Sairaslomalla lorvivan sairaslomia. Eräskin tapaus, olen melkoisen varma, että kyse on sairaasta ihmisestä joka esittää sopivana alalle jolle ei sovi. Siksi hän ei kestä työn normaalia painetta!
Hän puhuu puppua. Hänellä on kylä mielenterveysongelma, mutta toisenlainen kuin valehtelee sen olevan!
Miten työnantaja jaksaa maksaa loputtomasti teeskentelevän
15
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei oikeassa elämässä toimi niinkuin toimisi oikeasti pelossa elävä ihminen.
- Anonyymi
Ottakaapa selvää kuka puhuu toisten asioista, aika alhaisella tyylillä, taitaa olla joku kateellinen valehtelija!!
- Anonyymi
En usko häntä yhtään.
- Anonyymi
Olen tavannut oikeasti pelkotiloissa olevia henkilöitä.
He käyttäytyvät täysin erillätavalla.- Anonyymi
Tämä henkilö keksii kärsivänsä peloista!
- Anonyymi
Missä on psykiatrien vastuu kun pelkällä etäyhteydellä antavat diagnooseja?
- Anonyymi
Pelkotilasta kärsivä ei tule lähellekään henkilöä jota pelkää eikä etsi häneen yhteyttä!
- Anonyymi
Oikeasti. Jos joku pelkää jotain hän, eikö totta yrittää estää tämän tulon lähelleen.
Näitä tapauksia, oikeita on maa täynnä.
Mutta saikuttelijatpa keksivät keinoja nyhtää rahaa eri lähteistä.
On olemassa yksi ihmistyyppi joka saa kyllä aina paapomista. - Anonyymi
Samaan aikaan työssään moni muu joutuu kohtaamaan päivittäin paljon rankempia asioita eivätkä he saa terapiaa!
- Anonyymi
Sitten on vielä nämä jotka ovat niin vaurioituneita etteivät pysty töihin, hekään eivät saa terapiaa.
- Anonyymi
Oikeasti tiedän, että vakavasta pelkotilasta kärsivä ei saa muuta kuin jonkun mielenterveyshoitajan keskusteluhetken. EI KOSKAAN MITÄÄN TERAPIAA.
- Anonyymi
Yhteiskunassa on tällainen hyvinvoivien joukko jota palvellaan jatkuvasti, voidellaan varpaanvälitkin hunajavoiteella.
- Anonyymi
Esim. myyjä, enpä usko, että hän saa kätevästi sairaslomaa etäyhteydellä. Epäilen tätä vahvasti.
Tänne on tullut tällainen kahdenkerroksen työntekijä systeemi. Vaarallisemmassa työssä olevat eivät saa mitään .- Anonyymi
Myyjällä on iltavuoron jälkeen pelottavaa jo liikkua levottomalla seudulla, kioskit yms.
Alkoholistien majoituksissa työssä olevat, saavatko he terapiaa jos tapahtuu uhkaava juoppohulluus kohtaus paikassa?
- Anonyymi
Enpä usko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571697- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191093Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889