Ajaako se avioliittojen rikkoja edelleen isolla pirssillä siellä ylälapisssa.
Taksaritaksari
11
841
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se semmonen on. Joka mieshän se ajelee joskus taksilla ja paneskele toisten akkoja. Naiset puutteessa. Ukoilla pienenlainen.
- Anonyymi
Näyttää joku matsdalla ja volvolla ajelevan
- Anonyymi
Jokaisen taksimatkan oon maksanu perällä
- Anonyymi
Kuka tällainen on...tilaan heti kyydin:D
- Anonyymi
Onko iso kyrpänen.
- Anonyymi
Onko sama saariselkäläinen kuski, jota syytettiin muuan vuosi takaperin seksuaalisesta ahdistelusta? Käräjillä sai tuomion, mutta taisi hovissa kaatua.
- Anonyymi
ylimielisin taksi koko inarissa
- Anonyymi
Kun on haluttanut munaa, olen lähtenyt Taksi ajelulle :)
- Anonyymi
Luonnossa maksaminen on Inarilainen tapa. Tosin :hon pimppi on iso ja kuskilla pieni pippeli niin antaako kuski vastarahaa isosta tavarasta.
- Anonyymi
Jos joku haluaa karvakukkarolla maksaa, niin aina pitää antaa rahasta takasin.
- Anonyymi
Minä ainakin maksan aina luonnossa jos vain voi. Saa käyttää kumpaakin reikää😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877