Mitä kesä sunnitelmia?

Anonyymi

Niin mitäs kesä suunnitelmia teillä on?
Sehän on korona vaivannut yli 2 vuotta ja vaivaa yhä. Uskaltaako sitä matkustaa minnekkään vai pysyttekö vaan kotona.
Me aateltiin avovaimon kanssa vaeltaa lapissa, mennä norjaan sitten jäämerelle asti. Mökki vuokrataan jostain hienolta järveltä jonne tulee myös kavereita. Ahvenanmaa kiinnostaa...

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ville mene navettaan inisee😂😂😂😂

      Mulla on niin kiva kesä tulossa että voidaan ottaa vaikka kilpaa kumpi saa enemmän naisia kesä lomalla

      • Anonyymi

        Vai että kilpaa?
        No eikös sulla ole jo joku nainen jota rakastat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että kilpaa?
        No eikös sulla ole jo joku nainen jota rakastat

        Ville😂😂😂😂 väärin arvattu.


        Minä en ikinä sano naisille ei jos minulle seuraa joku nainen tarjoaa että vastauksen voit päätellä siitä sitten kuinka kiva mun kesä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville😂😂😂😂 väärin arvattu.


        Minä en ikinä sano naisille ei jos minulle seuraa joku nainen tarjoaa että vastauksen voit päätellä siitä sitten kuinka kiva mun kesä on

        Kaisako taas mielessä🤬🤬🤬🤬🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisako taas mielessä🤬🤬🤬🤬🤬

        Kyllä helinä keiju oikein arvattu.


        Nimenomaan Kaisa mielessä mulla😘😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä helinä keiju oikein arvattu.


        Nimenomaan Kaisa mielessä mulla😘😂😂

        Voisin luovuttaa kokonaan

        Mut jos oot mukana mun kanssa

        Sit ehkä. .,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin luovuttaa kokonaan

        Mut jos oot mukana mun kanssa

        Sit ehkä. .,

        Luovuta helpolla helinä kun et saa ikinä suhdetta mun kanssa kun et suostu jutella mun kanssa kahden kesken niin ei meillä voi olla mitää muutakaan...



        Niin kiva kun sun kanssa olisi voinut olla nii ei kiitos enää


    • Anonyymi

      Vai että lappiin ja ahvenanmaalle ja edes kolmas seikka ei pidä paikkaansa, se denial se denial

      • Anonyymi

        Niin rakas kun ei se saa tietää meistä kun hän ei ole mukana kun nähdään olen yksin ja kun mennää retkelle lasten kanssa niin hän ei ole mukana kun tiedät että hän ei ole enää niin pieni joka tykkää leikkiä puistoissa


    • Anonyymi

      Ei vielä mitään. Katsellaan nyt.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Venäjä on hyvä lomakohde.

    • Mökille; palju, järvi, rantasauna ja metsä. Kaksi kohtaisen kokoista kaupunkia on mökiltä alle 100km, mahdollisesti päiväreissu jompaan kumpaan.

      Lapsia en vielä halua viedä ulkomaille. Itse matkustan Pohjoismaissa työn takia ja hyvin vuoksi Tallinnaan. Jos seurustelisin, varmaan harkitsisin lyhyttä omatoimireissua yhdessä jonnekin Eurooppaan (jos toinenkin sellaista pitää ja haluaa lähteä). Voisin matkustaa hyvin yksin tai ystävien kanssa, mutta en halua ottaa aikaa lomasta lapsilta pois ellei reissulla ole joku tärkeämpi syy. Ennen koronaa matkustin kaksin yksi lapsi kerrallaan mukana. Nyt toimisi yhteisreissukin hyvin, varsinkin jos kohde on esim. Saksan/Tanskan Legolandia tai Pariisin Disneyland tai Lontoon Harry Potter nähtävyydet. Isolla porukalla tuollainen reissu on jo kohtuu hintava (vaikka omatoimimatkat saa aika halvalla). Pitää ehkä odottaa ensi vuoden bonareita ja pistää raha sivuun reissua varten. Saksan reissun tosin saa aika pienellä sijoituksella, jos ei valitse 5* hotellia.

    • No moottoripuöräily on mielessä. Ja jotenkin sain päähäni, että vois käydä Helsinki-Tukholmaristeilylläkin. Mä varmaan suunnittelen jonnekin Helsinki-Turku välille jonkun touringin ja sit risteilyn ja siitä rannikkoo pitkin takaspäin. Sopivsn kokoisia ajopäiviä ja mielenkiintoisia kohteita.

      Nyt kyllä jo osaan hoitaa matkan itse ja just mun mielen mukaan. Ja vehkeetkin on jokakelille. 😁

      Pitää vaan suunnitella ja varailla hommat hyvin js laskee sattumanvaraa vähän. 😊👌

      • Anonyymi

        Älä lähde Tukholmaan asti. Sieltä ei välttämättä pääse pois. Joku mutka tulee kumminkin matkaan ja jäät loppuiäksi Tukholmaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähde Tukholmaan asti. Sieltä ei välttämättä pääse pois. Joku mutka tulee kumminkin matkaan ja jäät loppuiäksi Tukholmaan?

        En mä välttämättä laivasta edes poistu. Jos ei sitten siinä kävelymatkan päässä satu jotain mielenkiintoista olemaan? Mutta pitää koittaa etsiä sellainen paatti, mikä kulkis päiväseltään, että näkisi saaristoa ja merta.

        Ei ole tarkoitus bilettää, tai kantaa taxfree-tuliaisia, vaan ihan naatiskella merelläolosta. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En mä välttämättä laivasta edes poistu. Jos ei sitten siinä kävelymatkan päässä satu jotain mielenkiintoista olemaan? Mutta pitää koittaa etsiä sellainen paatti, mikä kulkis päiväseltään, että näkisi saaristoa ja merta.

        Ei ole tarkoitus bilettää, tai kantaa taxfree-tuliaisia, vaan ihan naatiskella merelläolosta. 😊

        Tee Suomen saariston rengaskierros lossien/lauttojen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee Suomen saariston rengaskierros lossien/lauttojen kautta.

        Se on oikeasti suositeltavaa matskua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee Suomen saariston rengaskierros lossien/lauttojen kautta.

        Oon mä siellä käynyt... ainakin osittain.

        Mutta Tammisaari, Hanko ja joku muu rannikkomesta pitää tsekata kyllä sivussa. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oon mä siellä käynyt... ainakin osittain.

        Mutta Tammisaari, Hanko ja joku muu rannikkomesta pitää tsekata kyllä sivussa. 😊

        Ootko mennyt lautoilla saaresta toiseen koko rengasreitin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mennyt lautoilla saaresta toiseen koko rengasreitin?

        Ei tullut lautalla ajeltua, mut lossilla kylläkin...

        Sietäis tutkia sitäkin seutua uudelleen, mutta nyt kiinnostais muut mestat... Ja se risteily...oon saanut sen päähäni. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei tullut lautalla ajeltua, mut lossilla kylläkin...

        Sietäis tutkia sitäkin seutua uudelleen, mutta nyt kiinnostais muut mestat... Ja se risteily...oon saanut sen päähäni. 😄

        No sitten purjeet ylös! :)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten purjeet ylös! :)))

        Joo. Jotain mä tuosta kehittelen. Ja sen reissun teen yksin. Silloin saan tehdä just niinkuin itseäni huvittaa. Asun hotelleissa tms. Enkä sovi kenenkään kanssa mitään siihen reissulle, ettei tartte veivata. Silloin tulee hyvä reissu. 😊👌


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Jotain mä tuosta kehittelen. Ja sen reissun teen yksin. Silloin saan tehdä just niinkuin itseäni huvittaa. Asun hotelleissa tms. Enkä sovi kenenkään kanssa mitään siihen reissulle, ettei tartte veivata. Silloin tulee hyvä reissu. 😊👌

        Siinä on ideaa. Älä tee valmista aikataulua eikä mitään kenenkään muun pillin mukaan. Mä toteutan kans samat 👍Kunhan ittensä kanssa pärjää 😁☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on ideaa. Älä tee valmista aikataulua eikä mitään kenenkään muun pillin mukaan. Mä toteutan kans samat 👍Kunhan ittensä kanssa pärjää 😁☀️

        No joku laivan aikataulu vaan ois ainoa...sitä ei voi päättää, mutta ottaa tarpeeks väljää siihen.

        Mutta joku vuosi taaksepäin tein moottoripyöräreissun ja sovin siihen pari kaverikäyntiä... no ne tekee siitä vähän aikataulumaista... joten ennemmin hotelliin ja moikkaa kavereita jos osuvat kohdalle. 😄👌


      • Disseisback kirjoitti:

        No joku laivan aikataulu vaan ois ainoa...sitä ei voi päättää, mutta ottaa tarpeeks väljää siihen.

        Mutta joku vuosi taaksepäin tein moottoripyöräreissun ja sovin siihen pari kaverikäyntiä... no ne tekee siitä vähän aikataulumaista... joten ennemmin hotelliin ja moikkaa kavereita jos osuvat kohdalle. 😄👌

        Siis ei mitään yökyläilyä...


    • Anonyymi

      En kauhiasti suunnittele, elän hetkessä ja toteutan koko ajan.

      Tänään aloitin pyöräilykauden tyttären kanssa ja pumpattiin renkaat täyteen ilmaa ja lähdettiin reissuun. Aurinkoinen mukava päivä ja tytär sai heti uuden ystävän ensimmäiseltä leikkipaikasta pojasta joka oli tullut mummiaan morjestamaan. Siinä kun lapset roikkuivat pää alaspäin lepakkoa leikkien ja äidin sanoessa että kylläpä nopeasti löysivät toisensa, jäin miettimään vastausta (on helppoa olla avoimin mielin liikkuvana lapsena).
      Elämä on nyt, ei kesälomalla tai huomenna (jota ehkä ei koskaan tule).

      Mutta, kyllä jotain erikoisempaa pitää kesälomalle siveltimin kuvata ja toteuttaa.
      Pääpiirteittäin se tarkoittaa kokemuksien kartuttamista nuorimmalle lapselle, itsestä ei enää niin väliä kun on nähnyt jo lähes kaiken jonka maapallo voi tarjota. Nautin joka hetkestä muutoinkin, jopa kotisohvalla. Ehkä elämä on matka oman pään sisällä...

      AV

    • Anonyymi

      Töissä käyn normaalisti ja kesälomalla sitten voisin tehdä jonkinlaisen roadtripin. Ajoin ajokortin tässä kuukausi sitten ja nyt etsin autoa. Kun auto löytyy niin avautuu vähän isompi alue missä voi käydä vaikka päivittäin. Ei sen ihmeempiä. Yksikseen menee kuitenkin kesä kuten aina.

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Anonyymi

      Siika Raum.

    • Anonyymi

      Automatka Suomessa olisi nyt aluksi ihan hyvä. Ajella hissukseen, uida välillä, poiketa etukäteen katsotuissa paikoissa.

    • Anonyymi

      Maaseudun rauhaa jonkin verran ja pari pistäytymistä jossain eurooppalaisissa kaupungeissa. Praha ainakin on vahvoilla.

    • Festarit, konsertit, keikat, annos landea, ulkomaanreissu jonnekin, ruohikon kasvun kuuntelua. Vaivatta olen myös tekemättä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Punk it peruttiin, harmi. PIL ja Bob Mould olisi kovasti kiinnostanut.

      Seuraavaksi kiinnostaa Jeff Beck. En osta vielä lippua kun ei takeita toteutumisesta vielä ole.

      Btw. jos multa kysytään, on Jeff Beck ja Dave Gilmour parhaat hengissä olevat kitaristit.

    • Anonyymi

      Katsastan erään henkilön prätkän ja sen jarrut, pysähtyykö se silloin kun pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe