Isosta miehestä? Niin tykkäisitkös isosta miehestä joka olisi 130 kg ja 180cm.
Tykkäätkös nainen
81
637
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon penkki?
- Anonyymi
En todellakaan tykkäis, 100 kiloakin olisi liikaa.
Hmm, mun mies on 191cm ja painaa 103kg. Eikä ole yhtään edes lihava.
- Anonyymi
Lihavuus ja läskeys ei ole ainoa isouden muoto. Tuonnkokoinen voi olla lihava, tai yhtä hyvin voi olla olematta. Itse en tykkää isoista miehistä yleensä. Tuollainen aloituksessa kuvattu painaa yli tuplat muhun itteeni verrattuna. Ei kiitos sytytä lainkaan
Anonyymi kirjoitti:
Lihavuus ja läskeys ei ole ainoa isouden muoto. Tuonnkokoinen voi olla lihava, tai yhtä hyvin voi olla olematta. Itse en tykkää isoista miehistä yleensä. Tuollainen aloituksessa kuvattu painaa yli tuplat muhun itteeni verrattuna. Ei kiitos sytytä lainkaan
Joo ei. Mieheni on jäntevä normivartaloinen. Voimailua on joskus harrastanut. Silloin oli kuulemma sikaniska 110kg. :"D
Mulla on ollut 172 cm 58kg mieskin. Pienin mitä on ollut.HALiMONSTERi kirjoitti:
Joo ei. Mieheni on jäntevä normivartaloinen. Voimailua on joskus harrastanut. Silloin oli kuulemma sikaniska 110kg. :"D
Mulla on ollut 172 cm 58kg mieskin. Pienin mitä on ollut.Yleensä mun miehet on ollee siinä 180cm paremmalla puolella ja 70-103 kg välillä. Lihavahkoja vaan yksi.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Mulla on ollut 172 cm 58kg mieskin. Pienin mitä on ollut.Mä pidän hoikista miehistä. Pituutta miehillä on ollut välillä 165-198 cm. Vaakalukemia en ole tuijottanut, mutta hoikkia ovat kaikki olleet. Tuo pisinkin painoi silloin jotain 86 kiloa, mutta hän olikin silloin inttipoika kun aloimme seurustella ja pysyi siinä samassa kunnossa sen pari vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän hoikista miehistä. Pituutta miehillä on ollut välillä 165-198 cm. Vaakalukemia en ole tuijottanut, mutta hoikkia ovat kaikki olleet. Tuo pisinkin painoi silloin jotain 86 kiloa, mutta hän olikin silloin inttipoika kun aloimme seurustella ja pysyi siinä samassa kunnossa sen pari vuotta.
Jeps. Hoikista tai normivartaloisista minäkin. On ollu yksi ihan laihakin. Oon ollut itsekin hyvin hoikka sinne 30 korville, sitten vähitellen alkoi elopaino nousta. Itseasisaa kun poistettiin endometrioosia, niin jäi menkat reiluksi 6 kk pois ja hormonitoiminta oli viriviri tööt tööt, silloin myös aloin lihomaan.
Mäkin oon pyöreä, mutten miellä olevani läski. Muuten ois normivartalo, jos sais vattamakkaran pois. Osa on löysää arpista nahkaakin mikä ei kuulemma itsekseen katoa, jollei leikata. :(- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Jeps. Hoikista tai normivartaloisista minäkin. On ollu yksi ihan laihakin. Oon ollut itsekin hyvin hoikka sinne 30 korville, sitten vähitellen alkoi elopaino nousta. Itseasisaa kun poistettiin endometrioosia, niin jäi menkat reiluksi 6 kk pois ja hormonitoiminta oli viriviri tööt tööt, silloin myös aloin lihomaan.
Mäkin oon pyöreä, mutten miellä olevani läski. Muuten ois normivartalo, jos sais vattamakkaran pois. Osa on löysää arpista nahkaakin mikä ei kuulemma itsekseen katoa, jollei leikata. :(Nämäkin on tietysti makuasioita, mutta 191 ja yli sata kiloa ei kuulosta mun korviini hoikalta, vaan varsin rotevalta. Ja siis en nyt tosiaankaan puhu mistään läskeistä tai läskittömistä. Jostainhan se paino tulee, joten ainakin lihasta pitää olla ja ehkä roteva ruumiinrakenne. ☺
Anonyymi kirjoitti:
Nämäkin on tietysti makuasioita, mutta 191 ja yli sata kiloa ei kuulosta mun korviini hoikalta, vaan varsin rotevalta. Ja siis en nyt tosiaankaan puhu mistään läskeistä tai läskittömistä. Jostainhan se paino tulee, joten ainakin lihasta pitää olla ja ehkä roteva ruumiinrakenne. ☺
Harteikas ja lanteikas. Kyllä se tikku ukolle näyttää tuolla kaupassa moniin muihin lyhkäsempiin verrattuna. :D
Ei oo kyllä läskiä nähnykkään. Vyötärökin on ihannemitoissa kehui työterveyslääkäri.HALiMONSTERi kirjoitti:
Harteikas ja lanteikas. Kyllä se tikku ukolle näyttää tuolla kaupassa moniin muihin lyhkäsempiin verrattuna. :D
Ei oo kyllä läskiä nähnykkään. Vyötärökin on ihannemitoissa kehui työterveyslääkäri.Viime syksynä. Saman kokoinen on yhä.
https://aijaa.com/DVqaA2- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Mäkin oon pyöreä, mutten miellä olevani läski. Muuten ois normivartalo, jos sais vattamakkaran pois. Osa on löysää arpista nahkaakin mikä ei kuulemma itsekseen katoa, jollei leikata. :(Sano totuus että olet seksikäs ja seksipommi eli älä kiertele ja kaartele vaan sano asiat niin kuin ne on eli saat miehet lääpälleen
Anonyymi kirjoitti:
Sano totuus että olet seksikäs ja seksipommi eli älä kiertele ja kaartele vaan sano asiat niin kuin ne on eli saat miehet lääpälleen
Kato kuvaa, aika helevetin kaukana seksipommista. Ollu ehkä joskus kropan puolesta simpsakka paketti, mutta lärvin puolesta en.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Ei oo kyllä läskiä nähnykkään. Vyötärökin on ihannemitoissa kehui työterveyslääkäri.Montako kertaa pitää sanoa, etten puhu mitään läskeistä. Toi on ärsyttävää, kun pitää jäädä jankuttamaan vaikka nyt läskistä, vaikka toinen on jo useampaan kertaan sanonut, ettei puhu läskistä. 😒
Ei tuo kuva mun silmääni sano mitään, sen verran on huono kuvakulma. Isolta näyttää mun silmääni, mutta kuten sanottu huono kuvakulma. Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa pitää sanoa, etten puhu mitään läskeistä. Toi on ärsyttävää, kun pitää jäädä jankuttamaan vaikka nyt läskistä, vaikka toinen on jo useampaan kertaan sanonut, ettei puhu läskistä. 😒
Ei tuo kuva mun silmääni sano mitään, sen verran on huono kuvakulma. Isolta näyttää mun silmääni, mutta kuten sanottu huono kuvakulma.Näkee siitä sen ettei lihava ole. :)
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Näkee siitä sen ettei lihava ole. :)
Onko sulla nyt joku pakkomielle tuohon lihavuuteen, kun jaksat sitä jankutta, vaikka olen sanonut jo vissiin neljä kertaa, että en puhu lihavuudesta. Puhun ISOUDESTA ja lihavuus ei ole ainoa isouden muoto. Jessus nyt sentään taas. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla nyt joku pakkomielle tuohon lihavuuteen, kun jaksat sitä jankutta, vaikka olen sanonut jo vissiin neljä kertaa, että en puhu lihavuudesta. Puhun ISOUDESTA ja lihavuus ei ole ainoa isouden muoto. Jessus nyt sentään taas. 😅
Tahallaan vähän härnään sua, voin sen tunnustaakkin. :)
Otat niin kivasti kierroksia. ;P- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Yleensä mun miehet on ollee siinä 180cm paremmalla puolella ja 70-103 kg välillä. Lihavahkoja vaan yksi.
Lihavalle naiselle sopii lihava mies.
Anonyymi kirjoitti:
Lihavalle naiselle sopii lihava mies.
Mä en ole ollut pulska, kun noin 14 vuotta. Enkä kauttaaltaan pulska sittenkään. Välillä ohuempi ja välillä paksumpi.
Eipä mun kanssa ole moni pulskana ollutkaan exä ja nyksä. :)
Pulskuuttakin on erilaista. Riippuu mihin ja miten se kertyy. Pahannäköistä ja ei pahannäköistä. Makukysymys.HALiMONSTERi kirjoitti:
Mä en ole ollut pulska, kun noin 14 vuotta. Enkä kauttaaltaan pulska sittenkään. Välillä ohuempi ja välillä paksumpi.
Eipä mun kanssa ole moni pulskana ollutkaan exä ja nyksä. :)
Pulskuuttakin on erilaista. Riippuu mihin ja miten se kertyy. Pahannäköistä ja ei pahannäköistä. Makukysymys.Tämä siis koskien kaikkia sukupuoleen sitomatta.
"Pulskuuttakin on erilaista. Riippuu mihin ja miten se kertyy. Pahannäköistä ja ei pahannäköistä. Makukysymys."- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Kato kuvaa, aika helevetin kaukana seksipommista. Ollu ehkä joskus kropan puolesta simpsakka paketti, mutta lärvin puolesta en.
En kyllä näe mitään kuvaa eli puhut skeidaa eli olet seksipommi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä näe mitään kuvaa eli puhut skeidaa eli olet seksipommi
On se tossa profiilissa häilyvänä. Ei siitä nyt mitään tolkkua taida saada, jollei mun naamaa ole nähnyt ilman mitään muokkauksia. Mutta en kyllä itse sanoisi itseni näköistä naista seksipommiksi.
Aika karun näköinen olis seksipommi sitten. Mutta nyt morjes, on lääkäriin meno. :)- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
On se tossa profiilissa häilyvänä. Ei siitä nyt mitään tolkkua taida saada, jollei mun naamaa ole nähnyt ilman mitään muokkauksia. Mutta en kyllä itse sanoisi itseni näköistä naista seksipommiksi.
Aika karun näköinen olis seksipommi sitten. Mutta nyt morjes, on lääkäriin meno. :)Moi ja koit mennä jo ettet myöhästy moikka
Anonyymi kirjoitti:
Moi ja koit mennä jo ettet myöhästy moikka
Olen jo ajoissa aina paikalla, vähintään vartti pitää olla etuajassa. Myöhästymisiä inhoan, menee koko päivä pilalle, jos myöhästyy. En ole Hulda huoleton.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Tahallaan vähän härnään sua, voin sen tunnustaakkin. :)
Otat niin kivasti kierroksia. ;PLähinnä huvitun idiotismista ja mietin onko sulla päässä enemmänkin vikaa 😱. Ei mikään ihme, että olet ottanut useemman kerran turpaasikin, jos tunnista kierosten oton noin huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä huvitun idiotismista ja mietin onko sulla päässä enemmänkin vikaa 😱. Ei mikään ihme, että olet ottanut useemman kerran turpaasikin, jos tunnista kierosten oton noin huonosti.
Kerran oon saanut turpaani 17 vanhana. Multa on on saatu turpaan muutaman kerran. Mua ei pidä tulla lyömään jos ei halua takas. :)
HALiMONSTERi kirjoitti:
Kerran oon saanut turpaani 17 vanhana. Multa on on saatu turpaan muutaman kerran. Mua ei pidä tulla lyömään jos ei halua takas. :)
Muunlaista koulukiusaamista ja kivittämistä on ollut, tönimistä lapsena. Tukasta tukistelua ja selkään läpsimistä, mutta ihan turpaan kuten tättärää sanoo vain kerran. Ja kuristettu on kyllä lapsena ja kerran 19 vanhana.
Silläpä mä en tollasille ihmisille kumarrakkaan vaan tempasen olan takaa turpaan, kun tulevat päälle.- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Muunlaista koulukiusaamista ja kivittämistä on ollut, tönimistä lapsena. Tukasta tukistelua ja selkään läpsimistä, mutta ihan turpaan kuten tättärää sanoo vain kerran. Ja kuristettu on kyllä lapsena ja kerran 19 vanhana.
Silläpä mä en tollasille ihmisille kumarrakkaan vaan tempasen olan takaa turpaan, kun tulevat päälle.Lätkyn lätkyn, kyllä sä turpaas osaat soittaa. Asiasta on vaan puutetta.
Anonyymi kirjoitti:
Lätkyn lätkyn, kyllä sä turpaas osaat soittaa. Asiasta on vaan puutetta.
Niin säkin. Oot vielä kauheen aggressiivinen luonne.
Anonyymi kirjoitti:
Lätkyn lätkyn, kyllä sä turpaas osaat soittaa. Asiasta on vaan puutetta.
Onks sulla kaikki ihan hyvin, ootko onnellinen? Vaikutat niin hyökkäävälle, että jotenkin myös katkeralle.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Vain kerran olet mies saanut elämäsi aikana turpaan?
Anonyymi kirjoitti:
Vain kerran olet mies saanut elämäsi aikana turpaan?
En ole yhäkään mies.
Miehesi on 191 cm ja 103 kg. Itse olen 194 cm ja 100,5 kg ja en myöskään oikeasti ole juurikaan lihava.
En ole mies, mutta minusta 100 kiloa on ihan ok muttei 130 kiloa ole hyvä asia. Tietysti jos mies on tosi lihaksikas niin sitten se voisi teoriassa mennä?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Miehesi on 191 cm ja 103 kg. Itse olen 194 cm ja 100,5 kg ja en myöskään oikeasti ole juurikaan lihava.
En ole mies, mutta minusta 100 kiloa on ihan ok muttei 130 kiloa ole hyvä asia. Tietysti jos mies on tosi lihaksikas niin sitten se voisi teoriassa mennä?Niin, luustokin painaa. On hintelempiä ja on tömäkämpiä. Bmi on vähän lapsellinen systeemi.
Sen nimeen vannovat samaten.
No aika Hulk saa olla jo 130 kg. Kyllä siinä rasvaakin on.HALiMONSTERi kirjoitti:
Niin, luustokin painaa. On hintelempiä ja on tömäkämpiä. Bmi on vähän lapsellinen systeemi.
No aika Hulk saa olla jo 130 kg. Kyllä siinä rasvaakin on.Joo painoindeksimittaus on vähän kyseenalainen, sillä jotkut voivat olla lihaksikkaita.
Hyvää päivänjatkoa. Itse lähden Joensuun keskustaan asioille ja syömään, joten pidän täältä muutaman tunnin taukoa. Hyvää päivää! :)- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Niin, luustokin painaa. On hintelempiä ja on tömäkämpiä. Bmi on vähän lapsellinen systeemi.
No aika Hulk saa olla jo 130 kg. Kyllä siinä rasvaakin on.Mikä sun bmi on? Ootko lihava sen perusteella ja täsmääkö ulkonäköön?
Aika lapsellinen olet jos muuta väität. Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun bmi on? Ootko lihava sen perusteella ja täsmääkö ulkonäköön?
Aika lapsellinen olet jos muuta väität.Monet lääkäritkin on todenneet Bmi:n huonoksi määrittimeksi, kun kehonkoostumus on eri Bmi:llä eri ihmisillä eri. Vyötärön ympärysmitat on jätkevämpi mittari kaikenkaikkiaan.
Mölise mitä möliset.HALiMONSTERi kirjoitti:
Monet lääkäritkin on todenneet Bmi:n huonoksi määrittimeksi, kun kehonkoostumus on eri Bmi:llä eri ihmisillä eri. Vyötärön ympärysmitat on jätkevämpi mittari kaikenkaikkiaan.
Mölise mitä möliset.Siis bmi on eri ihmisillä eri. Yksi eri liikaa.
Kehonkoostumus on samalla Bmi:llä eri ihmisillä eri.- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Monet lääkäritkin on todenneet Bmi:n huonoksi määrittimeksi, kun kehonkoostumus on eri Bmi:llä eri ihmisillä eri. Vyötärön ympärysmitat on jätkevämpi mittari kaikenkaikkiaan.
Mölise mitä möliset.Kysyttiin oletko sinä bmin mukainen, lihava luonnossa ja bmissä. Olet.
Kaikki ei ole. Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin oletko sinä bmin mukainen, lihava luonnossa ja bmissä. Olet.
Kaikki ei ole.Tämmösessä kunnossa olen. Bmi 30.8
https://aijaa.com/Ymq8ABHALiMONSTERi kirjoitti:
Tämmösessä kunnossa olen. Bmi 30.8
https://aijaa.com/Ymq8ABTuo on viime vuodelta kun olin 8kg painavempi, kun nyt.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Tuo on viime vuodelta kun olin 8kg painavempi, kun nyt.
Mutten rupee teille alastonkuvia linkittelee, jotta voisitten ihmetellä minua.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Tuo on viime vuodelta kun olin 8kg painavempi, kun nyt.
Ylipainoinen kuten suurin osa ihmisistä sekä bmin että ulkonäön perusteella.
Pieni osa populaatiosta voi sanoa hyvällä syyllä ettei bmi korreloi olemuksen kanssa.
https://yle.fi/uutiset/3-10987800 Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoinen kuten suurin osa ihmisistä sekä bmin että ulkonäön perusteella.
Pieni osa populaatiosta voi sanoa hyvällä syyllä ettei bmi korreloi olemuksen kanssa.
https://yle.fi/uutiset/3-10987800Et ole ehkä lukenut, että olen laihduttanut 95kg 85kg ja laihdutan vielä 75 kg.
Sitten olen just bueno ja kroppa hyvössä lihassa. En kuitenkaan halua riisipuikoksi enää palata, millainen olin muinoin. Se ei oo nättiä eikä se tunnu hyvälle. Ja tämä on tosiaankin mun maku ja mielipide.HALiMONSTERi kirjoitti:
Et ole ehkä lukenut, että olen laihduttanut 95kg 85kg ja laihdutan vielä 75 kg.
Sitten olen just bueno ja kroppa hyvössä lihassa. En kuitenkaan halua riisipuikoksi enää palata, millainen olin muinoin. Se ei oo nättiä eikä se tunnu hyvälle. Ja tämä on tosiaankin mun maku ja mielipide.Niin ja tisseistäkin lähtee muutama kilo. Jahka pääsen leikkaukseen. :)
Mahtavaa päästä isoista tisseistä eroon. Ihan parasta. ❣️
- Anonyymi
Aika kevyt vielä, ja lyhyt... 🤔
xLiner- Anonyymi
Vai täytyis olla vieläkin isompi mut noi mitat on veltosta mitattu
- Anonyymi
Aika pätkä.
Edellinen mies oli 196 cm ja sama 130 kg.Mut oon seukannu 196 cm pitkääkin. Tanssiminen oli hankalaa hänen kanssa, kun harppoi ja minä sipsutin. :"D
HALiMONSTERi kirjoitti:
Mut oon seukannu 196 cm pitkääkin. Tanssiminen oli hankalaa hänen kanssa, kun harppoi ja minä sipsutin. :"D
Jostakin syystä isot pojat on tykänny minusta pienemmät ei oikein. Ne on karttaneet minua yleensä. Eikä oo edes vitsi.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Jostakin syystä isot pojat on tykänny minusta pienemmät ei oikein. Ne on karttaneet minua yleensä. Eikä oo edes vitsi.
Miksi tuot tätä nettipersoonaa välillä miehenä esiin, mikä ns olet ja välilllä naisena? Lukijat saattaa vaikka hämmentyä, reps
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuot tätä nettipersoonaa välillä miehenä esiin, mikä ns olet ja välilllä naisena? Lukijat saattaa vaikka hämmentyä, reps
Mä oon hassu tapaus. Nainen jolla on miehen olemus. :)
Anonyymi kirjoitti:
Oot ehkä joskus tavannut maskuliinejä naisia, mikäli oot ikinä käynyt kotisi ulkopuolella? :)
- Anonyymi
Miksikäs ei. Mielipiteellä ei kuitenkaan ole vaikutusta suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
No eipä siinä sillein mitteen... Tiedän kuitenniin että olet mukavo.
Mutta varmoon tukahduttaisit tunteisiin...
Se vuara siinä on. - Anonyymi
Ei nappaa ylipainoiset.
- Anonyymi
Ja aloituksen painolla on jo sairaalloisen ylipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloituksen painolla on jo sairaalloisen ylipainoinen.
Ainakin 30 kiloa pois, että olisi edes pulska. Tollasenaan ihan hervoton läski.
- Anonyymi
Saat hyvät pisteet filosofian kurssilta kun esität kaikkia hassuja kysymyksiä opettajallekin.
Kysymyksiähän aina on enemmän kuin vastauksia, jos olisi vain vastauksia niin.. voit kuvite4lla sellaista. - Anonyymi
Minkähänlaistsa unta näkee joku ksrhu ytsi leijonakin?
- Anonyymi
Isot miehet pelottaakin
- Anonyymi
Entä joa tapanasi olisi aina sängytssä layynyt jalkopäähän.
- Anonyymi
Aina ennen nukkumssnmenemistä, lasittaa tyynyt jalkopäähän.
- Anonyymi
Jollain ukkelillas voisi ollakin joku perintewinen käytäöntä laittaa sängyn tyynytr aina jalkopääöhän eripuolelle sänkyä.
- Anonyymi
Tuollainenin voisi olla hausska harrastus... aina ennen nukkumaan menoa järjetelee3 tyynyjä sängyssä eri sijainteihin.
- Anonyymi
tyynyjen kiinnittäminen.... alumiiniteippiä olisi, jos sillä kiinnitisi tyynyjä sänkyyn jalan alle, jotttane tyynyt pysyisivät pasikoillaabn nukkuerssa.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Ei tule oikein muuta mieleen tästä aloituksesta kuin se, että toisia on vaivannut kovasti pari Herlevi ja se missi jonka nimeä en nyt muista. Minusta on kerrassaan rumaa spekoida katkerana, jos kerran ovat onnellsia yhdessä, niin sitten ovat. Ehkä salaisuus on käytöksessä tai jotain
- Anonyymi
Mikäpä ettei! Se kun ei ole koosta kiinni . Tykkääminen siis.
- Anonyymi
130 kg on liikaa.
- Anonyymi
En oikeastaan. Semmoinem kompakti paketti parempi.
- Anonyymi
Olen iso mies pit.202cm ja paino n.168kg-142kg, ja naisia riittää. olen bodannut oikeestaan aina. aloitin n. 10-11 v ikäisenä.
olen myöskin nyrkkeillyt, judookin ja karatea, harrastanut. ketteryyttä siis on.- Anonyymi
Non niin, eipä mun tarvitsekaan alkaa ohjaajaksi. Pituus ja paino ei vielä kerro kaikkea ihmisestä ja hänen lihavuudestaan. Olen itse törmännyt näihin ennakkoluuloihin nimenomaan täällä. IRL:ssä ei kukaan koskaan ollut mulle vihjannut edes lihavuudesta.
Olen 164cm ja painoin n. 70kg painon ollessa korkeimmillaan. Käsilihaksia ja jalkalihaksia taatusti norm. enemmän ja muutenkin kroppa suht. mukavassa kunnossa.
Olin parivuotta aikaisemmin vielä harrastanut telinevoimistelua; kuten eritaso nojapuut, puomi ja lattia voimistelua nauhoin, pallon tai keilojen kansa.
Täällä oltiin tyrmistyneitä, "nuori nainen"; sinä olet läski. Laihduta heti, jos meinaat joskus edes miehen itsellesi löytää. 6kg myöhemminkin minut arvioitiin täällä yhä läskiksi, eikä kukaan ollut edes nähnyt mua... Jotain hiivatin painoindeksiä ilmeisesti luettu, ja tehty omat tulkinnat sen mukaan.
Tänä päivänäkin mä vielä pystyn vetämään yli 20 kertaa leukoja rekkitangossa, ja vielä heilahtaa kärynpyöräkin tarvittaessa, ihan testi mielessä on tullut tehtyä.
Alastulossa mulla nilkkaan tai päkiään saattaa sattua, pihahiekka kun ei vaimenna iskua ollenkaan, eikä luustoni ja niveleeni ole enää jatkuvan harjoituksen alaisena, niin tottuneet mätkähdyksiin.
Turkulainen Ilkka Nummisto lähes 190cm ja n. 140kg, voimamies aikoinaan, viimevuosiaan alle 80 kg, koska ei vanhan ihmisen pidä ylimääräisiä kiloja kantaa, jos aikoo elää pitkään.
Ilkka oli rauhallinen jättiläinen, vaikka "nuoret kollit" joskus haastoivatkin Ilkan, puhumalla niistä yleensä selviää... tai ehdottamalla ett tule harjoituksiin koittamaan miten pitkälle; voimasi ja taitosi riittävät. No humalan haihduttua, sitä nuortamiestä yleensä ilmeiseti hävetti omat pullistelunsa. Ilkka näet teki portsarin hommia Turussa... ja ainakin Kaarinan krouvissa, vanhempani ovat kertoneet, ovat samaa ikäluokkaa ja melkein syntyperäisiä turkulaisia. - Anonyymi
Iso mies hot, väkivaltainen mies not.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso mies hot, väkivaltainen mies not.
Pieni nainen oppii kiertämään kaukaa kukkakaalikorvaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Non niin, eipä mun tarvitsekaan alkaa ohjaajaksi. Pituus ja paino ei vielä kerro kaikkea ihmisestä ja hänen lihavuudestaan. Olen itse törmännyt näihin ennakkoluuloihin nimenomaan täällä. IRL:ssä ei kukaan koskaan ollut mulle vihjannut edes lihavuudesta.
Olen 164cm ja painoin n. 70kg painon ollessa korkeimmillaan. Käsilihaksia ja jalkalihaksia taatusti norm. enemmän ja muutenkin kroppa suht. mukavassa kunnossa.
Olin parivuotta aikaisemmin vielä harrastanut telinevoimistelua; kuten eritaso nojapuut, puomi ja lattia voimistelua nauhoin, pallon tai keilojen kansa.
Täällä oltiin tyrmistyneitä, "nuori nainen"; sinä olet läski. Laihduta heti, jos meinaat joskus edes miehen itsellesi löytää. 6kg myöhemminkin minut arvioitiin täällä yhä läskiksi, eikä kukaan ollut edes nähnyt mua... Jotain hiivatin painoindeksiä ilmeisesti luettu, ja tehty omat tulkinnat sen mukaan.
Tänä päivänäkin mä vielä pystyn vetämään yli 20 kertaa leukoja rekkitangossa, ja vielä heilahtaa kärynpyöräkin tarvittaessa, ihan testi mielessä on tullut tehtyä.
Alastulossa mulla nilkkaan tai päkiään saattaa sattua, pihahiekka kun ei vaimenna iskua ollenkaan, eikä luustoni ja niveleeni ole enää jatkuvan harjoituksen alaisena, niin tottuneet mätkähdyksiin.
Turkulainen Ilkka Nummisto lähes 190cm ja n. 140kg, voimamies aikoinaan, viimevuosiaan alle 80 kg, koska ei vanhan ihmisen pidä ylimääräisiä kiloja kantaa, jos aikoo elää pitkään.
Ilkka oli rauhallinen jättiläinen, vaikka "nuoret kollit" joskus haastoivatkin Ilkan, puhumalla niistä yleensä selviää... tai ehdottamalla ett tule harjoituksiin koittamaan miten pitkälle; voimasi ja taitosi riittävät. No humalan haihduttua, sitä nuortamiestä yleensä ilmeiseti hävetti omat pullistelunsa. Ilkka näet teki portsarin hommia Turussa... ja ainakin Kaarinan krouvissa, vanhempani ovat kertoneet, ovat samaa ikäluokkaa ja melkein syntyperäisiä turkulaisia.Laita kuva itsestäsi jos uskallat niin nähdään ootko lihava vai normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuva itsestäsi jos uskallat niin nähdään ootko lihava vai normaali.
Joo, laitankos salaisen kännynumeroni myös. Nimen sekä osoitteen? Mitä muuta vielä?
Mä en ole leikkinyt kuvan muokkausohjelmalla, joten nyt puuttuu uskallus! =D)))
- Anonyymi
Olen iso paha susi. 167cm-92kg. Seurustelen myös ja nuorena sain kyllä naisia koska kävin baareissa paljon.
- Anonyymi
Tykkään vain sellaisesta ihmisestä jonka olen tuntenut useamman kymmenen vuoden ajan. Ei ole jaksamista tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen.
- Anonyymi
No voi yhen kerran. Kyllä ne muut ominaisuudet ratkaisevat enemmän. Ei toi numeroina pahalta kuulosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793