Ajaako se avioliittojen rikkoja edelleen isolla pirssillä siellä ylälapisssa.
Taksaritaksari
11
828
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se semmonen on. Joka mieshän se ajelee joskus taksilla ja paneskele toisten akkoja. Naiset puutteessa. Ukoilla pienenlainen.
- Anonyymi
Näyttää joku matsdalla ja volvolla ajelevan
- Anonyymi
Jokaisen taksimatkan oon maksanu perällä
- Anonyymi
Kuka tällainen on...tilaan heti kyydin:D
- Anonyymi
Onko iso kyrpänen.
- Anonyymi
Onko sama saariselkäläinen kuski, jota syytettiin muuan vuosi takaperin seksuaalisesta ahdistelusta? Käräjillä sai tuomion, mutta taisi hovissa kaatua.
- Anonyymi
ylimielisin taksi koko inarissa
- Anonyymi
Kun on haluttanut munaa, olen lähtenyt Taksi ajelulle :)
- Anonyymi
Luonnossa maksaminen on Inarilainen tapa. Tosin :hon pimppi on iso ja kuskilla pieni pippeli niin antaako kuski vastarahaa isosta tavarasta.
- Anonyymi
Jos joku haluaa karvakukkarolla maksaa, niin aina pitää antaa rahasta takasin.
- Anonyymi
Minä ainakin maksan aina luonnossa jos vain voi. Saa käyttää kumpaakin reikää😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749