Telineasentaja

Duunarina

Minkälaista palkkaa telineasentajat saavat.
Onko jollain kokemuksia kyseisestä työstä.

11

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eddy

      Palkka noin 8-9€/h ja työ on melko raskasta...

      • sony

        kyllä ne telinemiehet tienaa enemmän...itse 12.30/H kyllä niin on että ammattimies ja palkka kohtaa toisensa...ja tietty lisät....no fense


    • layher plettac

      kyllä se 8-9€ on lähempänä oikeaa. Suurin osa saa sen verran. Itse saan vasta kuuden vuoden jälkeen noin 13-14€ tunti olen kylläkin nokkamies josta pitääkin maksaa enemmän. Kun aloitin nämä hommat niin palkka oli huimat 45markkaa ja suurin osa telinemiehistä saa lähes sellaista palkkaa nykyäänkin. Urakoilla näissä hommissa tienaa jos niitä vain saa. Jonkun pitäisi ajaa telineasentajien etuja liitossa mutta se ei niitä kiinnosta nämä ovat vieläkin vain aputöitä :(

      • asentaja86ghjk

        tyhmä oot jos oot niin pienellä palkalla tehny nokkamiehen töitä ja ei tuntipalkalla muutenkaan kannata mitään tehdä urakkaa vaan!!!!


    • vaihtelee

      yleensä välillä 8-10 €/h. Kokeneemmat sekä urakoita tekevät tyypillisesti 12-14 €/h. Työ on fyysistä ja usein ulkoilmahommia. Arvostus on pikkuhiljaa nousussa, vihdoinkin. Alalle mahtuu monenlaista yrittäjää ja jos tahtoo varmistaa palkan ajoissa tulemisen suosittelen jotain suuremmista telinefirmoista. Pienempiä vaihtuu tiuhaan tahtiin ja hommia ei aina tahdo riittää joka viikolle.

      • 6+1=?

        Ainakaan työturvallisuus ei ole noissa firmoissa päällimmäinen murhe.

        Omalla työmaalla oli pari vuotta sitten jokin suomalainen firma rakentamassa telineet remontin ajaksi, ja ensimmäiselläkään rakentajalla ei ollut minkäänlaisia suojavälineitä käytössä, ei vaikka siitä erikseen vaadittiin. Ainoa joka sai turvavälineet käyttöön oli toteamus, että kyseinen firma poistetaan rakennustyömaalta jos turvavälineitä ei käytetä. Siinä ei paljoa päätä pakota, jos parin kymmenen metrin korkeudessa rakennetaan telineet, ja tämän jälkeen vedetään pressut telineille ilman minkäänlaista putoamissuojausta.


    • alaa tunteva

      virolaisia, venäläisiä ja muita itäblokin asukkeja melkein kaikki telineasentajat. ei kannata suomalaisen näihin hommiin lähteä. On niin kilpailtu ala ettei ole edes firmoilla varaa maksaa työntekijälle. Urakoitsijoiden tuntiveloituksella ei saa edes siivoojaa, mistäs maksat sitten työntekijälle?

      (alalla toiminut)

    • Telineasentaja

      Tyhmiä ootte jos alle 12e tunti teette teline hommia. Itse olen ollut telineasentaja vajaa kaks vuotta ja palkka 12.50e tunti..

    • teline huora

      jaa ite alle vuoden 12.50

    • perkule1

      ite oon telineasentaja ja tuntipalkka on 10,63e

      kyl sillä toimeen tulee kun on noita lisiä niin paljon päälle

    • tekemättä juur mitää

      hienossa räntäsateessa vanhana rampana. toista mulla toimistossa jalat pördällä nettailla ja 2900e on salit ja lounarit ja vaikka mitkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe