8kg painonpudotus syksyyn mennessä

Anonyymi

Olen suunnitellut pudottaa painoa 2kg/kk. Siis terveellistä ravintoa ja liikuntaa kesän aikana. Jätän kaikki kahvileivät. Eli vehnäjauhot, makeutusaineet ja huonot rasvat.

Ajattelin 1800kcal ja liikuntaa 3-4tuntia /pvä. Nyt on kesä ja haluan nauttia ulkoilusta!

En aio mitään proteiinijauhokuureja, vaan syödä yhden aterian, ja pieniä annoksia.
Se pienentää vatsalaukku ja proteiinia saa kestosta ja rahkasta, hamppaproteiinia ja tarvitsen lihaa silloin tällöin.

Tulen heikkoon oloon täysin ilman lihaa, kananmunia, maitotuotteita.
Olen yrittänyt, mutta tulen passiiviseksi, masennuksia.
Onko joku halukas vaihtamaan ajatuksia ilman kilpailua? 🙄

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikaa liikuntaa.

      Parempaan ja pysyvämpään lopputulokseen pääset 1500 kcal ja tunti kevyttä kävelyä päivässä yhdistelmällä.

      Olen meinaan kokeillut tuon tarjoamasi metodin ja keho joutuu sillä ilmeisesti liian kovaan stressitilaan. Lopulta tulee huono olo ja sitä alkaa ahmimaan.

      Ei kahta stressitekijää kerralla on minun ehdotukseni.

      • Anonyymi

        "Parempaan ja pysyvämpään lopputulokseen pääset 1500 kcal ja tunti kevyttä kävelyä päivässä yhdistelmällä."

        Kaloriateoria ei toimi ihmisen kohdalla niinkuin luulet.

        Tyhjänpäiväistä sirkusta luulojen pohjalta.


      • Anonyymi

        Se sopii varmasti sinulle, mutta ei minulle.

        Ihmeellistä, miten liikuntaa kauhistutaan kuin ruttoa!
        En ala 1500kcal. Se ei anna tarpeeksi ravintoa tai energiaa.
        Haluan päivittäin 2×60 min reipas kävely luontopoluilla
        Lihaskuntoilua iltapäivällä, sillä olen siinä iässä, että ne hupenevat.
        Iltaisin yoga/Pilates tasapainottamaan.

        Toivoin kanssalaihduttajaa, en mitään mollaajaa huonoin neuvoin.
        Tiesin jo etukäteen, ettei täällä sellaista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sopii varmasti sinulle, mutta ei minulle.

        Ihmeellistä, miten liikuntaa kauhistutaan kuin ruttoa!
        En ala 1500kcal. Se ei anna tarpeeksi ravintoa tai energiaa.
        Haluan päivittäin 2×60 min reipas kävely luontopoluilla
        Lihaskuntoilua iltapäivällä, sillä olen siinä iässä, että ne hupenevat.
        Iltaisin yoga/Pilates tasapainottamaan.

        Toivoin kanssalaihduttajaa, en mitään mollaajaa huonoin neuvoin.
        Tiesin jo etukäteen, ettei täällä sellaista löydy.

        Pidäthän meidät ajantasalla miten projektisi etenee, on mielenkiintoista seurata miten joku onnistuu siinä, missä itse ei onnistunut, 24 vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäthän meidät ajantasalla miten projektisi etenee, on mielenkiintoista seurata miten joku onnistuu siinä, missä itse ei onnistunut, 24 vuodessa.

        Hyvä ihminen! En mitenkään vähätellyt sinun 1500kcal ja tunnin liikuntaa!
        Se sopi minulle nuorena, kun olin koulussa ja ravintolassa työssä.
        Siis juoksin koko päivän kantaen raskaita taakkoja.
        Mutta luulen ravinnon huonontuneen niistä ajoista, niin että tarvitsee enemmän.
        Omenat tuntuvat nahkakuorisilta ja sokerivetisiltä.
        Kaikesta poistettu luonnolliset ravintoaineet ja lisätty kemiallisia.
        Mutta tämä on minun kokemukseni.
        Sen ei sovi kaikille, eikä sinulle 24 vuoden kokemuksen perusteella.
        Jos minä alan 1500kcal ja tunnin kävelyjä niin kg vähenevät, mutta ei cm.
        Kun liikun monipuolisesti, niin cm hupenee monia kymmeniä kuukaudessa,
        mutta vain 2kg! Valitsen mieluummin hoikentumisen kuin keventymisen.
        Katsopa kuvia painonnostajista, miten hoikka vyötärö heillä on!
        Sitä en ole koskaan saavuttanut vain kcal vähentämällä.
        Sinä nähtävästi onnistut siinä. Onnitteluni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen! En mitenkään vähätellyt sinun 1500kcal ja tunnin liikuntaa!
        Se sopi minulle nuorena, kun olin koulussa ja ravintolassa työssä.
        Siis juoksin koko päivän kantaen raskaita taakkoja.
        Mutta luulen ravinnon huonontuneen niistä ajoista, niin että tarvitsee enemmän.
        Omenat tuntuvat nahkakuorisilta ja sokerivetisiltä.
        Kaikesta poistettu luonnolliset ravintoaineet ja lisätty kemiallisia.
        Mutta tämä on minun kokemukseni.
        Sen ei sovi kaikille, eikä sinulle 24 vuoden kokemuksen perusteella.
        Jos minä alan 1500kcal ja tunnin kävelyjä niin kg vähenevät, mutta ei cm.
        Kun liikun monipuolisesti, niin cm hupenee monia kymmeniä kuukaudessa,
        mutta vain 2kg! Valitsen mieluummin hoikentumisen kuin keventymisen.
        Katsopa kuvia painonnostajista, miten hoikka vyötärö heillä on!
        Sitä en ole koskaan saavuttanut vain kcal vähentämällä.
        Sinä nähtävästi onnistut siinä. Onnitteluni!

        Ensin puhuit kahdeksasta kilogrammasta, sitten puhutkin jo senteistä, mihin tämä vielä muuttuu.

        Kohta tarvii saada rusketuskin ja tukka tuuheemmaksi.

        Vedät sen verran tunteella tuota juttua että tässä ei täysjärkinen perässä pysy joten onnea siihen projektiin kuten sanoin. Pidä meidät ajantasalla edistymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin puhuit kahdeksasta kilogrammasta, sitten puhutkin jo senteistä, mihin tämä vielä muuttuu.

        Kohta tarvii saada rusketuskin ja tukka tuuheemmaksi.

        Vedät sen verran tunteella tuota juttua että tässä ei täysjärkinen perässä pysy joten onnea siihen projektiin kuten sanoin. Pidä meidät ajantasalla edistymisestä.

        Totta kai sitä on juuri cm ne ratkaiseva mat kuin mitä vaaka näyttää!
        Minulla kun ei ole luotettava vaa läski-neste-lihas-luu mittaajaa.
        Kaikki kauniit kesähepenet saavat odottaa uutta muotoani.

        Sehän selvä, että tuuheat hiukset, kirkas iho, pukeva rusketus kuuluu kesän saavutuksiin. Kuka haluaa olla kalju-valkonaama?


    • Anonyymi

      Ei tarvitse kalorit laskea savutat normaali painon kun loppu elämäs noudatat sairalan kellon aikoja syömisesi ja sinä näkyy myös mitä syövät kellon mukaan.Selaimeesi vain haku.sairalan ruoka ajat. Naisia LIHOTTA VIININ ALVARIN JUOMINEN,Kuin bubi kaljat. Makeat, 3 vuotta kesti kun ylipainoa lähti naiselta 30kg. toisella kesti 5 vuotta ja pois 40kg. sairalaan ruoka ajat. sairalan tarjoama ruoka,laita kotona.Mitä vaiketta siinä on ruoka rytmi.Nousta sängystä ylös aamulla, Ulkoilla se ilmasta hyötylikunta.Opetella halitseman ajan käyttö.Osta kello ja opettele .Loppu naisilta turhat masenukset,yö valvomiset ja kivut. Kuin muiden kytäminen ja ainainen pahan suopeus .Kun laihtuivat elämästä löyty vaihtoehtoja muita,kun katkeruus ja masenus: Huono mies, huono lapsuus. köyhys,ymm

      • Anonyymi

        Pistetään korvan taa! Tässä on logiikkaa!
        Sairaalassa ei koota dieettejä tai menyja Suomi24-ulostuksien mukaan, vaan siellä on ravintoarvojen laskijat, dietistit, jotka tekevät parhaansa saaduista tarvikkeista.
        Tarvitaan myös aikaa saavuttaa tasapaino ja hyvät tavat ja tottumukset.
        Minulle ne vihattava kg:t ottivat kuukausia keräytyä keskikehon pehmusteiksi.
        Totta myös, että se vaikuttaa pahuksen moisesti mielialaan.
        Ellen ole masentunut lyllertäessäni yksikseni, niin räjähdän pienimmästäkin...
        Jaa, ja kyllä on vaikeaa löytää rakentavaa sanomista lähimmäisille.
        Siksi tulin Suomi-24 etsimään kiukuttelijoita ja virnuiltavia! 😬😝
        Sairaala-dieting kaalisoppa on nyt rakenteilla kaikkine vihanneksineen.
        Poissa rouheleivät, silli, perunat, voit ja kahvikeksit... 😡😕
        Se vaatii itsekuria, aikaa jayksinäisyyttä, ennenkuin olen taas ihminen.


      • Anonyymi

        Laatikaisen mukaan ketodieetti toteutetaan yleensä väärin, tyydyttyneisiin rasvahappoihin painottuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatikaisen mukaan ketodieetti toteutetaan yleensä väärin, tyydyttyneisiin rasvahappoihin painottuen.

        Kun normaalipainon keskiosassa oleva alkaa laihduttamaan, niin ei edes keto-dietiillä voi laihtua enempää kuin 2kg/kk. Minä painan lähempänä alipainoa kuin ylipainoa.
        Enkä ala mihinkään porkkana tee-dieettiin tai kärsimään nälkää pussiproteiinilla.
        Kysymys on lähinnä vartalon muovaamisesta. Nyt kun haluaa ulkoilla.


    • Anonyymi

      Minä kävelin 10 000 askelta kuutena päivänä viikossa ja söin päivittäin 1400 kaloria (aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala sekä pari välipalaa) ja tällä menetelmällä pudotin 2 kg kuukaudessa 10 kuukauden ajan. Netissä on painonpudotuslaskuri, jonka avulla voit laskea oman kaloritarpeesi. Kaloreita laskin pari viikkoa ja sitten arvioin silmämääräisesti syömäni kalorit. Ihan kokonaan en herkuistakaan luopunut vaan sallin itselleni slloin tällöin valkoista viljaa, jäätelöä tai muutaman palan suklaata. Välimeren ruokavalion tyyppistä ruokaa söin painoa pudottaessani ja samoilla eväillä ajattelin elää tästä eteenpäinkin.

      • Anonyymi

        Hienoa, että löysit itsellesi sopivan elämäntavan.
        Vatsalaukku pysyy pienenä ja keho ehtii käyttämään hyväksi ravinnon.
        Happea pumpataan aivoihin asti juuri kävelemällä.
        Ehdit ja jaksat tuolla tavalla muutakin elämässä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe