Mikä muna olet?

Pääsiäisen munatesti. :)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06a12d51-f937-4b30-9648-1d1df06ece2b

Minä olen minimuna. :"D

TAVALLINEN MINIMUNA
Olet tavallinen minimuna!
Eri väreillä ja kuvioilla foliokoristellut minimunat kuuluvat monien pääsiäispöytään ja napostelutarjoiluihin. Olet luonteeltasi todennäköisesti tyyni ja vaatimaton viilipytty, mutta osaat kuitenkin iloita elämän pienistä asioista.

Kaiken ei aina tarvitse olla suurieleistä tai repäisevää, mutta joskus pieni irtiotto arjesta tekee jokaiselle hyvää!

Nojoo, sopii kyllä minuun kuvaus.

70

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laatutietoisesti tietysti:

      KAUPALLINEN MERKKIMUNA

      Olet kaupallinen merkkimuna!

      Pääsiäismunabisneksessä on perinteisesti yritetty tarjota vähän jokaiselle jotakin. Pääsiäismunia on eri värisiä ja niissä on erilaisia tunnettuja merkkejä, hahmoja ja brändejä; dinosauruksia, poneja, autoja, barbeja, jääkiekkoa ja prinsessoja sekä tunnettuja televisio-ohjelmia tai yhtyeitä.

      Vietät paljon aikaa ystäviesi kanssa ja teillä on samoja mielenkiinnon kohteita. Tiedät kuitenkin myös tarkasti, mitä itse haluat. Olet todennäköisesti seurallinen, ystävällinen ja sosiaalinen ihminen, joka välittää aidosti kavereistaan.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Nää kaikki on saman miehen hahmoja, siis juttelee itselleen tämä mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää kaikki on saman miehen hahmoja, siis juttelee itselleen tämä mies!

        Joo, hullu mikä hullu.

        -keinovaginamies-


    • Trendikäs töhnämuna.. nice.

      • Anonyymi

        Kiitos muuten mielikuvista :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos muuten mielikuvista :)

        -keinovaginamies-

        Olihan se pakko oikaista. Ei tänne valehtelemaan ole tultu... :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olihan se pakko oikaista. Ei tänne valehtelemaan ole tultu... :D

        En kyllä ihan uskonut niitä geometrioita noin yleisemmin. Pienellä kanallakin voi olla iso pesä tai toisin päin, mutta niillä munilla munitaan jotka on peritty :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ihan uskonut niitä geometrioita noin yleisemmin. Pienellä kanallakin voi olla iso pesä tai toisin päin, mutta niillä munilla munitaan jotka on peritty :)

        -keinovaginamies-

        Ootsä vaan niin hauska


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ihan uskonut niitä geometrioita noin yleisemmin. Pienellä kanallakin voi olla iso pesä tai toisin päin, mutta niillä munilla munitaan jotka on peritty :)

        -keinovaginamies-

        Eihän se koko, vaan miten sitä käyttää..

        Olet mainio. Varsin verraton. Kyllä ne geometriat vaan aiheuttaa päänvaivaa.. valitettavasti. Ei siinä uskomiset auta. Ei edes pyhä henki...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eihän se koko, vaan miten sitä käyttää..

        Olet mainio. Varsin verraton. Kyllä ne geometriat vaan aiheuttaa päänvaivaa.. valitettavasti. Ei siinä uskomiset auta. Ei edes pyhä henki...

        :D
        En nyt lähde aiheesta väitöskirjaa tekemään vaikka yhdenlainen lettutieteiden vihtori luulenkin olevani.

        Sen verran väitän kuitenkin, että enemmän minulla on niistä pesistä kokemusta kuin sinulla. Uskon myös että sinun kokemus näistä kukkopoikien munista on laajempi. Vai väitätkö että pieni kukko tarkoittaa aina pientä munaa?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        :D
        En nyt lähde aiheesta väitöskirjaa tekemään vaikka yhdenlainen lettutieteiden vihtori luulenkin olevani.

        Sen verran väitän kuitenkin, että enemmän minulla on niistä pesistä kokemusta kuin sinulla. Uskon myös että sinun kokemus näistä kukkopoikien munista on laajempi. Vai väitätkö että pieni kukko tarkoittaa aina pientä munaa?

        -keinovaginamies-

        En tietenkään väitä .. hulluahan se olisi. Ei nokan koosta mitään voi päätellä. Typerää sellainen.

        Ja letut on sun juttusi, ei mun. Uskon ihan suosiolla ja kerrasta. Mä en tunne kuin yhden letun. Sillä pääsee sen letun professuuriksi, mutta ei enempiä. Siis luotan sanaasi sokeasti.

        Pieni kukko ja iso .. sydän. Täysin mahdollinen yhtälö. Samoin kotkottavien kanojen kanssa. Ulkomuoto .. käsien, jalan tai nenän koko ei korreloidu välttämättä kaikkiin ominaisuuksiin. Kukoilla nyt on, mitä on ja kanoilla samoin. Kovin on yksilöllistä.

        Tähän voi vaan sanoa .. pieni muna, suuri sydän.

        https://youtu.be/vEZPhV1v6PA

        Ompas se pieni ja söpö..


      • Koska töhnämunia ei ole ilmaantunut niin pitänee laittaa tämä seloste kanssa..

        Olet trendikäs töhnämuna!
        Töhnämunat, eli moussella tai kreemillä täytetyt suklaamunat, ovat suhteellisen uusi pääsiäishitti! Olet todennäköisesti reipas ja mieleltäsi avoin ihminen, joka ymmärtää myös pienen hassuttelun päälle.

        Seuraat aikasi ilmiöitä, etkä pelkää kokeilla uusia asioita. Sinulta ei puutu huumorintajua, mutta ethän lyö ihan kaikkea leikiksi, ethän?


    • Anonyymi

      Minulla tuli:

      -Olet yksi kyrpä. Toivottavasti kuolet pian.

    • Liitän tämän vellikellostani, kun näkyi ketjusta poistetun jonkun anonyymin vastaus, jostain syystä.

      "Sama. Minimuna minäkin."

      Tervehdys samis. :)

    • Anonyymi

      Olet ätmi köyhä ja erittäin erittäin pieni munainen eli olet ätmien ätmi

    • Tulos oli: KAUPALLINEN MERKKIMUNA

      En kyllä miellä itseäni merkkitietoiseksi, mutta kuin valitsen munat maun perustella ja siinä merkki painaa. Merkkimunan jälkimmäinen kuvaus osuu, tosin. Sinänsä kyllä tunnistaisin itsestäni myös luovasti, kekseliäälisesti, taiteellisesti tai ehkä joskus myös oudosti maalatun unikkimunan. 😂

      Testistä riipumatta totuus on, että minulta ei löydy munia kuin lapsille. 😁

    • Anonyymi

      Munastusta ja punastusta

    • Anonyymi

      Olet tavallinen minimuna! , en kyllä täysin tuota alleviivaa mutta ei auta kuin hyväksyä tuomio 😁

    • En tehnyt testiä, sillä tiedän kuuluvani luokkaan "Ihan hyvä se on".

      • Hyvä vastaus. 😄👍


    • Tavallinen minimuna. En edes tiennyt että minimunia on olemassa

    • "Oletko kukko vai kanaa, muna, siinäpä kysymyskin.."

      Vellikellosta taas poiminta.

    • Edellä olevat kirjoitukset noudattavat KAKSIMIELISTÄ perinnettä. Olemme vaimoni kanssa pärjänneet jo yli 50 wee harrastamatta sitä KOSKAAN.

      Hän on suoraan sanottuna juuri sitä, mitä on, todellinen prinsessa, joka tarjoilee aamupalaa lyhyen ja keltaisen baby doll -yöpuvun läpinäkyvässä yläosassa kaunein aivan paljaana. 💛🌹👀

      • Heh, anteeksi että nauratti tuo keltainen baby-doll unelma. :"D

        Hauska mielikuva. Tässä munakokkelis ja aamukaffee ukon turjake, pläts.


      • Anonyymi

        Tuhkamunana jaan visiosi, mutta en minä syödessä halua katsella naisen kauneinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkamunana jaan visiosi, mutta en minä syödessä halua katsella naisen kauneinta.

        Minusta se on aina kaunis, myös syödessä ja muuten seksitilanteen ulkopuolella. 💛🌹👀


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heh, anteeksi että nauratti tuo keltainen baby-doll unelma. :"D

        Hauska mielikuva. Tässä munakokkelis ja aamukaffee ukon turjake, pläts.

        "Tässä munakokkelis ja aamukaffee ukon turjake, pläts."

        Sopuako pyrit tällä rakentamaan, vai pilkkaamaan? 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        "Tässä munakokkelis ja aamukaffee ukon turjake, pläts."

        Sopuako pyrit tällä rakentamaan, vai pilkkaamaan? 🌹👀

        En kumpaakaan. Minulla vaan on omat komediat päässä aina. :)


      • Kaksimielisyyttä on niin paljon, että puhekieleen tarttuu ihmeellisiä konnotaatioita.

        Seisovassa pöydässä osoitin kulhoa, jossa oli keitettyjä kananmunia. Ihmettelin puolisolle kovaan ääneen, "mahtaako nuo olla puolijäykkiä munia!".
        Ihmiset ympärillä katsoivat paheksuen.

        Puolikovat kananmunat ovat maukkaita.


    • Mun kaikkien aikojen suosikki! :)

      "Elegantti Mignon
      Olet elegantti Mignon!

      Mignon-munia on valmistettu vuodesta 1896 lähtien. Suklaaherkku on valettu käsin aitoon kananmunankuoreen ja monet kulinaristit osaavat sitä arvostaa. Kuulut todennäköisesti itsekin joukkoon, joka arvostaa yleisesti tyyliä ja laatua enemmän kuin turhaa krääsää.

      Olet todennäköisesti luonteeltasi kypsä ja osaat nautiskella. Toivottavasti et ota elämää ja itseäsi kuitenkaan liian vakavasti!"

    • Anonyymi

      Muna minä olen ja syön vqaltonjohtajia aamupassnik kuin Sauli niinistönkön ahmin jo aamiasena, ja iltapalksi Vramir Putin :D

    • Anonyymi

      "Olet itse maalattu kananmuna!
      Perinteisimmillään pääsiäismuna on itse maalattu kananmunankuori! Olet todennäköisesti luonteeltasi enemmän tai vähemmän taiteellinen ihminen, joka tykkää tehdä asioita itse omilla käsillään. Sinulla saattaa olla yksi tai useampi luova harrastus.

      Olet värikäs persoona, jota jotkut ovat joskus saattaneet pitää myös hieman erikoisena. Mutta et ole antanut sen koskaan häiritä, eikä pidäkään!"

      Ktllähän te voi jopa noin olla

    • Anonyymi

      ITSE MAALATTU KANAMUNA

      Olet itse maalattu kananmuna!

      Perinteisimmillään pääsiäismuna on itse maalattu kananmunankuori! Olet todennäköisesti luonteeltasi enemmän tai vähemmän taiteellinen ihminen, joka tykkää tehdä asioita itse omilla käsillään. Sinulla saattaa olla yksi tai useampi luova harrastus.

      Olet värikäs persoona, jota jotkut ovat joskus saattaneet pitää myös hieman erikoisena. Mutta et ole antanut sen koskaan häiritä, eikä pidäkään!

      t.sxth

      Niin no, sellainempa hyvinkin:)

      • Väriloisto käyp hyvin! ☺️👍


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Väriloisto käyp hyvin! ☺️👍

        Hyvä hyvä, kiitos:) Ihan satunnaisesti tuppannut itseäni nolottamaan oma värikkyys ja impulsiivisuus 🤭. Yrittää välillä esittää perin perinteistä 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä, kiitos:) Ihan satunnaisesti tuppannut itseäni nolottamaan oma värikkyys ja impulsiivisuus 🤭. Yrittää välillä esittää perin perinteistä 😅

        Äläpä nolostele yhtään. Anna itsesi loistaa. Värikkäät tyypit. ❤️


    • Anonyymi

      Olet elegantti Mignon!

      - Sheena

    • Anonyymi

      Möh.. en täyttele noita kyselykaavakkeita, niin ei näyttänyt lopputylosta.

      Voin olla mätämuna. Mutta Mignon on mun lemppari.

      xLiner

    • Olet klassinen Kinder! 😂😂😂

      Kinder-munat on monen virpojan kestosuosikki paitsi maitosuklaansa, erityisesti yllätyksensä vuoksi. Arvostat perinteisiä ja tavallisia asioita, joista monet muutkin tuttusi pitävät. Osaat arvostaa ihmisessä tämän sisintä ja olet todennäköisesti perusmukava henkilö.

      Olet suhteellisen avoin yllätyksille ja uusille asioille, mutta osaat arvostaa myös tutuksi ja turvallisiksi todettuja asioita elämässäsi.

      • Onkohan sussa salmonella? 🤣


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Onkohan sussa salmonella? 🤣

        Suomeen tuodut Kinder-munat oli kuulemma taudittomia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Suomeen tuodut Kinder-munat oli kuulemma taudittomia 😂

        Ja niitä munia vedettiin pois myynnistä. Jonkun munat meni roskiinkin. ☹️


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ja niitä munia vedettiin pois myynnistä. Jonkun munat meni roskiinkin. ☹️

        Ai sinnekö mä omanikin hukkasin, onpa hyvä etten vienyt roskista vielä tänään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai sinnekö mä omanikin hukkasin, onpa hyvä etten vienyt roskista vielä tänään 😂

        Hahhaha, äkkiä kaivelemaan roskiksesta!! 🤣😂


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Hahhaha, äkkiä kaivelemaan roskiksesta!! 🤣😂

        Löyty, pesin ja laitoin pakastimeen yöksi, huomenna sitten kauppaan hakemaan pikaliimaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Löyty, pesin ja laitoin pakastimeen yöksi, huomenna sitten kauppaan hakemaan pikaliimaa 😁

        Nooo onneksi liima on jo varmaan kuivaa ennen nautiskelua. 😄


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nooo onneksi liima on jo varmaan kuivaa ennen nautiskelua. 😄

        Olis epäilyttävää kulkea muna huuleen liimautuneena. 😁


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Olis epäilyttävää kulkea muna huuleen liimautuneena. 😁

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Voi tsiisus kuin lapsellista. Ei kai noihin kukaan vastaa!?!

      • Ei ole pakko. 😆


      • Lapsellista vai lapsenmielistä? Jos on tautinen tosikko, kyynisyyden keisari, niin ei varmasti pelleilyt ja leikit kiinnosta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lapsellista vai lapsenmielistä? Jos on tautinen tosikko, kyynisyyden keisari, niin ei varmasti pelleilyt ja leikit kiinnosta.

        Mihin osui? Vyön alle?


    • Anonyymi

      Eih… h…vetti ei kyllä viikolla tullut mitenkään mieleen mikä muna olen! Miksiköhän !?!

      • 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️


    • Anonyymi

      Mä olen maamiinamuna -kun päälle polkee, niin lasahtaa.

      • Caboom💥😄


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Caboom💥😄

        Ei siihen laiteta peukkua. Ota pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen laiteta peukkua. Ota pois.

        Ei sitä saa enää irti. 😆


    • Anonyymi

      Olet klassinen Kinder!

      Kinder-munat on monen virpojan kestosuosikki paitsi maitosuklaansa, erityisesti yllätyksensä vuoksi. Arvostat perinteisiä ja tavallisia asioita, joista monet muutkin tuttusi pitävät. Osaat arvostaa ihmisessä tämän sisintä ja olet todennäköisesti perusmukava henkilö.

      Olet suhteellisen avoin yllätyksille ja uusille asioille, mutta osaat arvostaa myös tutuksi ja turvallisiksi todettuja asioita elämässäsi.

      • Toinen salmonella syyniin. 😉


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Toinen salmonella syyniin. 😉

        Testit on läpäisty, ällös huoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Testit on läpäisty, ällös huoli.

        Mallikelpoista. 👍


    • Anonyymi

      Isävaino toivotti aina pääsiäisenä " Isomunaista pääsiäistä"!

    • Anonyymi

      Olin myös se minimuna.

    • Anonyymi

      On täällä kans eri porukkaa, eivät uskalla sanoa todellista munaa.
      Leikitellään jollain "valitse kaupallisista munista sinua kuvaava suklaamuna"
      Herranen aika sentään.
      Minä sanon totuuden, olen karvamuna PISTE.
      Muut ette uskalla vastaavaa rohkeutta sanoa.

      • Heh, no nyt muut voi seurata perässä rohkeudessa. :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heh, no nyt muut voi seurata perässä rohkeudessa. :)

        No minäkään en jaksanut tehdä testiä vaan totean, että olen 12 minuutin kovaksikeitetty muna.

        Hyvää pääsiäistä kaikille! :)


    • Anonyymi

      Mätisäkissä lilluva mätimuna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe