Pitkäperjantai

Anonyymi

On kurppien spessujuhla, kärsimysnäytelmä.

37

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama pätee ätmeihin 365 päivää vuodessa.

    • Anonyymi

      Kurppaantuminen on pahinta mitä naiselle tapahtuu. Palstan naiset vahvistavat tämän.

      • Uteliaisuudesta, kun en tunnista tuota olotilaa, että mikä siinä olisi se pahinta?

        Vanheneminenhan nimenomaan vapauttaa ja rentouttaa menoa ja meininkiä. Näin ainakin itselläni on käynyt.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Uteliaisuudesta, kun en tunnista tuota olotilaa, että mikä siinä olisi se pahinta?

        Vanheneminenhan nimenomaan vapauttaa ja rentouttaa menoa ja meininkiä. Näin ainakin itselläni on käynyt.

        Vanha nainen ei enää miellytä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha nainen ei enää miellytä miestä.

        Ja mikä tuossa sitten on negatiivista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha nainen ei enää miellytä miestä.

        Vanha nainen, joka ei edes halua miellyttää miehiä. Miestä kyllä, omaa puolisoa vielä miellyttää. Sitten kun ei enää häntäkään, niin olen vapaa. :)


      • Jaa, minulla ei ole mitään kurppana olemista vastaan. Se vain että jollekulle on ongelmana naisten vanheneminen.. se hämmentää. Kertonee kyseisen ihmisen omista henkilökohtaisesta oireilusta ja psyykeen epätasapainosta.

        Jos noin paljon häiritsee, että pitää kurpitella tuntemattomia, niin voin sanoa, että vanhenee se kurpittelijakin.

        Itse en koe kurpaksi kutsumista juurikaan loukkaavana. Siksi koska se on vain synonyymi, jota käytetään keski-ikäisestä naisesta. Nettislangia. Ennemmin huolestuisin itsessäni jos pitäisin sitä loukkaavana. Joutuisin miettimään miksi keski-ikäiseksi naiseksi kutsuminen olisi minulle loukkaus.

        Ja me keski-ikäiset naiset kyllä tiedetään että kysyntää kyllä piisaa. Minulla ainakin ihan riittämiin. Ehkäpä siksi uskallan olla kurppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tuossa sitten on negatiivista?

        Tutkitusti naisen onnellisuus lisääntyy paitsi sinkkuuden, niin myös iän myötä. Mitä voimme päätellä tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha nainen ei enää miellytä miestä.

        sekö on sinusta pahinta😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha nainen ei enää miellytä miestä.

        Ymmärrän, että tuo on ongelma miehelle, mutta mikä se ongelma naiselle on?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, minulla ei ole mitään kurppana olemista vastaan. Se vain että jollekulle on ongelmana naisten vanheneminen.. se hämmentää. Kertonee kyseisen ihmisen omista henkilökohtaisesta oireilusta ja psyykeen epätasapainosta.

        Jos noin paljon häiritsee, että pitää kurpitella tuntemattomia, niin voin sanoa, että vanhenee se kurpittelijakin.

        Itse en koe kurpaksi kutsumista juurikaan loukkaavana. Siksi koska se on vain synonyymi, jota käytetään keski-ikäisestä naisesta. Nettislangia. Ennemmin huolestuisin itsessäni jos pitäisin sitä loukkaavana. Joutuisin miettimään miksi keski-ikäiseksi naiseksi kutsuminen olisi minulle loukkaus.

        Ja me keski-ikäiset naiset kyllä tiedetään että kysyntää kyllä piisaa. Minulla ainakin ihan riittämiin. Ehkäpä siksi uskallan olla kurppa.

        Kysyntää? 😄 On rumaa valehdella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyntää? 😄 On rumaa valehdella.

        Ja on kovin huonotapaista syyttää valehtelijaksi..

        Minulla ei ole tapana valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyntää? 😄 On rumaa valehdella.

        Mitä valehtelemista tuossa on?

        Parikymppisenä joutui istumaan baaritiskillä ihan yksinään, vaikka kuinka oli aktiivisesti haku päällä ja yritti jutella. Yksinään joutui myös menemään illan päätteeksi kotiin, vaikkei olisi halunnut viettää yötä yksinään. Nyt lähes parikymmentä vuotta myöhemmin ei saa istua oikein missään yksinään vaikka haluaisi ja yöseuraa on tyrkyllä, vaikkei siitä olisi edes kiinnostunut. En tajua mihin nuo teidän väitteenne parikymppisten vetovoimasta perustuvat. Enpä ole omassa elämässäni sellaista huomannut. Vetovoimaa on alkanut olla vasta kolmenkympin jälkeen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, minulla ei ole mitään kurppana olemista vastaan. Se vain että jollekulle on ongelmana naisten vanheneminen.. se hämmentää. Kertonee kyseisen ihmisen omista henkilökohtaisesta oireilusta ja psyykeen epätasapainosta.

        Jos noin paljon häiritsee, että pitää kurpitella tuntemattomia, niin voin sanoa, että vanhenee se kurpittelijakin.

        Itse en koe kurpaksi kutsumista juurikaan loukkaavana. Siksi koska se on vain synonyymi, jota käytetään keski-ikäisestä naisesta. Nettislangia. Ennemmin huolestuisin itsessäni jos pitäisin sitä loukkaavana. Joutuisin miettimään miksi keski-ikäiseksi naiseksi kutsuminen olisi minulle loukkaus.

        Ja me keski-ikäiset naiset kyllä tiedetään että kysyntää kyllä piisaa. Minulla ainakin ihan riittämiin. Ehkäpä siksi uskallan olla kurppa.

        Ja lerppa tarkoittaa keski-ikäistä miestä. Synonyymi sekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lerppa tarkoittaa keski-ikäistä miestä. Synonyymi sekin.

        Niin. Kurppa ja lerppa .. hyvin yhteen sopii. Ei pienistä kannata hermostua.


    • Haluaisin huomautella: Täällä palstalla ei ole yhtään kurppaa, vain viehättäviä naiskirjoittajia.

      yst.terv. ja hyv. pitk. perj. toiv. : Kyöpelivuoren noitasiskot

      • Anonyymi

        Ja sää oot maailman toiseks viehättävempi sisko heti tuttokyöpelin jälkeen. Mää tuun aina kattoon, kun sää tanssit tunnin ilman rihman kiertämää aamukasteisella niitulla muiden keijujen kanssa. Siin mimmu niiku lepää. 👻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sää oot maailman toiseks viehättävempi sisko heti tuttokyöpelin jälkeen. Mää tuun aina kattoon, kun sää tanssit tunnin ilman rihman kiertämää aamukasteisella niitulla muiden keijujen kanssa. Siin mimmu niiku lepää. 👻

        Ei saa salakatsella noitasiskojen tanssia. Voit joutua hankaluuksiin. Noitasiskot luutivat sinut, jos saavat kiinni. Ei siinä hyvä heilu.
        Koitahan olla kiltisti.


      • Anonyymi

        Sun kuva on tosi hot. Tulee mieleen eräs jugoslavialainen typy, joka ihan oikeasti näytti tuolta.
        🎈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kuva on tosi hot. Tulee mieleen eräs jugoslavialainen typy, joka ihan oikeasti näytti tuolta.
        🎈

        Kiitos. Lainasin tuon kuvan Helinä-keijulta, kun sillä sattui olemaan ylimääräisiä ja taskut täynnä taikapölyä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ei saa salakatsella noitasiskojen tanssia. Voit joutua hankaluuksiin. Noitasiskot luutivat sinut, jos saavat kiinni. Ei siinä hyvä heilu.
        Koitahan olla kiltisti.

        Ei siinoo mitään niiku vaaraa, sil mei oikeesti olla oleen. Me katotaan, millo halutaan ja sit me haihdutaan paikalta. 👻


    • Anonyymi

      Hoidan vulvaa estrogeenillä, sitikin vaikka se on ilman miestä!

      • Anonyymi

        Joku ätmi pärähtänyt televisiomainoksesta näköjään. No vaalihan kuule


    • Anonyymi

      Kesöb sunat heh hee... Draon on kylläkin melko tunnettukin nautintoaine.

      Mutta niin ED-energia sitruuna, kun testailen kaikkia aina... että mille maistuvat.

    • Juu, testin mukaan tämä on kärsimysnäytelmä. Tuli aamuisella kaksi viivaa. Sehän tarkoittaa, että vietän pääsiäisen eristyksessä. Hieno juttu. Not really!

      • Anonyymi

        Kurpalla kaksi viivaa ei voikaan tarkoittaa kuin koronaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurpalla kaksi viivaa ei voikaan tarkoittaa kuin koronaa 😂

        Juuri näin. Kurpan koronapääsiäinen. Jos olisi ollut jotakin muuta kuin koronatestin viivoja, olisin ampunut itseni.. no, jaa .. ehken nyt sentään. Mutta en olisi alkanut multiploitumaan...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juuri näin. Kurpan koronapääsiäinen. Jos olisi ollut jotakin muuta kuin koronatestin viivoja, olisin ampunut itseni.. no, jaa .. ehken nyt sentään. Mutta en olisi alkanut multiploitumaan...

        Turha huoli vanhalle kurpalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha huoli vanhalle kurpalle.

        Helpottaa, kun seksuaalisesti aktiivisena ei tarvitse pelätä enää sitä lisääntymistä. Tosin olen sen ikäinen, että se on vielä mahdollista. En kyllä suostuisi kantavaksi, eikä minulla ole lääketieteellistä lupaakaan lisääntyä. Ei näillä eväin.

        Kurppana on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha huoli vanhalle kurpalle.

        Se onkin ilon ja juhlan arvoinen päivä, kun ei enää tarvitse murehtia ja varoa raskautumista. Sitä autuutta odotellessa on kuitenkin pakko vaan jatkaa varovaisuutta.


    • Anonyymi

      Jaa, ”vähä-älyinen” ap taas vauhdissa, huoh!

      • Anonyymi

        Ap. on ihana <3


    • Anonyymi

      Kauhean rumasti puhut Kristuksesta.

    • Anonyymi

      MinkälIAWLLW OKWNNUA RUOKAUU, VIINAMIES SAATTAA TIETÄÄ.

    • Anonyymi

      Pitkäperjantaina voisi vaikka muistaa niitä ihmisiä ja miksei eläimiäkin jotka juuri tällä hetkellä elävät elämänsä pahinta aikaa.

      Elämässä on paljon paljon kärsimystä.

      Meidän myötätuntomme ja lohtumme niille jotka elävät elämänsä huonointa ja pelottavinta aikaa; esim kuolemaa odottava vanhus, oma vanha ja sairas lemmikki tai psykoosipotilas suljetulla, saattaa olla se ainoa asia jolla enää on todellista arvoa.

      On hienoa, että sodan uhreja on reippaasti autettu ja samoin voisi nyt muistaa niitä läheisiäkin kärsiviä jotka eivät itse edes pysty enää pyytämään. He eivät kaipaa rahaa tai ruokaa, mutta läsnäoloa myötätuntoa ja välittämistä!💌

      Jeesuskin joutui omalta osaltaan kohtaamaan elämän realiteetit ja muiden ihmisten hyljeksinnän ja vihan, eikä Jumala häntä siltä säästänyt.

      Jos sellaisena hetkenä on ihminen toisen ihmisen tsi eläimen vieressä, niin se on arvokkainta elämässä.

      Rauhallista pääsiäistä!

    • Anonyymi

      Jokainen vanhenee joten kurppaantuminen tapahtuu myös miehille. 40 v mies on jo kurppa eikä kelpaa naisille.

    • Mitä enemmän on aikaa takana, sitä vähemmän edessä. Ei vanheneminen ole kärsimystä, vaan lähenevän odotusta.

      Hyvää Pääsiäistä! 🌹👀

      Kristus nousi kuolleista! Totisesti nousi! Христос воскресе! Воистину воскресе!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe