Ajaako se avioliittojen rikkoja edelleen isolla pirssillä siellä ylälapisssa.
Taksaritaksari
11
875
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se semmonen on. Joka mieshän se ajelee joskus taksilla ja paneskele toisten akkoja. Naiset puutteessa. Ukoilla pienenlainen.
- Anonyymi
Näyttää joku matsdalla ja volvolla ajelevan
- Anonyymi
Jokaisen taksimatkan oon maksanu perällä
- Anonyymi
Kuka tällainen on...tilaan heti kyydin:D
- Anonyymi
Onko iso kyrpänen.
- Anonyymi
Onko sama saariselkäläinen kuski, jota syytettiin muuan vuosi takaperin seksuaalisesta ahdistelusta? Käräjillä sai tuomion, mutta taisi hovissa kaatua.
- Anonyymi
ylimielisin taksi koko inarissa
- Anonyymi
Kun on haluttanut munaa, olen lähtenyt Taksi ajelulle :)
- Anonyymi
Luonnossa maksaminen on Inarilainen tapa. Tosin :hon pimppi on iso ja kuskilla pieni pippeli niin antaako kuski vastarahaa isosta tavarasta.
- Anonyymi
Jos joku haluaa karvakukkarolla maksaa, niin aina pitää antaa rahasta takasin.
- Anonyymi
Minä ainakin maksan aina luonnossa jos vain voi. Saa käyttää kumpaakin reikää😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1564022Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392627Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte842072Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771884Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2051774Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n251071- 721065
- 62763
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon141761Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen27759