Katkeran valitus jatkuu Lapin Kansassa . Ettei vain ollut itse aikoinaan päättämässä tontti asioissa.
Katkeran valitusta
7
1299
Vastaukset
- Anonyymi
Typerä akka,ite ollut päättämässä ja nyt on ilmeisesti muisti pätkinyt.
- Anonyymi
Miksi haukut tiedetään ketä tarkoitat KUVAKAAPPAUS ja rikosilmoitus kunnialoukkaus tulossa
- Anonyymi
Voi voi ko ei mulle ilmoitettu ,,pitää tyypin päästä joka asiasta narisemaan , hyi hel...tti
- Anonyymi
Miksi haukut aloittajaa joka oli asiallinen, etkö muuta osaa kuin narista, sinut tunnetaan kun itse saanut mitään aikaiseksi. Otetaan KUVAKAAPPAUS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haukut aloittajaa joka oli asiallinen, etkö muuta osaa kuin narista, sinut tunnetaan kun itse saanut mitään aikaiseksi. Otetaan KUVAKAAPPAUS
Joka kirjoituksessa saman henkilön kirjoitus,ei muuten osaa ottaa kuva kaappausta.On liian tyhmä kopioi vaan toisten kirjoituksia. Tiedetään,tiedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kirjoituksessa saman henkilön kirjoitus,ei muuten osaa ottaa kuva kaappausta.On liian tyhmä kopioi vaan toisten kirjoituksia. Tiedetään,tiedetään
Typerä akka,ite ollut päättämässä ja nyt on ilmeisesti muisti pätkinyt.Kyllä taas osaate Saamelaista akkaa haukkua ettekö muuta ossaa. Menkää itheenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä akka,ite ollut päättämässä ja nyt on ilmeisesti muisti pätkinyt.Kyllä taas osaate Saamelaista akkaa haukkua ettekö muuta ossaa. Menkää itheenne
Taas kopioita,aika tyhmä ihminen ei osaa kirjoittaa.Tiedetäön,tiedetään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744938- 332771
- 402534
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401852- 881681
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291669- 1661573
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210