Keskustelua musiikista

Anonyymi

Kesä tulee niin festareita taas on. Aiotko mennä katsomaan bändeja ja mikä on suosikkisi. Aion itse mennä rock in the city tapahtumaan koska billy talent soittaa raumalla kesäkuussa niin billy talentia en ole koskaan nähnyt livenä. Pakko nähdä se ja ostin jo kaksi lippua minulle ja tyttöystävälle.

17

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teen kuten monet muut, eli en tiedä vielä menenkö festarille vain en, joten lippuja näin ollen ei ole minnekään. Tästä johtuen festareita on jo peruttu, koska lippujen ennakkomyynti on surkea, esimerkiksi Jyväskylän Rock in the city.

      Olet hieno ihminen, kun on liput ostettuna 👍!

      - Sheena

    • Anonyymi

      Bensa on niin kallista, että jää tänävuonna festarit väliin.

      • Anonyymi

        Juotko sitä bensaa vai miksi sitä tarvitaan festareilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko sitä bensaa vai miksi sitä tarvitaan festareilla?

        Ei sitä festareilla tarvita vaan siinä autossa jolla mennään festareille. Selvensikö tämä yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä festareilla tarvita vaan siinä autossa jolla mennään festareille. Selvensikö tämä yhtään?

        Selvensi toki. Onneks itse asun Helsingissä niin esim. Tuskaan pääsee julkisilla. Tuskaan mulla onkin jo 3 pvän lippu ostettuna.

        Ja sit on yksille toisille festareille ostettu
        2 pvän lippu. Ne festarit ei kyllä ole Helsingissä mut mulla on yösija siellä suunnilla.


    • Ehkä jätän festarit junnuille, mutta muuten on harkinnassa käydä pienemmillä vedoilla. Tietty jos loppukesästä mökkiseudun kyläfestarit saadaan kasaan, niin sinne menen kyllä.

    • Yksi keikka on jo heinäkuussa Stadikalle. Tapiola festivaali on täynnä mieleisiä keikkoja, sinne tekisi mieli mennä, kun ei ole älyttömän pitkä matka matkustaa ja joko pääsee taksilla kotiin tai sitten voisi melkein investoida hotelliinkin, jos on kaksi päivää ja seuraa löytyy kahdeksi päiväksi.

      Elävää musiikkia on ollut ikävä.

    • Lahdessa on konsertteja muutama, jollei peruta. Ehkä vois käydäkin. Vaatii järjestelyjä, jotta pääsee mutta vi ses.

    • Anonyymi

      Ei sulla ole mitään tyttöystävää...Kumpi olet niistä raumalaisista veljeksistä, joiden molempien nimikirjaimet on ML?

      • Anonyymi

        Välillä olen bongailevinani lehtien keskustelupalstoilta palstalaisia 😄

        No Valtakunta kirjoittelee siellä jopa omalla nimellään samoja asioita kuin täälläkin. Kirjoitustyylistä ei voi erehtyä..

        Luultavasti luin aloittajan kommentin eilen Hesarista. Ainakin tyyli ja nimikirjaimet osuu yksiin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä olen bongailevinani lehtien keskustelupalstoilta palstalaisia 😄

        No Valtakunta kirjoittelee siellä jopa omalla nimellään samoja asioita kuin täälläkin. Kirjoitustyylistä ei voi erehtyä..

        Luultavasti luin aloittajan kommentin eilen Hesarista. Ainakin tyyli ja nimikirjaimet osuu yksiin.

        xLiner

        Mä olen bongannut nuo raumalaiset Facebookin kommenteista. Toinen tällä palstalla hyvin aktiiviinen on aktivinen myös muualla, ja on kommentoinut paljonkin "jännämiesasioita" eri sivustoilla FB:ssä ja siitä tunnistinkin, koska tyyli oli sama kuin tällä palstalla.

        Mäkin muuten taisin nähdä just jossain Valtiksen jonkun mielipidekirjoituksen 🤔.


    • Festarit on parasta kesätekemistä. Duran Duran Kaisaniemenpuistossa esimerkiksi.

      • Anonyymi

        Durtsut olis kyllä kiva nähdä ku oon niitä joskus lähemmäs 40 vuotta sitten 😳 enemmänkin kuunnellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Durtsut olis kyllä kiva nähdä ku oon niitä joskus lähemmäs 40 vuotta sitten 😳 enemmänkin kuunnellut.

        Mukana on myös Nile Rogers, mikä on yhtä kova juttu kuin itse DD.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Evvk.tyhmää örvellystä. Omassa lähi laivassa voi hyvässä seurassa nauttia elämästä😊

      • Anonyymi

        Tua noi, festareille mennään kuuntelemaan musikkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe