Treffikumppanin tulot

Anonyymi

Jos saisit tietää, että seurustelukumppanisi tienaisi esim 10-20 tonnia kuussa, niin vaikuttaisiko tämä suhtautumiseesi?

Voisitko toisaalta kuvitella seurustelevasi esim 2000e bruttona tienaavan miehen kanssa. Jos tämä vielä yhdistyy amistaustaan, niin onko mitään jakoa verrattuna hyvätuloiseen ja hyvin koulutettuun mieheen.

Ilmeisesti Elon Muskillakin oli kolmen kivaa Amber Heardin ja Cara Delevingnen kanssa. Tuskinpa tuokaan kohtaaminen olisi tapahtunut, jos Muskin tulot olisivat esim 3000e/kk.

32

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyjä kyllä tietää mikä on se vallitseva totuus, ilman kysymystäänkin, toki on hyvinkin valaisevaa mikäli joku komentoisia höpötellen esim, sisäinen kauneus jne..joka valehtta, kyl se on raha joka ratkaisee, niin sodassa kuin rakkaidessakin. narratiivia molemmat.

      • Anonyymi

        Ai!?? Minuun ei tulot vaikuttaisi yhtään mitenkään. Pääasia, että toinen on töissä kayvä kunniallinen kansalainen ja elättää itsensä. Tulojen suuruudella ei ole minuun minkäänlista vaikutusta, koska pärjään omillani ihan tarpeeksi hyvin.


      • Anonyymi

        Olen istunut pöydissä jossa vieruskaveri tienaa 75000 eur/kk. Ja pöydissä joissa suomalainen kaveri tienaa 180-400 eur/kk. Väitän että raha ei vaikuta minuun. Älä usko mutta niin väitän.
        Molemmissa pöydissä oli puolensa. Olen myös syönyt kultalautasilta pilvenpiirtäjissä. Ja likaiselta pahvikannelta grillin takana. Molemmissa ruoka maistui.
        Tosi elämä ei ole rahassa kiinni. Truth is out there.


    • Anonyymi

      Tulojen määrä kompensoi pitkälti sitä millaiseen elämäntyyliin ihminen haluaa sitoutua.
      Tuollaisilla tuloilla pystyy elämään siten miten haluaa.
      En usko että edes treffailisin tuollaista ihmistä. Olen minimalisti.

    • Anonyymi

      Rahalla ei saa aitoa rakkautta. Seurustelukumppani pitää valita muilla perusteilla.

    • Anonyymi

      Noin isot kuukausitulot eivät vaikuttaisi mitenkään. Omat kuukausituloni eivät ole tuota tasoa, mutta en silti saa kulutettua kuin noin kolmasosan palkastani kuukausittain. Mä siis ihan vilpittömästi en näe noissa tuloissa mitään ihmeellistä. Pikemmin alkaisin ensiksi miettiä paljonko mies kuluttaa kuussa ja joutuisinko hänen kanssaan itsekin kuluttamaan enemmän palkastani. Eli ei siis todellakaan olisi automaattisesti positiivinen juttu.

      Voisin seurustella 2000€/kk ansaitsevan miehen kanssa. Olen asunutkin yhdessä miehen kanssa, joka tienasi vähemnän kuin tuo. Tuloeromme oli ongelma miehelle, ei minulle. Amistaustallakaan ei ole väliä, kunhan meiltä kuitenkin löytyisi tarpeeksi yhteisiä asioita.

    • Anonyymi

      Eipä niillä tuloilla ole sinällään merkitystä kunhan omillaan toimeentulee.

      Riippuu täysin saako mies muuten ( äly, kemia, käytöstavat) kiinnostumaan minut itsestään sitä kautta näkee voiko tilanne edes kehittyä miksikään.

      • Anonyymi

        Ihan varmaan on tuloilla merkitystä jos nainen valitsee miehen. Naisille ei kelpaa työtön vaikka työtön mies tulisi itse toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmaan on tuloilla merkitystä jos nainen valitsee miehen. Naisille ei kelpaa työtön vaikka työtön mies tulisi itse toimeen.

        Omillaan toimeentulemisen määritelmään vaikuttavat väistämättä määrittelijän omat tulot/elämäntavat. Jos toinen esimerkiksi ravaa jatkuvasti kalliilla lomilla, niin jääkö vähemmän tienaava omillaan toimeentuleva aina itsekseen kotiin siksi aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmaan on tuloilla merkitystä jos nainen valitsee miehen. Naisille ei kelpaa työtön vaikka työtön mies tulisi itse toimeen.

        Yleensä noissa työttömissä on muutakin vikaa. Kaljaa, mt-ongelmia ja elämänhallinta hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä noissa työttömissä on muutakin vikaa. Kaljaa, mt-ongelmia ja elämänhallinta hukassa.

        Näin se on, Teemu Selänne ei kelpaa naisille, koska on työtön. Eiku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omillaan toimeentulemisen määritelmään vaikuttavat väistämättä määrittelijän omat tulot/elämäntavat. Jos toinen esimerkiksi ravaa jatkuvasti kalliilla lomilla, niin jääkö vähemmän tienaava omillaan toimeentuleva aina itsekseen kotiin siksi aikaa?

        Aika harva Suomessa tulee toimeen omillaan. Pankissa pitää lähes kaikkien, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, käydä lainasta neuvotelemassa, jos sähköauton tai asunnon haluaa hankkia.


    • Anonyymi

      V-kodissa tarjotaan konjakkitoti joka ilta, parhaana kaksikin.

    • Anonyymi

      Kyllä kemiaa pitää olla.

      Kemia = A x ulkonäkö B x varakkuus

      Kertoimet A ja B vaihtelevat yksilöllisesti naisväestössä. Useimmiten ulkonäöllä ei ole mitään väliä, jos on riittävästi rahaa.

    • Anonyymi

      Tulot ei vaikuta.

    • Anonyymi

      Ei se vaikuttaisi, jollei mies itse asiasta tekisi ongelmaa. Jos suurituloisempi mies vaikka pröystäilisi tai pienituloisempi häpeäisi tulojaan, niin toki tuollaisella olisi vaikutusta. Muutoin mies itse on tärkeämpi. Ehkä kuin suuri tuloero olisi haasteellista, jos esim suurituloinen mies haluaisi mennä lomalle jonnekin kalliiseen paikkaan eikä minulla olisi varaa. Tuntuisi kiusalliselta ottaa lomaa vastaan mieheltäkään, en halua olla kenenkään elätettävä. Mutta kaikki riippuu siitä, miten mies itse suhtautuu. Jos hän on ihana tyyppi ja omana itsenään treffeille minua, niin aivan se ja sama mitä palkkakuitissa lukee.

    • Anonyymi

      Joo... jos kertoo että tienaaa 2200 kuussa niin ei ole paljon sielunkumppaneita löytynyt. Mutta jos kaveri kertoo "tolla on melkein 200 000 pankkitilillä" niin johan tullaan kysymään kuulumisia ja kysellään että onko illalle jo seuraa.

      Mistä löytäisi aidon "naapurintytön"??

      • Anonyymi

        No eipä noita "sielunkumppaneita" taida juuri millään tulotasolla näkyä. Itse tosin en moisten olemassaoloon edes usko, joten ehkä ne siksi loistavat poissaolollaan.


    • Anonyymi

      Saattaisi hyvin vaikuttaa negatiivisesti mielikuvaani. Ensimmäinen olettamani olis, että tyypin elämäntavat ja -arvot ovat varmaan hyvin kaukana omistani. Tuo siis jos en olisi koskaan tavannut. Jos taas olisin tavannut, eikä tuo olisi mitenkään huokunut tyypistä ulospäin, niin ei se silloin suuresti vaikuttaisi. Vähän tekisi varovaiseksi ja tutkailemaan, että pilkistääkö ökyily ja pröystäily jostain. Jos ei ja ihminen on täysin tavallinen kulut kurissa ja jalat maassa ihminen, niin ei sen sitten väliä mitä ne tulot ovat.

    • Anonyymi

      Voisi vaikuttaa, koska naisilla pitää seuraavista kolmesta asiasta, miehellä olla vähintään kaksi.

      1 Kemia
      2 Hyvät seksitaidot
      3 Varakkuutta

      Kemiasta ei usienkaa ole niin väliä, joten mitkä kaksi jää.

      • Anonyymi

        Naisille ei mainitsemasi kemia, hyvät seksitaidot ja varakkuus tarvitse keskittyä yhteen henkilöön. Ominaisuudet etsitään usein useammasta miehestä ja yhtä aikaa. Miehenä on kokemusta tällaisista "puolisoista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille ei mainitsemasi kemia, hyvät seksitaidot ja varakkuus tarvitse keskittyä yhteen henkilöön. Ominaisuudet etsitään usein useammasta miehestä ja yhtä aikaa. Miehenä on kokemusta tällaisista "puolisoista".

        Näin on. Vaimoni halusi minulta kemiaa, naapurista seksitaitoja ja, kun varakkaamman löysi, otti eron. Olen kuullut, että ex-vaimoni haluaa edelleen seksitaitoja muualta, mutta "kemia" ilmeisesti on rahan kanssa löytynyt.


    • Anonyymi

      Oon ollunna koko aikus elömäni työtön ja kumminkin minulla on pari suhde suht hyvinkin toimeen tulevan naisen kanssa, asumme omakotitalossa jossa lääni piisaa, on kesämökki ja lomaosake

      moottoripyörä, on myös pari venettä. ja syömme hyvin. ei huolen häivää, olen myös kysynyt naiseltani ,haittaako köyhyyteni ? johon vastasi, ettei se köyhyys ole mittarina suhteessamme, ja parempi nauttia kaksi hyvin voinnista.. no vastaus tyydytti. eli näin meillä.

    • Deittailin aikoinaan parin varsin hyvätuloisen ja varakaan naisen kanssa. No en toki samaan aikaan. Täytyy sanoa, että mulla keskituloisella meni pupu pöksyyn ja homma tyssäsäi siihen. Toki toisen kanssa vietettiin unelmaloma, mutta mun vuotuinen lomabudjettini hupeni viikossa.
      En pystynyt vastaamaan sellaiseen elintasoon ja en voi nähdä itseäni miehenä, joka ei voi vastata omilla tuloillaan naisensa elintasoon ja sen asettamiin vaatimuksiin.
      Minusta on kiva olla kumppanin kanssa suunnilleen samalla kartalla tulojan ja omaisuuden suhteen. Nyt on kiva kun kumppanini tienaa vähän vähemmän kuin minä, mutta toki hänellä on perintöjen kautta enemmän omaisuutta kuin mulla.

    • Anonyymi

      Vaikuttaisi hyvinkin paljon sikälimikäli tietäisin miten ja mihin rahansa käyttää. Käyttääkö rahansa omaan statukseen,pröystäilyyn ja egon kiillotukseen,hamuaako jatkuvasti lisää ja enemmän,vai elääkkö suht huomaamattomasti ja kenties hyväntekeväisyyteen panostaen. Yksikään ihminen maailmassa ei tarvii enempää kuin elääkseen tai muita auttaakseen. Kaiken ylimääräisen voi laittaa köyhille,sairaille, ihmisten mielenterveyteen, inhimillisyyttä edistävälle tieteelle,kaikenlaiseen hyväntekeväisyyteen jne. Guccin laukun hinnalla moni ilahtuisi ikihyvikseen ja alkaisi uskoa hyvään. Täällä oli joku ketju,että mitä tekisit parinnöllä,oliko 200 000 niin viestejä tuli,ettei tuolla tee yhtään mitään. Kyllä tuo raha olisi monelle yhtäkyin lottovoitto. Sillä saisi leivänpäälle.muutakin kuin huulensa. Hyi teitä itsekkäät ökyt,rahanahneet mammonan palvojat.Häpeän olla ihminen.💩

      • Anonyymi

        Tämäkin on tehty ökyille ,ja ökyjen toimesta,että tuliterä auto kannattaa vaihtaa uuteen tuliterään,ennen kuin renkaat ehtii kulua puhki,eli noin kolmen vuoden välein. Muuten ei taso pysy ja auton arvo on yhtäkuin nolla. Mitä egon palvontaa! Mitä luonnonvarojen tuhlausta! Mitä maailman saastuttamista! Mitä kertakäyttökulttuuria! Hyvä ökyt. On teillä järki päässä. Tätä naurettavaa tuhlausta egoökyt pyörittää.💩


    • Anonyymi

      Rahan ja sen avulla saadun maineen loi se ,joka halusi hallita itse. Olla itse Jumala. Kukakohan se oli?

      • Anonyymi

        .jatkan.Niin ja miksikö nyt on sotaa ja epidemioita ja kaikkea pahaa? Aivan itse samme mitä ansaitsemme ja monet viattomat omaan ahneuteen saastutamme. Lestat,hellarit ym .täällä toisiaan haukkuu ,itseään ylentää ja muita alentaa. Mutta yhteistä on se ,että raha kelpaa molemmille.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .jatkan.Niin ja miksikö nyt on sotaa ja epidemioita ja kaikkea pahaa? Aivan itse samme mitä ansaitsemme ja monet viattomat omaan ahneuteen saastutamme. Lestat,hellarit ym .täällä toisiaan haukkuu ,itseään ylentää ja muita alentaa. Mutta yhteistä on se ,että raha kelpaa molemmille.💩

        Kaikki toimii sähköllä. On kerrostaloja joissa ihmisiä pilvinpimein ilman takkaa ja polttopuita. Et edes kotiovesta sisään pääse ilman sähköä. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä(?) Meidän asioista päättämässä. Miten olemme niin tyhmiä että hyväksymme tämän. Ja annamme ökyrosvojen itseämme pompottaa. Lahkolaiset paasaa että se tämä ja tuo on syntiä. Kuten esim. Kynsilakka tai hiusten kiharrus. Naurettavaa. Todellista pahuutta ei nähdä,eikä haluta nähdä. Mitä on todellinen pahuus? Mikä on maapallon tuho? Kynsilakkako?💩


    • Anonyymi

      Ei niistä ole tähän vastaamaan...

      • Anonyymi

        Niiden silmät ja korvat on umpeutuneet. On vain minä ja minun hyvä. Niiden esikuva on omahyväinen itsetyytyväinen,ökyrikas kokoomuksilainen. Patteri orpo.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden silmät ja korvat on umpeutuneet. On vain minä ja minun hyvä. Niiden esikuva on omahyväinen itsetyytyväinen,ökyrikas kokoomuksilainen. Patteri orpo.💩

        Hyvä patteri ja maailma pelastuu💩


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe