Ennen oli mukava asioida postissa tai ärrän asioissa. Hyvää oli palvelu. Nykyään se Pitkä miesmyyjä heittelee ilmoille mitä kummallisimpia lausahduksia jopa asiattomalla tavalla.
R-kioski Pohjolankatu palvelu
22
822
Vastaukset
- Anonyymi
Muuttunu se kaveri aivan kummalliseksi..näkyy olevan päivästä kiinni kuinka palvellaan.
- Anonyymi
Olen saanut myös häneltä hyvää palvelua, kuten toisiltakin. Olisko, et metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Anonyymi
huumeita
- Anonyymi
sehän on vajakki inesti pelle varokaa hyökkää kimpuunn taitaa olla linnasta siiss jalkapannalla siellä töissää.
- Anonyymi
Saiko hän sinut varastamisesta kiinni?
- Anonyymi
Minusta ihan ookoo . Hyvä että tuodaan oma persoonallinen tyyli esiin. Ei jäykkää ja arkista.
Enemmän mua ärsyttää ne karkkituotteet siinä myyntitiskin edessä.. hankaloittaa asiointia kun käy vaikka pakettiaan hakemassa. - Anonyymi
Näin saamelaiset tekee.
- Anonyymi
Ei muuta ku vasaraa kämmenselkiin ja jalkapöytiin.
- Anonyymi
Ukko heiluttaa käsiään ilmassa höpöttää omiaan.
- Anonyymi
Vasaraa peliin.
- Anonyymi
Oletteko koskaan ajatelleet millaiseen liemeen joutuu
,kun ryhtyy R-kioski yrittäjäksi 3v. sopimuksella? - Anonyymi
Isken silmää, ukolla saattaa polvet pettää ja lyyhistyä tiskin taa.
- Anonyymi
täys vajakki hoitolaitoseta tullu sinne töihinn
- Anonyymi
joo kulla nautta etta ei ola kaiki huva,onko kaunu koulu vai jatti keski.
- Anonyymi
ampkaa haulikolla päähän loppuu hyppiminen
- Anonyymi
ehän on mieletervys kliikka r.. raivopäär rikollinen yhdistys rrrrrrrrrrrrrrrr.. vammaset on töissää set ja met
- Anonyymi
Suomi24 ylläpitäjä.
Kovaa tekstiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 ylläpitäjä.
Kovaa tekstiä.Ei ehi pääsiäisloma.
- Anonyymi
Aivan järkyttävää textiä joiltakin pöpipäiltä. Miksi yp sallii tällaisia uhkauksia??!!!
- Anonyymi
Ihmeellistä, kun tällaiseen ylläpito ei kajoa, mutta kirjoitappa oikeaa asiaa, niin ei julkaista.
- Anonyymi
Klo. 08.22 Olen täsmälleen samaa mieltä .
Hieman väärä sana ja blokataan heti pois.
- Anonyymi
kyllä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628