Ajaako se avioliittojen rikkoja edelleen isolla pirssillä siellä ylälapisssa.
Taksaritaksari
11
894
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se semmonen on. Joka mieshän se ajelee joskus taksilla ja paneskele toisten akkoja. Naiset puutteessa. Ukoilla pienenlainen.
- Anonyymi
Näyttää joku matsdalla ja volvolla ajelevan
- Anonyymi
Jokaisen taksimatkan oon maksanu perällä
- Anonyymi
Kuka tällainen on...tilaan heti kyydin:D
- Anonyymi
Onko iso kyrpänen.
- Anonyymi
Onko sama saariselkäläinen kuski, jota syytettiin muuan vuosi takaperin seksuaalisesta ahdistelusta? Käräjillä sai tuomion, mutta taisi hovissa kaatua.
- Anonyymi
ylimielisin taksi koko inarissa
- Anonyymi
Kun on haluttanut munaa, olen lähtenyt Taksi ajelulle :)
- Anonyymi
Luonnossa maksaminen on Inarilainen tapa. Tosin :hon pimppi on iso ja kuskilla pieni pippeli niin antaako kuski vastarahaa isosta tavarasta.
- Anonyymi
Jos joku haluaa karvakukkarolla maksaa, niin aina pitää antaa rahasta takasin.
- Anonyymi
Minä ainakin maksan aina luonnossa jos vain voi. Saa käyttää kumpaakin reikää😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442