IS - Testi paljastaa syvimmän olemuksesi

Olisitko arvannut, mikä kuudesta perustunteesta ohjaa kaikkea käytöstäsi? Vastaa 10 kysymykseen, ja testi paljastaa syvimmän olemuksesi

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008749357.html

No ja. Ei olis tullu ekana mieleen tuo tulos testistä, mutta uskottavahan se on.

Ilo!
Vahvin tunteesi on ilo. Olet positiivinen ja hauska tyyppi. Elämänilosi ja optimismisi on tarttuvaa, ja seurassasi on mahdotonta olla alakuloinen. Nautit kaikesta, mitä teet ja koet. Sinulla ei ole aikaa murehtia tai surra. Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi.

63

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle tuli VIHA.

• Ohhoh. No ehkä sinulla on sisälläsi patoutunutta vihaa, jotain/joitain kohtaan? Tai sitten vaan testin tekemisen hetki ei ollut ns. neutraali?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ohhoh. No ehkä sinulla on sisälläsi patoutunutta vihaa, jotain/joitain kohtaan? Tai sitten vaan testin tekemisen hetki ei ollut ns. neutraali?

Ei hetki sen sopivammaksi tule. Tulos on ihan oikein. En yllättynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Kaikkeen on syynsä ja kaikki perustunteet on yhtä hyviä tai huonoja, aika pitkälle tilanteesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viha on mahtava voimavara, kun sen kanavoi oikein.
        t.sxth

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t.sxth

On kanavoitu ja kanavoidaan

• Anonyymi kirjoitti:

t.sxth

Se siinä onkin just, sen oikein kanavoiminen, ei ihan helpoin homma...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun musta sydämesi,
        hoippuu kuin varjo tuskissaan
        myrkkyä tihkuen. vihaten, murskaten, tukahduttaen,
        astut syliini
        löydän sen.

• Anonyymi

Se siinä onkin just, sen oikein kanavoiminen, ei ihan helpoin homma...

Ei ole ollut vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun musta sydämesi,
        hoippuu kuin varjo tuskissaan
        myrkkyä tihkuen. vihaten, murskaten, tukahduttaen,
        astut syliini
        löydän sen.

Ei Armoa. EA.

• Anonyymi

Hämmästys tuli tännekin.

Vahvin tunteesi on hämmästys. Yllätyt jatkuvasti kaikesta odottamattomasta, mitä päivittäin näet ja koet. Olet utelias ja tutkit mielelläsi asioita. Elät hetkessä, minkä vuoksi suunnitelmasi muuttuvat usein. Olet virkistävää seuraa ja saat kaverisikin yllättymään siitä, miten ihmeellistä elämä on.

Ei yllättänyt, olen juuri tuota - utelias oppimaan uutta ja loputtoman tiedonjanoinen hämmästelijä.

• Olisin varmaan ittekin saanut hämmästyksen, on tuo tutkiminen ja tonkiminen jossain määrin luonteessa, mutta en jaksa niinkään hämmästyä, vaan kaivan aika nopeasti pääkopasta selvityksen asiaan ja se hämmästys vähän niinku lopahtaa aina siihen. Tylsä, rationaalinen puupää.

• Anonyymi

Olisin varmaan ittekin saanut hämmästyksen, on tuo tutkiminen ja tonkiminen jossain määrin luonteessa, mutta en jaksa niinkään hämmästyä, vaan kaivan aika nopeasti pääkopasta selvityksen asiaan ja se hämmästys vähän niinku lopahtaa aina siihen. Tylsä, rationaalinen puupää.

No ei kai sen kuulukaan olla mikään jatkuvasti päälläoleva olotila ja tunne. Pikemmin kai se ensimmäinen reaktio, oho miks noin ja sitten se selvitetään ja rationalisoidaan. Tai ainakin noin se itselläni menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai sen kuulukaan olla mikään jatkuvasti päälläoleva olotila ja tunne. Pikemmin kai se ensimmäinen reaktio, oho miks noin ja sitten se selvitetään ja rationalisoidaan. Tai ainakin noin se itselläni menee.

Eikä se hämmästys ainakaan itselläni todellakaan aina lopu siihen rationaaliseen selitykseen. Se selitys voi olla omalla tavallaan, omassa loogisuudessaan ja omassa järjestelmällisyydesään jopa alkuperäistä kysymystä hämmästyttävämpi. Luonto on oikeasti minusta varsin hämmästyttävä juttu ja mitä enemmän siitä tietää sitä hämmästyttävämmältä se joskus tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä varmaan joo. Mulla vaan se hiton rationalisointikone käynnistyy heti ja myös antaa vastauksen ajassa 0,001-2,0 sekuntia, mikä on aika tylsää.
        Luonto ja mukulat on sellaisia, joiden kanssa osaa painaa sen tylsän koneen jonnekin mielen kaivon pohjalle kiljumaan vastauksiaan ja olemaan aidosti yllättynyt, hämmästynyt.

• Anonyymi

Eipä varmaan joo. Mulla vaan se hiton rationalisointikone käynnistyy heti ja myös antaa vastauksen ajassa 0,001-2,0 sekuntia, mikä on aika tylsää.
        Luonto ja mukulat on sellaisia, joiden kanssa osaa painaa sen tylsän koneen jonnekin mielen kaivon pohjalle kiljumaan vastauksiaan ja olemaan aidosti yllättynyt, hämmästynyt.

No noin se mullakin menee. Olen aina ollut sellainen, että tieto uppoaa päähän helposti ja ihan yrittämättäkin. Mä poimin yksityiskohtia ja tajuan yhteyksiä niin nopeasti, että joskus vaikuttaa kuin tietäisin asiat ennalta. No en tiedä, mutta näen ja tajuan yksityiskohdat. Toki aina joskus tulee eteen asioita, joita ei heti tuosta vaan tiedä vaan se tieto pitää rationalisoinnin tueksi jostain etsiä.

Vaan tosiaan ei rationaalinen selitys todellakaan aina mun hämmästystäni vähennä. Viimeisin mitä hämmästelin on joidenkin ihmisyksilöiden tolkuton pitkävihaisuus ja vuosikausien järjestelmällinen eteneminen kostoon. Kuulin yksityiskohtia yli kymmenen vuoden takaa ja yhtäkkiä erään ihmisen toiminta erästä toista ihmistä kohtaan olikin täysin loogista. Hämmästyttävää!

• Anonyymi kirjoitti:

No noin se mullakin menee. Olen aina ollut sellainen, että tieto uppoaa päähän helposti ja ihan yrittämättäkin. Mä poimin yksityiskohtia ja tajuan yhteyksiä niin nopeasti, että joskus vaikuttaa kuin tietäisin asiat ennalta. No en tiedä, mutta näen ja tajuan yksityiskohdat. Toki aina joskus tulee eteen asioita, joita ei heti tuosta vaan tiedä vaan se tieto pitää rationalisoinnin tueksi jostain etsiä.

Vaan tosiaan ei rationaalinen selitys todellakaan aina mun hämmästystäni vähennä. Viimeisin mitä hämmästelin on joidenkin ihmisyksilöiden tolkuton pitkävihaisuus ja vuosikausien järjestelmällinen eteneminen kostoon. Kuulin yksityiskohtia yli kymmenen vuoden takaa ja yhtäkkiä erään ihmisen toiminta erästä toista ihmistä kohtaan olikin täysin loogista. Hämmästyttävää!

Hämmentävää, mun polla-PC toimii aika samalla tavalla ja ärsyttävän nopeasti.

En tosin jäisi vastaavassa tilanteessa hämmentyneeksi, vaan nuppi-Nintendo punoisi faktat ja tilastot yhteen, toteaisi tilanteen ennalta arvattavaksi sekä muistaisi kertoa, että ei tässä ole mitään ihmeellistä tai hämmästyttävää, nosta leukasi rinnuksilta ja lopeta se hämmästyneeltä näyttäminen, näytät typerältä sellaisena.

• Anonyymi

Hämmentävää, mun polla-PC toimii aika samalla tavalla ja ärsyttävän nopeasti.

En tosin jäisi vastaavassa tilanteessa hämmentyneeksi, vaan nuppi-Nintendo punoisi faktat ja tilastot yhteen, toteaisi tilanteen ennalta arvattavaksi sekä muistaisi kertoa, että ei tässä ole mitään ihmeellistä tai hämmästyttävää, nosta leukasi rinnuksilta ja lopeta se hämmästyneeltä näyttäminen, näytät typerältä sellaisena.

Harvemmin minäkään hämmentyneeksi jään. En muista koska sellaista olisi viimeksi tapahtunut. Hämmentyneisyys ei kuulu persoonaani oikeastaan lainkaan.

Se, että luonnon symmetria on musta usein aivan uskomattoman upeaa ja hämmästyttävää ei hämmennä minua lainkaan. En koe hämmästystä ja hämmennystä samaksi asiaksi. En esimerkiksi koe hämmentäväksi sitä, että joku jaksaa kantaa kaunaa yli kymmenen vuotta ja pyrkiä symbolisesti oikeanlaiseen kostoon noin kauan. Hämmästyttävä se minusta silti on, ettei ihminen ole onnistunut mitään muuta elämänsä sisällöksi keksimään. En kokenut tuossa tilanteessa lainkaan hämmennystä, mutta tietynlaista tyydytystä kyllä. Se tunne, joka seuraa, kun yhtäkkiä tajuat miksi joku oudolta tuntunut asia on miten se on. Varsinkin kun koston kohdekaan ei ollut itse tajunnut sitä "symboliikkaa".

Ehkä suurin ero onkin siinä miten tulkitsemme sanan "hämmästys". Vaikuttaa, että sinä tulkitset sen jotenkin, en tiedä, ehkä naiivimmaksi olotilaksi kuin minä. Jotenkin sellaiseksi lapselliseksi kyselemiseksi ja ihmettelyksi. Voin tulkita väärinkin. Itselleni se on enemmän sellaista maailman upeuden ihastelua. Sitä miten hienosti vaikkapa auringonkukan siemenet ovat kiinnittyneet tai miten upeasti joku osaakaan maalata tai miten lähes kaikki luonnossa tuntuu noudattavan kultaista leikkausta ... miksi? En tiedä, mutta hämmästyttävää se on, vaikkei sitä nyt tosiaan jaksakaan 24/7 ihmetellä.

• Minulle vastaukseksi ilo. Luulen kyllä, että oikea tunne olisi intohimo. En tiedä voiko testistä saada sitä vastaukseksi. Myönnän kyllä, että suhtaudun elämään hyvin optimistisesti ja olen enimmäkseen iloinen ja hymyilevä.

Teinpä tuon seuraavankin testin sitten siihen perään: mikä on henkinen ammattisi? Heh heh. Vastaus oli toimitusjohtaja.

Siis iloinen CEO. 😂🤣😂

• Henkinen ammatti:

Voisit olla insinööri!
        Henkinen ammattisi on insinööri! Olet järjestelmällinen ja tarkka, teknisesti lahjakas tyyppi. Omaksut tietoa nopeasti ja ymmärrät yksityiskohtia, minkä ansiosta olet hyvä ratkomaan ongelmia. Olet tottunut paineeseen, joten stressinsietokykysi on hyvä.
        Muita mahdollisia ammatteja: koodari, analyytikko, arkkitehti.

En kyllä tot insinööriä ihan osta, en ole siinä mielessä järjestelmällinen ja toisaalta työni on usein hyvin abstraktia, ihmisten väleissä ratkaisujen keksimistä, toisinaan jopa kaaottista projektin johtamista.

• randombypasser kirjoitti:

Henkinen ammatti:

Voisit olla insinööri!
        Henkinen ammattisi on insinööri! Olet järjestelmällinen ja tarkka, teknisesti lahjakas tyyppi. Omaksut tietoa nopeasti ja ymmärrät yksityiskohtia, minkä ansiosta olet hyvä ratkomaan ongelmia. Olet tottunut paineeseen, joten stressinsietokykysi on hyvä.
        Muita mahdollisia ammatteja: koodari, analyytikko, arkkitehti.

En kyllä tot insinööriä ihan osta, en ole siinä mielessä järjestelmällinen ja toisaalta työni on usein hyvin abstraktia, ihmisten väleissä ratkaisujen keksimistä, toisinaan jopa kaaottista projektin johtamista.

No ei minustakaan CEO tule, 😆 vaikka kunnianhimoinen ja luova ongelmanratkaisija olenkin (kunnianhimo on suhteessa oppimiseen, kehittymiseen ja tulokseen).

• Emberizi kirjoitti:

No ei minustakaan CEO tule, 😆 vaikka kunnianhimoinen ja luova ongelmanratkaisija olenkin (kunnianhimo on suhteessa oppimiseen, kehittymiseen ja tulokseen).

Never say never... 😉

Tosin mä voin sanoa, että inssiä musta ei tule, mulle ei sovi ns. perinteisempi malli opiskelusta, vaan opin tekemällä ja samalla opin luomaan uutta sen asian parissa, mitä nyt ikinä opettelen/teen/suoritan. Se ei sitten anna tilaa kovin tiukoille raameille, vaan pitää olla aika laveasti rajattu toiminta-alue, jää tilaa temmeltää ja hämmentyä, kokeilla jotain muutakin kuin "näin on aina tehty ja se toimii, ei härkitä sitä" -juttuja.

Mulla taitaa kunnianhimo olla enemmän sitä, että riittää kun itte tiedän tehneeni vähintäänkin hyvin tai loistaneeni, ehkä luoneeni jotain uutta ja kehityskelpoista, mutta ehkä jopa aristelen saada ulkopuolista tunnustusta perus kiitosta enempiä. Semmonen perinteinen "mähän vain hoidin hommani" -luonne, ittekseen voi sitten mökillä myhäillä, että hitto kun hyvin teinkin ja keksin samalla ihan uuden ratkaisun siihen hommaan.

• Ilo!
      Vahvin tunteesi on ilo. Olet positiivinen ja hauska tyyppi. Elämänilosi ja optimismisi on tarttuvaa, ja seurassasi on mahdotonta olla alakuloinen. Nautit kaikesta, mitä teet ja koet. Sinulla ei ole aikaa murehtia tai surra. Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi.

• No noin mäkin olisin se arponut sulle, jos olis ollu tarpeen :)

No noin mäkin olisin se arponut sulle, jos olis ollu tarpeen :)

Jep. Tääkin pitää paikkansa.

"Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi."

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Jep. Tääkin pitää paikkansa.

"Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi."

Joo, kyllä semmonen 24/7/365 ilopilleri on ajoittain hiivatin rasittava, vaikea arvata kuinka raskasta se on ilopillerille ittelleen, mutta voisin nähdä mielessä kuvan yksin esiripun takana itkevästä klovnista 🤔

Joo, kyllä semmonen 24/7/365 ilopilleri on ajoittain hiivatin rasittava, vaikea arvata kuinka raskasta se on ilopillerille ittelleen, mutta voisin nähdä mielessä kuvan yksin esiripun takana itkevästä klovnista 🤔

On se joskus raskasta. Mutta raskas elämä vaatii veronsa. Viittaan tällä jatkuvaan sairasteluun. Jos ei pitäisi huumoria ja iloa yllä, voisi pudota aika syvälle kuilun pohjalle. Se on ikään kuin elinehto, että osaa laittaa lekkeriksi ja riehaantua. :)

Kyllä se varmasti osaa olla kumppanille joskus ärsyke. Ainakin mun puoliso ei välillä, useinkaan ymmärrä mun huumoria ellei se ole sarkasmia. Ilkkuvaa sorttia. Hän tykkää ilkkumishuumorista, mä taas en aina yhtään.

Mutta sanoo mulle välillä, että ihan tyhmiä juttuja sulla. Ei huumorit ihan kohtaa aina.

On se joskus raskasta. Mutta raskas elämä vaatii veronsa. Viittaan tällä jatkuvaan sairasteluun. Jos ei pitäisi huumoria ja iloa yllä, voisi pudota aika syvälle kuilun pohjalle. Se on ikään kuin elinehto, että osaa laittaa lekkeriksi ja riehaantua. :)

Kyllä se varmasti osaa olla kumppanille joskus ärsyke. Ainakin mun puoliso ei välillä, useinkaan ymmärrä mun huumoria ellei se ole sarkasmia. Ilkkuvaa sorttia. Hän tykkää ilkkumishuumorista, mä taas en aina yhtään.

Mutta sanoo mulle välillä, että ihan tyhmiä juttuja sulla. Ei huumorit ihan kohtaa aina.

Tai sanotaanko, että hän on ilkeen huumorin ystävä. Roustaaminen olisi hänen leipälaji.

Mäkin joskus lähden sellaiseen mukaan, jos toinen on mukana. Mutten tykkää aina siitä kun puolison tilannetaju on kohtuu surkee, voi laukoa kohdassa että kuulostaa suoranaiselta vittuilulta eikä huumorilta.

Silloin tulee sanottua, että pidä nyt turpas kiinni tms.

Tai sanotaanko, että hän on ilkeen huumorin ystävä. Roustaaminen olisi hänen leipälaji.

Mäkin joskus lähden sellaiseen mukaan, jos toinen on mukana. Mutten tykkää aina siitä kun puolison tilannetaju on kohtuu surkee, voi laukoa kohdassa että kuulostaa suoranaiselta vittuilulta eikä huumorilta.

Silloin tulee sanottua, että pidä nyt turpas kiinni tms.

Ai pentele, en tulis puolisosi kanssa toimeen varttiakaan.

Mä kasvoin vittuiluhuumorissa, kuten voi olettaakin, mutta kasvoin siitä myös ulos sillon ku kuului eli vajaa parikymppisenä ja sen jälkeen en sitä ole mainittavasti sietänyt. Tai siis siedän, jaksan sitä perseilyä minuutin tai pari, mutta siihen loppuu mun mielenkiintoni.

Töissä on parit juniorit (vielä hieman alle 40v siis...) jotka ei ole ikinä kasvaneet tosta keskenkasvuisuuden aikakaudesta ulos, niin niille tulee välillä sanottua aika tiukastikin, että nyt turvat rullalle ja töihin, minen oo tollasta paskaa jaksanut kuunnella sitten yläasteen. No ei enää paljon edes kokeile, ei ainakaan sillon jon minä olen läsnä, mitä nyt toisiaan roustaavat satunnaisesti.

Ai pentele, en tulis puolisosi kanssa toimeen varttiakaan.

Mä kasvoin vittuiluhuumorissa, kuten voi olettaakin, mutta kasvoin siitä myös ulos sillon ku kuului eli vajaa parikymppisenä ja sen jälkeen en sitä ole mainittavasti sietänyt. Tai siis siedän, jaksan sitä perseilyä minuutin tai pari, mutta siihen loppuu mun mielenkiintoni.

Töissä on parit juniorit (vielä hieman alle 40v siis...) jotka ei ole ikinä kasvaneet tosta keskenkasvuisuuden aikakaudesta ulos, niin niille tulee välillä sanottua aika tiukastikin, että nyt turvat rullalle ja töihin, minen oo tollasta paskaa jaksanut kuunnella sitten yläasteen. No ei enää paljon edes kokeile, ei ainakaan sillon jon minä olen läsnä, mitä nyt toisiaan roustaavat satunnaisesti.

Ei sen kanssa moni muukaan tule juttuun, jos avaa "humoristisen" suunsa. Asialinjalla taas on fiksu kaveri ja laaja yleissivistys auttaa puhumaan melkein mistä vaan maan ja taivaan välillä. Sormi ei mee suuhun helposti, etteikö olis kartalla mistä puhutaan. Mut on erikoinen persoona kyllä monen tuttavanikin mielestä. Vaikea lähestyä kun herkästi tyrmää puheillaan toisen heti lähtöön.

Oonkin todennut et hänessä on se tosi kiva puoli ja se vittupää puoli jota siedän heikosti.

Ei sen kanssa moni muukaan tule juttuun, jos avaa "humoristisen" suunsa. Asialinjalla taas on fiksu kaveri ja laaja yleissivistys auttaa puhumaan melkein mistä vaan maan ja taivaan välillä. Sormi ei mee suuhun helposti, etteikö olis kartalla mistä puhutaan. Mut on erikoinen persoona kyllä monen tuttavanikin mielestä. Vaikea lähestyä kun herkästi tyrmää puheillaan toisen heti lähtöön.

Oonkin todennut et hänessä on se tosi kiva puoli ja se vittupää puoli jota siedän heikosti.

Siinä on vähän sitä Gentsun vikaa. Liekö vesimiesten itseriittoisuus sitten se yhdistävä tekijä. Ne tulikin juttuun palstalla.

Siinä on vähän sitä Gentsun vikaa. Liekö vesimiesten itseriittoisuus sitten se yhdistävä tekijä. Ne tulikin juttuun palstalla.

Siis sellainen ylimielisyys on yhteistä heille. Minä tiiän mä voin sanoa, muut ei tiiä mitään. Ja vinoillaan perään.

Siis sellainen ylimielisyys on yhteistä heille. Minä tiiän mä voin sanoa, muut ei tiiä mitään. Ja vinoillaan perään.

Aaa, no toi vertaus Gentsuun antaa hyvä perspektiivin.
        Erikoinen veijari sulla puolisona, siis tavallaan, toisaaltahan se on ihan arkinen, noita on valitettavasti yhdeksän tusinassa, ainakin tiettyyn ikään asti. Ja sit on ne parit per tusina, jotka on sitä iästä riippumatta kalkkikuoppaan saakka.

Ja sanottakoon, for the record niin sanotusti, että olen osannut tuon itsekin, ei niinkään vtuilun kuin ylimielisyyden, mutta tässä iässä siitä onneksi alkaa pääsemään eroon.

Vaan nyt tarttee painua sohvalle lukemaan ennen tajuttomuutta, kaksi mirriä kolmesta on käynyt viimeisen vartin käskyttämässä sinne. Toi kolmas vetää unta huppuun tyytyväisenä, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu, se kun tietää, että täällä määrää Hän 😂

Aaa, no toi vertaus Gentsuun antaa hyvä perspektiivin.
        Erikoinen veijari sulla puolisona, siis tavallaan, toisaaltahan se on ihan arkinen, noita on valitettavasti yhdeksän tusinassa, ainakin tiettyyn ikään asti. Ja sit on ne parit per tusina, jotka on sitä iästä riippumatta kalkkikuoppaan saakka.

Heh, on kyllä. Mulla on vaan introvertti mutismiin taipuvainen puoliso. Gentsun oon ymmärtänyt olevan seuramies joka viihtyy ihmisten parissa läyhäämässä.

Mut se mulkkumaisuus on samanlaista, egoistista. Eikä osaa ees hävetä mölyjään. Hekottelee vielä jos loukkaa toista. Daijua.

Mut sitten on se runopoika jolla on kaunis sielu. Siihenhän mä rakastuin. Romantikko pölhö kun oon. :D

Mutta joo, en ehkä enää retkahtais kun tunnen täysin. :"D

Ja sanottakoon, for the record niin sanotusti, että olen osannut tuon itsekin, ei niinkään vtuilun kuin ylimielisyyden, mutta tässä iässä siitä onneksi alkaa pääsemään eroon.

Vaan nyt tarttee painua sohvalle lukemaan ennen tajuttomuutta, kaksi mirriä kolmesta on käynyt viimeisen vartin käskyttämässä sinne. Toi kolmas vetää unta huppuun tyytyväisenä, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu, se kun tietää, että täällä määrää Hän 😂

Jeps. Hyvät yöt kaikille teille kateille. 😋

• Ilo!

Maailma on surkuhupaisa paikka. Lapsen ilo (Jee Jaffaa!) on ohi.

• No kyllä susta pirukseen positiivinen kuva on palstaturinoitten myötä tullut, että en sinällään ihmettele ensinkään.

Eikä kai se haittaa, jos maailma on tragikoominen, kunhan sille jaksaa vielä nauraa? ;)

No kyllä susta pirukseen positiivinen kuva on palstaturinoitten myötä tullut, että en sinällään ihmettele ensinkään.

Eikä kai se haittaa, jos maailma on tragikoominen, kunhan sille jaksaa vielä nauraa? ;)

Nauruni on väsynyttä, mutta käyttämäni sarkasmi on pohjimmiltaan valoisaa.
        Ei elämä ole synkkää, vaikka aina ei mene niin kuin Strömsössä. :)

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Nauruni on väsynyttä, mutta käyttämäni sarkasmi on pohjimmiltaan valoisaa.
        Ei elämä ole synkkää, vaikka aina ei mene niin kuin Strömsössä. :)

Ajan kanssa, elämää kuljettuna nauru herkästi on väsähtänyttä, tunnistan kuvauksesi.
        Elämä itsessään on sinällään ilon sinfonia, mutta kuin Strömsössä se menee aika harvakseltaan. Voi kun muistaisi niitä Strömsö-hetkiä vaalia :)

• "Voisit olla insinööri!

Muita mahdollisia ammatteja: koodari, analyytikko, arkkitehti."

Perhana, tämä lausunto pitää liittää CV:seen

• Ja muistat painottaa, että se on todella arvovaltaisen testin tulos 😉

• Hah hah! Laitatko myös viitteen (MeNaiset verkkotesti). 🤣

No vakavasti, voi noissa olla jotain totuspohjaa joltain kantilta joissain olosuhteissa (suuntaa antava tulos), silti…

• Emberizi kirjoitti:

Hah hah! Laitatko myös viitteen (MeNaiset verkkotesti). 🤣

No vakavasti, voi noissa olla jotain totuspohjaa joltain kantilta joissain olosuhteissa (suuntaa antava tulos), silti…

Kysymykset olivat ympäripyöreitä ja vastaus oli imarteleva kuin horoskooppimerkkien analyysit.
        Jostakin testi kuitenkin haistoi taipumukseni, vaikka maailmankuvani on humanistinen ja fokus on estetiikassa.

Kuvaus kognitiivisista kyvyistäni nauratti. Voi hyvänen aika 😀.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Kysymykset olivat ympäripyöreitä ja vastaus oli imarteleva kuin horoskooppimerkkien analyysit.
        Jostakin testi kuitenkin haistoi taipumukseni, vaikka maailmankuvani on humanistinen ja fokus on estetiikassa.

Joo aika voimakasta johtopäätöstä omassakin vastauksessa oli. 😆 Se mikä kummastuttaa, 6/7 sattuu olemaan omia vahvuuksia (muutenkin kuin omasta mielestä esim.palaute tai työhön oton testaukset). Mistä helkutista noilla muutamalla kysymyksillä voi päättyä tuollaiseen analyysiin???

Tässä on oma kuvaus:
        Henkinen ammattisi on toimitusjohtaja! Olet diplomaattinen, kunnianhimoinen ja ahkera tyyppi, valmis tekemään töitä unelmiesi eteen. Innostut vaikeista haasteista. Olet myös tiimihenkinen ja innostava, minkä ansiosta olisit parhaimmillasi johtotehtävissä.

Muita mahdollisia ammatteja: kauppatieteen alat, insinööri, muut esimiestehtävät.

Vain ammatti menee pieleen. 😂 Tosin olen suhteellisen teknisellä alalla eli vaikken ole insinööri, voisin tehdä samaa työtä insinöörinäkin.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Niinhän sen piti ollakin, ei olisi hyvää bisnestä tehdä testiä, jossa todettaisiin lopuksi, että olet saamaton tolvana, parhaimmillasi ojankaivajana, mutta sekin vain, jos saat hajoamattoman lapion. Nää on kuitenkin tarkoitettu hyvänmielentesteisiksi :)

Tuon testin oikeaan osuminen toimii pitkälti samoin kun horoskoopit ja muut ennustukset eli siihen, että me ihmiset ollaan pohjimmiltaan aika samankaltaisia ja saman tyyppisiä, sopivalla kysymysten ja vastausten asettelulla saadaan hyviä tuloksia yllättävän vähälläkin. Niin ja siis sama tekniikkahan toimii kuulusteluissakin, varsinkin silon kun vastassa ei ole kokenut taparikollinen.

• Anonyymi

Minulle tuli olet entis aikojen mies eli wanhan ajan kunnon mies

• Anonyymi

Kuin myös!

"Ilo!
      Vahvin tunteesi on ilo. Olet positiivinen ja hauska tyyppi. Elämänilosi ja optimismisi on tarttuvaa, ja seurassasi on mahdotonta olla alakuloinen. Nautit kaikesta, mitä teet ja koet. Sinulla ei ole aikaa murehtia tai surra. Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi. "

• Anonyymi

Iloinen ja insinörtti täällä. :D

• Anonyymi

Ilo päällimmäisenä. Tein kahteen kertaan ammatti-testin, kun oli kaksi sopivaa vaihtoehtoa muutamissa. Ekaks tuli kirjanpitäjä. Kirjanpidon hallitsen mutta teen muita hommia, niin ettei ihan pieleen mennyt. Tokana asianajana. Sekin on totta, pohdin aina asian, miten se ohjeiden mukaan pitää olla ja toimin niin. KIvat testit.

• Jep, oli metkat testit, sopivat hyvin tähän pääsiäisen viettoon :)

• Anonyymi

Hähä, täytyy muistaa sulkea leipäluukkunsa kun lähtee ulkosalle maailmaa ihmettelemään, oisko nuo kevätallergiatkin lähtöisin tuosta haavi auki kulkemisesta...
      Hämmästys!
      Vahvin tunteesi on hämmästys. Yllätyt jatkuvasti kaikesta odottamattomasta, mitä päivittäin näet ja koet. Olet utelias ja tutkit mielelläsi asioita. Elät hetkessä, minkä vuoksi suunnitelmasi muuttuvat usein. Olet virkistävää seuraa ja saat kaverisikin yllättymään siitä, miten ihmeellistä elämä on.
      Jaa, elämä ihmeellistä?? No, kummempaakin on matkan varrella sattunut 😁

• Anonyymi

Eniten tuossa testissä huvittaa tuo Husky ilmeineen 😁, satun pitämään tästä rodusta jo senkin takia että luultavasti ulvon itsekin ennemmin kuin rupean haukkua räksyttämään, helppo samaistua

• Semmonen hyttyshuppu vaan päähän, niin ei tule liikaa raakaravintoa kävelyllä 😉

• Anonyymi

Osuikohan ihan kohdilleen tämä leikkimielinen testi, ainakaan minun kohdallani.
      Tällä hetkelläkin veetutus on päällimmäisenä tunteena!

Löytyihän tältä sivulta myös toinen testi; Pohditko uranvaihtoa?
      Tee testi alla, uusi ura odottaa jo!

Voisit olla asianajaja!
      Henkinen ammattisi on asianajaja! Olet älykäs ja kunnianhimoinen tyyppi. Pidät vaativasta, itsenäisestä ja vastuullisesta työstä. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat katsoa asioita monelta kantilta. Olet luotettava, rehellinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky.
      Muita mahdollisia ammatteja:poliisi, henkilöstöpäällikkö, opettaja, kansanedustaja.

Tjaa, nyt löytyi se ilo taas minustakin, hörönaurua suorastaan!
      Sinulla on hyvä paineensietokyky; Joo, mä kyllä arvelen itse, ett se paineensietokyky tulee esiin aikamoisena sanaryöppynä, eikä se ole mitään positiivista ajatusten vaihtoa. Valitettavasti olen aika suorasuinen, jonka takia henkilöstöpäällikkö hoitaakin sellaiset... ns. epäselvät tapaukset!

Mutt ihan kivoja päivänpiristys testejä, nyt hymyilyttää todella vinosti nämä testit!

• Eli voitaneen todeta että testit tekemällä veetutus väheni ja ilo lisääntyi? Ei lainkaan huono lopputulos :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe