Että jollain miehellä on hyvä vartalo mutta ruma naama joten et kiinnostu miehestä ruman naaman takia?
Voiko käydä niin
60
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi käydä ja jos lisäksi on idiootti niin vielä enemmän voi käydä.
- Anonyymi
Kyllä 🤮
Olen kiinnostunut aika persoonallisen näköisistäkin miehistä, enkä aina ole pitänyt ulkonäöstäkään erityisemmin. Jostain syystä olemus on kuitenkin ollut seurana siinä vaiheessa miellyttä, kun on päätetty seurustella. Hetkeä myöhemmin onkin voinut olla toisin.
Nyt kun mietin taaksepäin elämää, en ymmärrä miten olen ikinä voinut seurustella niiden muiden kun edellisen exän kanssa. Mulla on kyllä ollut ihan omituinen maku ja ihan ylikiltti ja hölmötettävä ollunna.
- Anonyymi
Viimeisimmällä miehellä oli lehmän sieraimet. Suuret ja kaikki näkyi karvoineen päivineen nenänieluun asti. Inhosin sitä näkyä kun viimein tajusin kiinnittää huomion.
- Anonyymi
Ja kun nauroi, niin sieraimet vain entisestään laajenivat. Olisi tullut lapsosista karmean näköisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun nauroi, niin sieraimet vain entisestään laajenivat. Olisi tullut lapsosista karmean näköisiä.
🤣😂🤣
- Anonyymi
Ajatelkaa minkä näköinen hän oli harrastaessaan seksiä.
HALiMONSTERi kirjoitti:
🤣😂🤣
Jollain muullakin on siis ollut luokattoman huono miesmaku. 🤣🤣
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
🤣😂🤣
Siihen kai se lapsentekointo stoppasikin. Aina kun näin ne sierainaukot. Nenä pitää olla miehellä siisti, mieluummin alaspäin sulkeutuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa minkä näköinen hän oli harrastaessaan seksiä.
En voinut enää viimeisinä vuosina katsoa, käänsin pääni pois.
Anonyymi kirjoitti:
Siihen kai se lapsentekointo stoppasikin. Aina kun näin ne sierainaukot. Nenä pitää olla miehellä siisti, mieluummin alaspäin sulkeutuva.
Taidan olla väsyksissä. Meinaan kuolla nauruun. 😂🤣
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Taidan olla väsyksissä. Meinaan kuolla nauruun. 😂🤣
No hyvä jos jaksat nauraa. Mua ei sillon paljoa naurattanut…
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä jos jaksat nauraa. Mua ei sillon paljoa naurattanut…
Jotenkin nään ne sieraimet lepattamassa. 😂😜
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Jotenkin nään ne sieraimet lepattamassa. 😂😜
Ne oli ovaalin muotoiset. Suuret, avonaiset ja suippenivat ylöspäin. Hyvin laajenevat.
Oma nenäni on pieni ja melkein kiinni. Iso kotrastiero ja häiritsi kyllä. Anonyymi kirjoitti:
Ne oli ovaalin muotoiset. Suuret, avonaiset ja suippenivat ylöspäin. Hyvin laajenevat.
Oma nenäni on pieni ja melkein kiinni. Iso kotrastiero ja häiritsi kyllä.Sellaisiin voi vaikka imuroitua, wwwwuuuuuuuuuuuummm.
😆💨- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Sellaisiin voi vaikka imuroitua, wwwwuuuuuuuuuuuummm.
😆💨Pystytkö hakemaan nutriasta kuvaa? Siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystytkö hakemaan nutriasta kuvaa? Siinä.
Ota sellainen lähikuva, missä nutria haistaa intensiivisesti ilmaa?
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Voi veljet mimmonen nenä. 😂
Koko suvulla samanlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiritsi anoppi myöten…
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämmöset?
https://www.facebook.com/CristianOliveras/videos/huge-nostrils/1223540817753859/- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Sellaisiin voi vaikka imuroitua, wwwwuuuuuuuuuuuummm.
😆💨Sellaisiin voi nainen vaikka piiloutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sellainen lähikuva, missä nutria haistaa intensiivisesti ilmaa?
Kuulen kuinka kaikki kaivavat nyt taskupeiliä esiin 😱
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Oliko tämmöset?
https://www.facebook.com/CristianOliveras/videos/huge-nostrils/1223540817753859/Melkein, siis ihan yhtä isot kyllä, mutta suipommat ylöspäin, vähän niin kuin salmiakin muoto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein, siis ihan yhtä isot kyllä, mutta suipommat ylöspäin, vähän niin kuin salmiakin muoto?
Sitten sieltä heilui aina karva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sieltä heilui aina karva.
Monta vuotta tuijotin sitä samaa karvaa sen nokassa. Miten se ei koskaan edes irronnut? ….:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta vuotta tuijotin sitä samaa karvaa sen nokassa. Miten se ei koskaan edes irronnut? ….:(
Koska olen lyhyt, jouduin aina katsomaan suoraan sinne nenään enkä esim. hänen silmiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen lyhyt, jouduin aina katsomaan suoraan sinne nenään enkä esim. hänen silmiinsä.
Muistan sen holviluolaston kaikki käänteet ja mutkat. Mitä minkäkin takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sitten 30’vuoden jälkeen sanoin siitä nenänäkymästä, tuli ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sitten 30’vuoden jälkeen sanoin siitä nenänäkymästä, tuli ero.
Eihän suku tietysti nenälleen mitään voinut. Hyvin periytyvää sorttia se oli.
- Anonyymi
Jaa, vähä-älyinen ”voiko käydä niin ap taas vauhdissa, huoh!
- Anonyymi
Kyllä on valintaa tehtäessä miestä nenään katsominen.
- Anonyymi
Joo, K-miehellä on hyvä kroppa, mutta naamassa ja kasvoissa olisi hieman parantamisen varaa!!!! 😅🤣😂👍muuten mulle hän kyllä kelpaisi oikein hyvin. 😉
- Anonyymi
Ei Kari kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Nenällä nainen saadaan - tai sitten ei.
Monella naisellakin on tuo juttu usein. Tai toisinpäin.
Mutta yhä huutaa yhtä elementtiä tasoittamaan tietä...
Se luonne...
Nimittäin kyllä karisee kaikki epämiellyttävyys jossain nenä vinoudessa tai luomessa otsassa, jos ihminen on luonteeltaan huikea ja valloittava. Mutta ns. Nysänenät ei malta katsoa tarpeeksi pitkään. 😄
Nysänenät, jotka ei osaa katsoa kokonaisuutta, kaventavat vain omaa näkymää. 😁- Anonyymi
🤥🤥🤥😄😃😄😃
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Elämä on valintoja.... ja oss juoksee ohi...
Juurikin näin 😊
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin 😊
Oiskohan toi nysänenä tullut jostain penskojen eläinkirjasta, missä kerrottiin koirasta... 🤔
Ihminenhän ei tajua tuon taivaallista, mikä elämä js kavalkaadi kaikkea on koiralle tarjolla sen nenukin kautta.. eli ollaan nysäneniä...just pieru tunnistetaan, siinä se. 😄
Mutta koirat haistaa vaikka ihmisestä verensokerin tai insuliinin ihon läpi. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oiskohan toi nysänenä tullut jostain penskojen eläinkirjasta, missä kerrottiin koirasta... 🤔
Ihminenhän ei tajua tuon taivaallista, mikä elämä js kavalkaadi kaikkea on koiralle tarjolla sen nenukin kautta.. eli ollaan nysäneniä...just pieru tunnistetaan, siinä se. 😄
Mutta koirat haistaa vaikka ihmisestä verensokerin tai insuliinin ihon läpi. 😁Ihminen haistaa oikean ihmisen. 😌
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen haistaa oikean ihmisen. 😌
Tokkopa... ihmisen pitää luottaa johonkin muuhun...mutta ei hajuaistiin...😁
Disseisback kirjoitti:
Tokkopa... ihmisen pitää luottaa johonkin muuhun...mutta ei hajuaistiin...😁
Mäkin oon törmännyt täysin vilpittömiin eläjiin, alle metriä pitkiin, mutta haisevat lahjakkaasti ihan p.skalle. 😄
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mäkin oon törmännyt täysin vilpittömiin eläjiin, alle metriä pitkiin, mutta haisevat lahjakkaasti ihan p.skalle. 😄
😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Joo, joku muu aisti sai vaihtamaan kuivat ja jopa lepertelemään... ei todellakaan hajuaisti. 😄
Mä uskon, että intuiitio on ihmisen ylivertainen aisti, mitä ei ole millään muulla nisäkkäällä maan päällä. Jotkut valaat ja ehkä delfiinit kykenee samaan. Mutta heillä onkin ihan eri maailma...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, joku muu aisti sai vaihtamaan kuivat ja jopa lepertelemään... ei todellakaan hajuaisti. 😄
Mä uskon, että intuiitio on ihmisen ylivertainen aisti, mitä ei ole millään muulla nisäkkäällä maan päällä. Jotkut valaat ja ehkä delfiinit kykenee samaan. Mutta heillä onkin ihan eri maailma...Eli vauva 😚
- Anonyymi
Voisi olla niinkin, se naamahan on aina paljaana ja näkyvillä, jos on hirvittävän ruma, niin ei silloin vartalolla enää pärjätä.
- Anonyymi
Kiiltopoikakuva/miehet on yleensä täynnä itseään... joten jos jonkinlaista tasa-arvoa suhteeseen haluat, valitse joku ihan tavallisen pulliaisen näköinen mies.
Tämä pätee myös naisiin, jotka tietää olevansa kuin koristeet ihmismassoissa. Joillain nousee ns. nesteet päähän ja alkaa pyörimään itsensä ympärillä. Minä minä lähtökohdista.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Tämä pätee myös naisiin, jotka tietää olevansa kuin koristeet ihmismassoissa. Joillain nousee ns. nesteet päähän ja alkaa pyörimään itsensä ympärillä. Minä minä lähtökohdista.
Oikeesti joskus miettinyt, että pitää olla varovainen ketä kehuu. Jotkut ei ota kehua rakentavasti, ne suorastaan ruokkii isoa egoaan sillä. Eli se on vähän kuin vierottujalle antais syyn retkahtaa. Ruokkii huonolla tavalla pöhöttynyttä egoa.
- Anonyymi
Nainen kiinnostuu jännämiehistä. Jos on komea mies ja jännä niin nainen haluaa miehen.
- Anonyymi
Kauneus on edelleen katsojan silmissä. Omat silmäni näkevät kaikki ihanat miehet hyvännäköisinä olivat he minkä näköisiä tahansa.
- Sheena - Anonyymi
varmazskin joku jekku-juttu vasrastaa jotain polkuautoja, kuten oli ohjelmassa.
- Anonyymi
Voi. Kasvot on todella tärkeät ja niitä pitäisi jaksaa katsella koko loppuelämän.
Puoliso valitti, että seisten halatessa hän näkee munsta vain nenäkarvat ja mun pitäisi enemmän trimmata niitä. Sieraimet ovat muutoin ihan jees, sellaiset sormenmentävät.
- Anonyymi
Tuo kannattaa aina ottaa huomioon ellei sitten nainen ole miestä isompi jättiläinen. Silloin se ei nenää sisältä katsele!
- Anonyymi
Aika hyvä oma operaatio-suunnitelmani: laitan pahvilaatikon ja tyynyn sen päälle ja jotta saa jalan korkemmalle nukuessakin.
- Anonyymi
Kunhan iso on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684501Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004008- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252572Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa592481- 462364
- 391917
- 471898
- 301656