NYT SE ON PÄÄTETTY

Anonyymi

Koska en saa laadukasta parisuhdetta enkä seksiä, niin en enää tee tämän yhteiskunnan eteen mitään. Jatkossa elätän itseni tuilla ja pimeillä töillä tai muulla rikollisilla toimilla. Mitkään kansalaisvelvollisuudet ei minua enää jatkossa kiinnosta.

En ole mikään narri, joka pyörittää yhteiskuntaa vain muiden iloksi. Piste.

16

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laadukasta parisuhdetta on turha haikailla, se on pelkkä myytti jota naistenlehdet ruokkivat. On ihan hyvä taktiikka tehdä pimeitä töitä ja käydä vaikka thaimaassa naimassa jos ei muuten saa. Mutta yksi asia on hyvä muistaa, ne sukupuolitaudit. On noloa mennä persaukisena terveyskeskukseen selittämään mistä minkäkin taudin on saanut.

    • Anonyymi

      Kannattaa myös muistaa, että pimeistä töistä ei kerry eläkettä.
      Etsi oikeita töitä ja myös nainen itsellesi.
      Miksi sinä luovutat, jokainen päivä on uusi mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Nytkö vasta tajusit elää tuilla. Itse olen tehnyt niin jo vuosia. Ja olen tehnyt pimeitä hommia. Kalastan myös paljon ja myyn kalaa vaikka niistä pitäisi verot maksaa niin en maksa vaan myyn suoraan kuluttajalle. Tienaa ihan sopivasti ja se on myös hauskaa ja mukavaa hommaa kalastus.

      Jos en saa naista niin en sitten maksa verojakaan ja en tee mitään. Toukokuusta lähtien pitää töitä hakea että saa tukia. Hakemuksia lähetän mutta ei niihin kukaan onneksi vastaa koska sanon että olen ollut vuosia työtön. Olen työtön mutta en toimeton. Teen koko ajan kaikenlaista.

      • Anonyymi

        Oletko se sama joka kommentoi is keskustelussa myyvänsä siika ja ahven fileitä, on 45v työtön ja sinulla kuluu 2 litraa bensaa viikossa?


    • Toivotaan naisen löytyvän pian että voit halua kokea toimia elämässä oikein ja elättää perheesi.

      • Anonyymi

        Meikäläisen lapset elättää yhteiskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläisen lapset elättää yhteiskunta.

        T. Rosen ukko


      • Anonyymi kirjoitti:

        T. Rosen ukko

        Hassuttelija.


    • Anonyymi

      Ja minkälaista parisuhdetta onko hetero vai jotakin muuta, kannattaa tarkistella käykö väärissä paikoissa. Rikolliset joutuvat vankilaan ja siellä voi suuntautua samaan sukupuoleen.

    • Anonyymi

      Ei ole yhteiskunnan vika, jos et saa naista tai parisuhdetta. Katso peiliin!
      Yhteiskunnan tuilla elävä kouluttamaton kansalainen, ei kiitos!
      Ja koulutus saa olla putkimiehestä maisteriin, kunhan on ammatin hankkinut.

    • Anonyymi

      Siinä on miehen puhetta: ei seksiä, ei veroja!

    • Anonyymi

      Eihän töihin edes pääse joten ei töitä kannata miettiä. Ukrainalaisia palkataan kymmenii tuhansia ja silloin suomalaiset ei töitä saa. Hyvin voi viettää panokesän , juhlia ja matkustella.

    • Anonyymi

      Miten niin jatkossa? :D

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan mene sellaiseen työhön jossa naisten kanssa pitäisi tehdä töitä. Eli en mene töihin ollenkaan koska naisia on joka paikassa ja naiset on aina vittumaisia ihmisiä mulle. Laitan naiset ja putinin samaan idioottilaumaan joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe