Sairaslomalla lorvivan sairaslomia. Eräskin tapaus, olen melkoisen varma, että kyse on sairaasta ihmisestä joka esittää sopivana alalle jolle ei sovi. Siksi hän ei kestä työn normaalia painetta!
Hän puhuu puppua. Hänellä on kylä mielenterveysongelma, mutta toisenlainen kuin valehtelee sen olevan!
Miten työnantaja jaksaa maksaa loputtomasti teeskentelevän
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei oikeassa elämässä toimi niinkuin toimisi oikeasti pelossa elävä ihminen.
- Anonyymi
Ottakaapa selvää kuka puhuu toisten asioista, aika alhaisella tyylillä, taitaa olla joku kateellinen valehtelija!!
- Anonyymi
En usko häntä yhtään.
- Anonyymi
Olen tavannut oikeasti pelkotiloissa olevia henkilöitä.
He käyttäytyvät täysin erillätavalla.- Anonyymi
Tämä henkilö keksii kärsivänsä peloista!
- Anonyymi
Missä on psykiatrien vastuu kun pelkällä etäyhteydellä antavat diagnooseja?
- Anonyymi
Pelkotilasta kärsivä ei tule lähellekään henkilöä jota pelkää eikä etsi häneen yhteyttä!
- Anonyymi
Oikeasti. Jos joku pelkää jotain hän, eikö totta yrittää estää tämän tulon lähelleen.
Näitä tapauksia, oikeita on maa täynnä.
Mutta saikuttelijatpa keksivät keinoja nyhtää rahaa eri lähteistä.
On olemassa yksi ihmistyyppi joka saa kyllä aina paapomista. - Anonyymi
Samaan aikaan työssään moni muu joutuu kohtaamaan päivittäin paljon rankempia asioita eivätkä he saa terapiaa!
- Anonyymi
Sitten on vielä nämä jotka ovat niin vaurioituneita etteivät pysty töihin, hekään eivät saa terapiaa.
- Anonyymi
Oikeasti tiedän, että vakavasta pelkotilasta kärsivä ei saa muuta kuin jonkun mielenterveyshoitajan keskusteluhetken. EI KOSKAAN MITÄÄN TERAPIAA.
- Anonyymi
Yhteiskunassa on tällainen hyvinvoivien joukko jota palvellaan jatkuvasti, voidellaan varpaanvälitkin hunajavoiteella.
- Anonyymi
Esim. myyjä, enpä usko, että hän saa kätevästi sairaslomaa etäyhteydellä. Epäilen tätä vahvasti.
Tänne on tullut tällainen kahdenkerroksen työntekijä systeemi. Vaarallisemmassa työssä olevat eivät saa mitään .- Anonyymi
Myyjällä on iltavuoron jälkeen pelottavaa jo liikkua levottomalla seudulla, kioskit yms.
Alkoholistien majoituksissa työssä olevat, saavatko he terapiaa jos tapahtuu uhkaava juoppohulluus kohtaus paikassa?
- Anonyymi
Enpä usko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797