuojausta.
- alaa tunteva
virolaisia, venäläisiä ja muita itäblokin asukkeja melkein kaikki telineasentajat. ei kannata suomalaisen näihin hommiin lähteä. On niin kilpailtu ala ettei ole edes firmoilla varaa maksaa työntekijälle. Urakoitsijoiden tuntiveloituksella ei saa edes siivoojaa, mistäs maksat sitten työntekijälle?
(alalla toiminut) - Telineasentaja
Tyhmiä ootte jos alle 12e tunti teette teline hommia. Itse olen ollut telineasentaja vajaa kaks vuotta ja palkka 12.50e tunti..
- teline huora
jaa ite alle vuoden 12.50
- perkule1
ite oon telineasentaja ja tuntipalkka on 10,63e
kyl sillä toimeen tulee kun on noita lisiä niin paljon päälle - tekemättä juur mitää
hienossa räntäsateessa vanhana rampana. toista mulla toimistossa jalat pördällä nettailla ja 2900e on salit ja lounarit ja vaikka mitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832