kutsun mun kaverii liian usein vahingossa sen deadname ja must tuntuu aina pahalata ku en käytäkkään sen nykystä nimee. kuitenkin ymmärrän osittain miks. oon tuntenu sen iha 3v asti joten oon aina tottunu käyttää sen vanhaa nimee joten on vaikee aina muistaa koska en oo vielä tottunu siihen ja opettajat jne käyttää sen deadname. hailuisin oikeesti pystyy vaa unodaa sen vanhan nimen tai ainaki lopettaa sen vahingos käyttämisen. milt teistä tuntuu jos joku käyttää teijän deadname? ja miten voisin vähentää sitä et must tuntuu ihan epäonnistuneelt kaerilta kun vahingossa käyätän väärää nimee?
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052860Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5561783Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3291430- 831384
- 58933
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66822- 39742
- 35725
- 48714
- 46704