Keskustelua musiikista

Anonyymi

Kesä tulee niin festareita taas on. Aiotko mennä katsomaan bändeja ja mikä on suosikkisi. Aion itse mennä rock in the city tapahtumaan koska billy talent soittaa raumalla kesäkuussa niin billy talentia en ole koskaan nähnyt livenä. Pakko nähdä se ja ostin jo kaksi lippua minulle ja tyttöystävälle.

17

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teen kuten monet muut, eli en tiedä vielä menenkö festarille vain en, joten lippuja näin ollen ei ole minnekään. Tästä johtuen festareita on jo peruttu, koska lippujen ennakkomyynti on surkea, esimerkiksi Jyväskylän Rock in the city.

      Olet hieno ihminen, kun on liput ostettuna 👍!

      - Sheena

    • Anonyymi

      Bensa on niin kallista, että jää tänävuonna festarit väliin.

      • Anonyymi

        Juotko sitä bensaa vai miksi sitä tarvitaan festareilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko sitä bensaa vai miksi sitä tarvitaan festareilla?

        Ei sitä festareilla tarvita vaan siinä autossa jolla mennään festareille. Selvensikö tämä yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä festareilla tarvita vaan siinä autossa jolla mennään festareille. Selvensikö tämä yhtään?

        Selvensi toki. Onneks itse asun Helsingissä niin esim. Tuskaan pääsee julkisilla. Tuskaan mulla onkin jo 3 pvän lippu ostettuna.

        Ja sit on yksille toisille festareille ostettu
        2 pvän lippu. Ne festarit ei kyllä ole Helsingissä mut mulla on yösija siellä suunnilla.


    • Ehkä jätän festarit junnuille, mutta muuten on harkinnassa käydä pienemmillä vedoilla. Tietty jos loppukesästä mökkiseudun kyläfestarit saadaan kasaan, niin sinne menen kyllä.

    • Yksi keikka on jo heinäkuussa Stadikalle. Tapiola festivaali on täynnä mieleisiä keikkoja, sinne tekisi mieli mennä, kun ei ole älyttömän pitkä matka matkustaa ja joko pääsee taksilla kotiin tai sitten voisi melkein investoida hotelliinkin, jos on kaksi päivää ja seuraa löytyy kahdeksi päiväksi.

      Elävää musiikkia on ollut ikävä.

    • Lahdessa on konsertteja muutama, jollei peruta. Ehkä vois käydäkin. Vaatii järjestelyjä, jotta pääsee mutta vi ses.

    • Anonyymi

      Ei sulla ole mitään tyttöystävää...Kumpi olet niistä raumalaisista veljeksistä, joiden molempien nimikirjaimet on ML?

      • Anonyymi

        Välillä olen bongailevinani lehtien keskustelupalstoilta palstalaisia 😄

        No Valtakunta kirjoittelee siellä jopa omalla nimellään samoja asioita kuin täälläkin. Kirjoitustyylistä ei voi erehtyä..

        Luultavasti luin aloittajan kommentin eilen Hesarista. Ainakin tyyli ja nimikirjaimet osuu yksiin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä olen bongailevinani lehtien keskustelupalstoilta palstalaisia 😄

        No Valtakunta kirjoittelee siellä jopa omalla nimellään samoja asioita kuin täälläkin. Kirjoitustyylistä ei voi erehtyä..

        Luultavasti luin aloittajan kommentin eilen Hesarista. Ainakin tyyli ja nimikirjaimet osuu yksiin.

        xLiner

        Mä olen bongannut nuo raumalaiset Facebookin kommenteista. Toinen tällä palstalla hyvin aktiiviinen on aktivinen myös muualla, ja on kommentoinut paljonkin "jännämiesasioita" eri sivustoilla FB:ssä ja siitä tunnistinkin, koska tyyli oli sama kuin tällä palstalla.

        Mäkin muuten taisin nähdä just jossain Valtiksen jonkun mielipidekirjoituksen 🤔.


    • Festarit on parasta kesätekemistä. Duran Duran Kaisaniemenpuistossa esimerkiksi.

      • Anonyymi

        Durtsut olis kyllä kiva nähdä ku oon niitä joskus lähemmäs 40 vuotta sitten 😳 enemmänkin kuunnellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Durtsut olis kyllä kiva nähdä ku oon niitä joskus lähemmäs 40 vuotta sitten 😳 enemmänkin kuunnellut.

        Mukana on myös Nile Rogers, mikä on yhtä kova juttu kuin itse DD.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Evvk.tyhmää örvellystä. Omassa lähi laivassa voi hyvässä seurassa nauttia elämästä😊

      • Anonyymi

        Tua noi, festareille mennään kuuntelemaan musikkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4414
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2385
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      183
      1139
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1076
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe