Kansakunnat kilpailevat suosiosta.
Suomalaisten omistama Amerikka on paljon oikeampi ja jalompi kuin venäläisten Amerikka.
Suomalainen ei ymmärrä, että Amerikassa elää slaaveja ja venäläisiä.
Suomalainen asettuu kaavaan, että VENÄLÄINEN EI OLE AMERIKKAA, MUTTA SUOMALAINEN ON.
Seuraava askel on että, SUOMALAINEN KERTOO AMERIKALLE, MITÄ ON VENÄLÄINEN, joka elää Suomen naapurissa.
Suomi pyrkii olemaan ylimielinen.
Kansainvälinen politiikka on suosiosta kilpailemista.
Sosiaalisia suhteita isossa mittakaavassa.
Aika tylsää.
Suomalaisten Amerikka on parempi kuin venäläisten Amerikka
6
954
Vastaukset
- Anonyymi
USAta omistaa Brittiläinen Imperialismi.
Kuitenkin maata ei voi omistaa.
Maa on ei kenenkään.
Amerikka on kaikkien.- Anonyymi
Jokainen joka alkaen Afrikan synnyinkodista tahtoo mennä eteenpäin evoluutiossa kohti Amerikkaa, saa mennä sinne ja OLLA JUURI SELLAINEN KUIN TAHTOO OLLA, ilman että Brittiläinen Imperialismi käskee heitä olemaan tietynlaisia, koska ei ole kahta samanlaista.
Amerikka on vanhuutta ja Afrikka on nuoruutta.
Historiaa ei voi omistaa, mutta se on yleistä.
Mikä olisi kenties sosiologian peruskivi.
Sosiumi on tärkeämpi kuin indiviudalismi.
- Anonyymi
Suomalainen Suomessa kertoo olevansa paljon parempi kuin se joku venäläinen Suomessa, joka elää Suomessa.
Suomalainen on aika varma, että Suomi on yhtä kuin USA.
Suomalainen korostaa olevansa usalainen ja venäläiset eivät ole.- Anonyymi
Kun suomalainen puhuu laveaa USAn englantia, niin suomalainen on paljon perempi amerikkalainen kuin he, jotka puhuvat englantia todella huonosti Suomessa.
Suomalaisen englanti kuin vain levenee levenemistään.
- Anonyymi
Paremmuudessa olen keskipäivä auringon paisteessa teiän räntäsateita kerätessä vilttiketjussa.
- Anonyymi
Mitä helvettiä mä just luin taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600