Kuinka paljon rakastankaan tällä asemalla soitettavaa musiikkia. DJ Myers, DJ Comet, DJ Silver, DJ Hixxy, Scott Brown jne...Uskomattomia settejä päivästä toiseen. Musiikkia minun makuuni ja mikä pitää minut hengissä/järjissäni päivästä toiseen, ilman tätä musiikkia voisin seota päästäni. Iloisesta surulliseen, juuri niin kuin minä haluan.
Onko täällä muita hardcore channelin ystäviä?
Di.fm Hardcore channel
5
338
Vastaukset
Juuh! Ja mahtava kanava tuo DI onkin, ihmettelen vaan kun yleensä on aika vähän kuuntelijoita tuossa hardcore kanavalla :(
- HTID
Moi, mitä olen parhaimmillaan nähnyt niin joku 700-800 kuuntelijaa, mutta eihän kaikki ole löytänyt tätä musiikki-taivasta viellä ;)
Olen kyllä käyttänyt aika ahkeraan Streamripperiä, joten settejä löytyy jonkun verran, vaikka ostaahan ne levyt pitäisi..
- Jeppe
Oletkos ostanut näitä Bonkers-kokoelmia? Brittiläisen Hardcoren/Happy Hardcoren parhaimmistoa: Hixxy, Sharkey, Scott Brown, Dougal, Gammer, Breeze, Darren Styles jne...
- HTID
Sori, että kesti vastata, oon ollu kiinni intissä pari viikkoo.
Olen käyttänyt Streamripperiä aika ahkeraan joten löytyy tavaraa. Olisin ostanut, mutta raha tilanne on aika heikko kun ei armeijan rahoilla hirveesti tavaraa ostella, pahoittelen laitonta toimintaani. Kaikkea löytyy mitä mainitsit ja kuinka siitä nautinkaan. =)
Olen kuunnellut musiikkia laidasta laitaan ja lopulta löysin oman tyylini, kiitos siitä di.fm.
Hyviä jatkoja Jeppe jos satut lukemaan ja muista HTID ;) - Jeppe
HTID kirjoitti:
Sori, että kesti vastata, oon ollu kiinni intissä pari viikkoo.
Olen käyttänyt Streamripperiä aika ahkeraan joten löytyy tavaraa. Olisin ostanut, mutta raha tilanne on aika heikko kun ei armeijan rahoilla hirveesti tavaraa ostella, pahoittelen laitonta toimintaani. Kaikkea löytyy mitä mainitsit ja kuinka siitä nautinkaan. =)
Olen kuunnellut musiikkia laidasta laitaan ja lopulta löysin oman tyylini, kiitos siitä di.fm.
Hyviä jatkoja Jeppe jos satut lukemaan ja muista HTID ;)Hyviä jatkoja myös sinne! Muista olla Absolutely BONKERS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877