New balancen juoksulenkkarit

Anonyymi

Ostin New balancen 1080 v 10 juoksukengät.
Olin käyttänyt niitä 5 kk, niin molemmista kengistä oli kantapäistä kulunu kangas puhki.
Yritin saada yhteyttä new balancelle monta kertaa, mutta sieltä ei ikinä vastattu reklamaatioon.
Varoitus kaikille, jotka ostaa lenkkareita!
New balance kyllä myy, mutta ei ole halukas keskustelemaan palautuksista virheellisitä tuotteista

22

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy ambassadööriltä, kuulema parhaat popot

    • Anonyymi

      Ostopaikan kautta reklamaatiot.

    • Anonyymi

      5 kuukautta kuluu kengät loppuun jos hölkkäät aina samoilla.

      • Anonyymi

        Voi olla että koko tai malli ei ole sopiva tälle juoksijalle.


      • Anonyymi

        Olen vain kävellyt kyseisillä kengillä. Kengissä selvä suunnitteluvirhe, kun kannassa terävät tukipalat, jotka hankaavat kankaan rikki.


    • Anonyymi

      Paljonko tuli kilometrejä? Nykyään monissa tossuissa tuppaa olemaan niin luokaton pohja, ettei niillä muutenkaan yli 1000km pääse.

      • Anonyymi

        Täh, sehän on 200 kertaa 5 kilometrin lenkki! Minusta se on varsin hyvä kestoikä juoksukengille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, sehän on 200 kertaa 5 kilometrin lenkki! Minusta se on varsin hyvä kestoikä juoksukengille.

        Sata kertaa kympin lenkki. 1000km on jo hyvä, mutta moni jää nykyään 500km alle.


    • Anonyymi

      Kuule aukase nauhat kun otat kengät pois

      • Anonyymi

        Tarralenkkarit on tässä kätevämmät


      • Anonyymi

        Olen pitänyt lenkkareita vuosikaudet umpisolmussa eikä mitään ongelmia pukemisen, käytön tai kestävyyden kanssa.


    • Anonyymi

      New balancella on parasta kun saa kenkää myös leveällä wide lestillä mm.malli 880 wide V11 tai uusin malli V12 hyippukenkä.
      Itsellä vanhempi malli 880 V 10 Wide ei ole kulunut vaikka 2 vuotta käytössä ja 60 km viikko.

    • Anonyymi

      Ostapa Hokat.

      • Anonyymi

        Hokan ambassadorit kahjoja. New Balancella juoksee tavispapat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hokan ambassadorit kahjoja. New Balancella juoksee tavispapat.

        Jodlaajalla New Balance ja Asics pappamerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hokan ambassadorit kahjoja. New Balancella juoksee tavispapat.

        Oletteko nähneet Hokan partaukkoja? T.Teräsvirta tms.


    • Anonyymi

      New Balance paras pappalenkkari.

      • Anonyymi

        Asics ja Hoka myös hyviä.


    • Anonyymi

      Onko tähän tullut mitään selvyyttä? Mikä tilanne ja minne otit yhteyttä? Mulla on sama juttu, että alle 5kk käytössä olleet lenkkarit rikki kangasosista monesta kohti.

    • Anonyymi

      New Balancet ovat väljiä kantapäästä. Ei pysy kantapää paikoillaan, kangas kuluu.

    • Anonyymi

      Niken norm. hinta vajaa satasen juoksukenkieni pohjat menivät jo muutaman kuukauden juoksemisen jälkeen sellaisiksi että jalkapohjat kipeytyivät ja jouduin siksi hylkäämään ne, vaikka ulkoisesti kengät eivät ole kuluneet.
      Pidän varsinkin uusista Lidlin Crivit-juoksukengistäni, ja vanhemmillakin sellaisilla olen juossut pitkään.

    • Anonyymi

      Mitäpä siitä jankoomaan.
      Menin ja ostin Hokat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe